Auteur Topic: Villa Tinto 24, Sophia (Roemeense-avond/nachtshift)  (gelezen 31917 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline white rabbit

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 166
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 24, Sophia (Roemeense-avond/nachtshift)
« Gepost op: 21 september 2019, 16:38:46 »
Ze had al een aantal keer tijdens het passeren van haar raam uitdagend en enthousiast naar me gelachen, en toen ik eindelijk besloot bij haar binnen te stappen stond ze druk gesticulerend met een andere meid te tateren.

Nadat ik dan maar andere meid geneukt had stond ze terug alleen in haar raam uitnodigend te lachen.
Ik besloot een praatje te maken, louter ter kennismaking, om haar stem te horen en manier van doen af te tasten.

Ze stelde zich voor als Sophia, uit Roemenië, 25 jaar oud, 2,5 jaar aktief in ons skw.

Ze bleef vriendelijk, ook nadat ik mededeelde niet te zullen binnen wippen omdat ik net geneukt had. Altijd een positief punt.

Ik beloofde haar daags nadien terug te komen omdat ze me echt triggerde van de eerste seconde dat ik haar zag.

Sophia is een hele ranke petite brunette, super sexy kontje, met redelijk veel tattoos over het hele lichaam, kort haar, stralende glimlach en een mooie cup D dankzij tussenkomst van de dokter.

Thuis gekomen wat research gedaan maar tot mijn grote verwondering is over deze sexy beauty niks terug te vinden.
Ofwel een slecht teken ofwel is ze een goed bewaard geheim van haar vaste klanten dacht ik zo.

Ik vond haar zo sexy en mooi dat ik me, alhoewel niet in grote vorm, daags nadien naar het skw begaf met als enig objectief deze meid te bezoeken. Tenslotte riskeer je maar 50 euro en ik vond haar zo aantrekkelijk dat ik me zelfs een tegenvallende beurt niet zou aantrekken.

Bij aankomst in het skw even een rondje gewandeld om wat op te geilen en dan vol goede hoop richting VT24 gewandeld.

Ik had geluk want ik zag haar achter de vitrine staan en toen ze me zag afkomen zwaaide de raam open en schonk ze me een stralende glimlach terwijl ze "you kept your promise !" zegde.

Direct naar boven gegaan zonder dat er over geld werd gepraat en boven aangekomen gaf ik haar direct 50 euro die ze vriendelijk aannam.

Er werd dadelijk wat gekeuveld en na het wasje sprongen we op het bed.
Makkelijk communiceren met deze meid, die vlot Engels spreekt.

Op het bed bewonderde ik haar ranke lijfje en prachtige borsten die werden aangeboden voor het tepeltjes zuigen. Haar tepels werden lekker hard en haar handen gleden naar mijn intieme delen om aan het liefdesspel te beginnen.

Even dreigde het mis te lopen toe ze het condoom nam alvorens mijn lul stijf was, maar snel en vriendelijk tussengekomen met de vraag hem eerst op oorlogssterkte te brengen.
Ze was meegaand en protesteerde niet, integendeel met veel gevoel en sensualiteit ging ze aan de slag met mijn lul, en op mijn verzoek ook met mijn ballen.
Ondertussen zat ze met een been omhoog zodat ik vol zicht had op haar mooie gladgeschoren poesje waar ik naar hartelust mee mocht spelen.

Na een heel sensuele opwarmingsronde begon dit dametje aan het pijpwerk.
Ondanks mijn vermoeidheid ervoer ik dit als uitmuntend. Heel gevarieerd en met lekkere likjes en draaibewegingen rond de eikel waardoor ik extra genoot.
Ze had ook een hele lekkere move met haar handje aan mijn ballen. Met een paar vingers langs de zijkant van de zak en dan een lekkere streling onderaan en aan de achterkant terwijl ze met haar tong mijn eikel bewerkte.

Sophia pijpte lekker lang door en gaf me zoveel gevoel aan de lul en eikel dat ik mijn zaad voelde opborrelen. Ze voelde dat zelf ook aan en vroeg hoe ik wou neuken.

Zoals gewoonlijk vroeg ik om on top te starten om dit mooie meisje goed te kunnen zien en met haar lekkere borsten te kunnen spelen.

Ze kwam boven me hangen en liet haar prachtige kutje heel langzaam over mijn lul zakken. Dat voelde heel strak en warm aan en ze keek me terwijl ondeugend aan.

Toen begon ze me heel langzaam, beheerst en sensueel af te rijden, waarbij zij mijn paal regelmatig helemaal eruit liet gaan en hem er zonder dat er handwerk aan te pas kwam terug liet inschuiven. Ondertussen keken we samen af en toe in de spiegel naast het bed naar de aktie.
Ze maakt bij deze bewegingen goed contact met mijn lichaam, haar benen tegen mijn dijen aangeklemd en af en toe draaibewegingen met de heupen wanneer ze diep op mijn lul zat.
Ondertussen speelde ik met haar borsten en zoog op haar tepels.

Ze had me zo lekker vastgeklemd met haar dijen en zat zo lekker op mijn lul te rijden dat ik helemaal geen zin had voor een positiewissel.

Ik liet me dan ook helemaal gaan en spoorde haar aan verder te doen en me zo te doen spuiten, wat even later ook gebeurde.

Ze reed nog even na op mijn lul en maakte me daarna proper. Tijdens en na de was nog een hele leuke babbel.

Herhalingsgevaar gegarandeerd !

Een parel aan de kroon van het skw.
« Laatst bewerkt op: 21 september 2019, 17:36:39 door bet(d)weter »

Papyrus

  • Gast
Villa Tinto 24, Sophia (Roemeense-avond/nachtshift)
« Reactie #1 Gepost op: 4 november 2021, 10:28:32 »
Ik heb nog geen geluk gehad om haar te vinden, Is deze dame nog werkzaam in het skw ?