Auteur Topic: Tamara (Bulgaarse met Turkse roots)  (gelezen 20148 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
Tamara (Bulgaarse met Turkse roots)
« Gepost op: 29 september 2019, 22:12:16 »
Naam: Tamara
Nationaliteit: Bulgaarse met Turkse roots
Leeftijd: ergens rond de 25 schat ik
Lengte: 1.55 - 1.60 meter
Postuur: normaal
Borsten: b-cupje naturel
Tatoeage: yep, naam op sleutelbeen
Piercing: yep, bovenlip
Haar: zwart, halflang
Taal: Duits (redelijk)
Service: Aftrekken, PMC, NMC (oftewel raamservice en dan ook nog van een bedenkelijk niveau)
Tijdsduur: 23 minuten
Schade: €40
Herhalingsgevaar: onbestaand
Extra info: mooi strak lijf en mysterieus koppie, echter alleen geschikt om naar te kijken

Tijdens het eten kwam ze bij mij aan tafel zitten en het was zeker geen straf om naar te kijken. Er werden wat blikken uitgewisseld maar ze deed geen poging om tot een gesprekje te komen. Een uurtje later zat ik in de bar en zij kwam terug van een sigaretje roken. Ze keek mijn kant uit en zei iets. Aangezien het geluidsniveau op standje gehoorbeschadiging stond had ik werkelijk geen idee wat ze zei. Ik liep haar kant uit en hoewel ze het nog twee keer herhaalde heb ik nu nog steeds geen idee wat ze zei. Ze vroeg of ze bij mij mocht komen zitten. De basisvragen ter kennismaking volgden en het gesprekje viel dood. Ze gooide haar benen over de mijne en begon met haar hand mijn borstkas te strelen. Er werden af en toe wat woorden uitgewisseld en uiteindelijk kwam dan de vraag hoe ik erover dacht om samen spass te maken. Eigenlijk had ik gewoon nee moeten zeggen, maar zag haar wel als uitgelezen kans om te kijken of ik ook een half uurtje kon doen.

Zonder massage olie en iPad voelt het vreemd aan en ben dan ook eerder als Tamara ready to go. Als ze zich ontdoet van haar lingerie valt meteen de landingsbaan boven haar poesje op. Lang geleden dat ik nog eens een streepje gezien heb. We leggen ons naast elkaar en beginnen elkaar te strelen. Ze draait zich al snel op haar rug en kan de strelingen van haar borsten wel waarderen. De eerste tekenen van passiviteit van haar zijde. Ik draai mij op mijn rug en uiteindelijk begint ze met haar hand mijn lontje te bewerken en als deze uitgegroeid is tot lont plaatst ze een beschermingsmaatregel tegen schade bij ontploffing en begint te pijpen. Beoordelen kan ik het niet want na twee minuten grijpt ze de gel, gooit er een kwak tegen haar poesje aan en op het condoom en bestijgt mij. Elk gevoel ontbreekt, deels door de gel maar zeker ook door haar wijde poes, en na een tijdje gooit ze zich op haar rug en wil in missio verder. Nu lijkt het helemaal dat ik in het luchtledige lig te pompen. Ze ligt er als een paspop bij wat ook niet echt bijdraagt. Ik probeer door haar benen te verplaatsen om nog enige wrijving tot stand te brengen zodat het lont zijn werk kan doen en uiteindelijk een ontploffing teweeg brengt. Dit blijkt niet te werken en ik geef het op en zeg haar dat ze het maar met haar hand moet afmaken. Heel monotoon en rechttoe rechtaan gaat ze te werk. Aangezien het mijn eerste kamer is lukt het haar uiteindelijk toch de boel te laten springen.

Ze vraagt terwijl we ons aankleden waarom het met "ficken" niet lukte. Tsja, ik kon moeilijk zeggen dat ik meer wrijving zou hebben gevoeld als ik een walvisvrouwtje zou neuken dus gezegd dat er waarschijnlijk iets te veel gel was gebruikt. We waren een drietal minuten over de twintig minuten en om de discussie omtrent tijd te vermijden haar de gage voor 30 minuten overhandigd.

Dame levert raamservice en dan nog eens van een matig niveau.