Forum > A C A P U L C O   G O L D - Ratingen

Justina (Bulgaarse)

(1/1)

TAFKAP:
Naam: Justina
Nationaliteit: Bulgaarse
Leeftijd: 24
Lengte: 1.55 - 1.60
Postuur: slank
Borsten: A
Taal: Duits (goed), Engels (nul komma nul)

Ik was van plan om naar huis te gaan en besloot nog eerst een sigaretje te roken op het overdekte terras. Justina zag me zitten en kwam bij mij zitten. Na haar sigaretje had ze honger en vroeg ze of ik haar vergezelde. Een tijdje gesproken en opeens zegt ze dat een kamertje er wel niet in zou zitten aangezien zij niet mijn type was. Ik moest lachen en zei dat ze juist 100% mijn type is. Ze snapte er niets van omdat ze me altijd met "Tatiana" had gezien. Ik zei haar dat Firehawk en ik er ook altijd om moesten lachen omdat normaal gesproken het andersom zou zijn.

Na het eten hebben we nog een sigaretje gerookt en wat gedold. Waarschijnlijk geloofde ze nog steeds niet dat ze serieus kans maakte aangezien de kamervraag achterwege bleef. Ze vroeg naar mijn plannen en ik zei dat de keuze bij haar lag. Ze keek me ongelovig aan en zei dat ze graag met mij naar de kamer wilde. Ik zei haar dat ze maar een goede kamer moest regelen terwijl ik de iPad en olie ging halen. Bij terugkomst had ze ook al twee cola in de handen en gingen we op pad.

De massage beviel haar zeer goed en toen ik daarna met mijn vingertoppen over haar lijfje ging vroeg ze of ik wilde dat ze kippenvel kreeg. Mijn lachje verried alles en ze zei dat ze later wel wraak zou nemen door alleen dingen te doen waar ik een hekel aan zou hebben. Ze begon hartstochtelijk te tongzoenen en na een tijdje ging ze naar beneden. Er volgde een BJ zoals ik ze graag heb en ik zei dat ze datgene gevonden had waar ik de grootste hekel aan heb. Ondeugend keek ze me aan en zei dat ze dat al door had. Ze ging onvermoeid verder en gooide er nog een schepje bovenop qua gevoeligheid. Ondanks dat het mijn derde kamer was moest ik haar afremmen. Dit zorgde er echter alleen maar voor dat ze telkens het randje bleef opzoeken. Mijn kleine "knight" werd van een rubberen harnas voorzien en ze liet deze langzaam in haar warme en nauw grotje glijden. Haar mond zocht de mijne op en onze tongen deden hun eigen paringsdans. Na een tijdje greep ze zich vast aan mij en we draaiden door in missio. na een tijdje legde ze haar benen tussen de mijne en dit verhoogde de intensiteit. Het duurde dan ook niet lang meer tot de derde deposit van de dag volgde. Dit tot teleurstelling bij haar aangezien ze blijkbaar mij nog een tijdje wilde "blasen" en teasen.

Het uurtje was bijna voorbij. Ze vroeg of ze de olie mocht hebben. Ik zei dat ze deze mocht hebben en als dank werd ik bijna aangevallen en er volgde een hartstochtelijke tongzoen. Ze had al gevraagd of ik geen Bulgaarse muziek had. Ik zei dat ik slechts één nummer van Azis had en toen ik deze opzette kreeg ik een private dance van haar.

Navigatie

[0] Berichtenindex

Naar de volledige versie