Auteur Topic: Wat is het ideale vetpercentage bij een vrouw?  (gelezen 27502 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
Wat is het ideale vetpercentage bij een vrouw?
« Gepost op: 16 oktober 2019, 11:30:05 »
Vrouwen hebben van nature een hoger vetpercentage dan mannen. Het gemiddelde vetpercentage van vrouwen ligt tussen de 25 en 31 procent. Hieronder een tabel met waarden per leeftijdcategorie.



De dame van 28%-30% is toch wel de hottest babe van de zes in onderstaand plaatje, niet waar?



Minder dan 20% is me in principe te mager (geen tieten, geen kont, geen vorm), tenzij 't fitbabes zijn, zoals in onderstaand plaatje, maar minder dan 15% is me dan te gespierd.



35%-40% wordt voor mij wel de bovengrens. Tegen die meid van 35% op 't eerste plaatje, zal ik zeker geen nee zeggen  ;D
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Wat is het ideale vetpercentage bij een vrouw?
« Reactie #1 Gepost op: 20 oktober 2019, 00:31:59 »
Het gaat hem bij de dames niet om het "vetpercentage", Taylor, maar om het "SLETPERCENTAGE"   :lol :lol :lol :lol









 ;D ;D ;D ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
Wat is het ideale vetpercentage bij een vrouw?
« Reactie #2 Gepost op: 20 oktober 2019, 10:49:39 »
Het gaat hem bij de dames niet om het "vetpercentage", Taylor, maar om het "SLETPERCENTAGE"   :lol :lol :lol :lol









 ;D ;D ;D ;D

Mooie meid, alleen jammer van die tieten en lippen. Ze moet uitkijken voor water  :lol

Blijft een vrouw met siliconen borsten beter drijven?
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Wat is het ideale vetpercentage bij een vrouw?
« Reactie #3 Gepost op: 23 oktober 2019, 21:17:04 »
Mooie meid, alleen jammer van die tieten en lippen. Ze moet uitkijken voor water  :lol

Blijft een vrouw met siliconen borsten beter drijven?
Blijft Dani drijven?  ;D ;) ;) ;) ;) ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Wat is het ideale vetpercentage bij een vrouw?
« Reactie #4 Gepost op: 23 oktober 2019, 21:30:01 »
Wat zou haar vetpercentage zijn?  ;D ;D ;D ;D ;D

Sletpercentage: 100% of 1400 cc  :lol :lol :lol :lol










"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
Wat is het ideale vetpercentage bij een vrouw?
« Reactie #5 Gepost op: 23 oktober 2019, 22:44:11 »
Wat zou haar vetpercentage zijn?  ;D ;D ;D ;D ;D

Sletpercentage: 100% of 1400 cc  :lol :lol :lol :lol


En weer totaal niet mijn type... Door al die siliconenen, gaat haar vetpercentage natuurlijk naar beneden .

Laten we zeggen dat ze normaal 60kg zou wegen en een vetpercentage heeft van 25%. Blijkbaar heeft ze 1400cc in haar tieten en vermoedelijk ook wel wat cc's in haar billen  :-P Laten we zeggen totaal zo'n 2400cc. Dat is ongeveer 3kg aan siliconen. Dan zal ze dus nu 63kg wegen. Aan vet komt niets bij, dus 25% van 60kg is 15kg. Dus haar vetpercentage is 15/63 is 23,8%. Dus hoe meer siliconen, des te minder het vetpercentage  :lol Dus dames, wil je je vetpercentage verlagen, prop je dan vol met siliconen  :lol_hitting:
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
Wat is het ideale vetpercentage bij een vrouw?
« Reactie #6 Gepost op: 23 oktober 2019, 22:44:52 »
Mooie meid, alleen jammer van die tieten en lippen. Ze moet uitkijken voor water  :lol

Blijft een vrouw met siliconen borsten beter drijven?
Blijft Dani drijven?  ;D ;) ;) ;) ;) ;)

Nope, ze kan niet zwemmen  :-P
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.