Auteur Topic: Blijft een vrouw met siliconen borsten beter drijven?  (gelezen 24825 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
Blijft een vrouw met siliconen borsten beter drijven?
« Gepost op: 20 oktober 2019, 10:44:03 »
Blijft een vrouw met siliconen borsten beter drijven? Het antwoord is nee. Een vrouw met grote (natuurlijke) borsten heeft iets meer drijfvermogen dan een vrouw met kleine borsten, puur en alleen omdat borsten uit vetweefsel bestaan, dat lichter is dan water en dus blijft drijven.



En vrouwen met een grotere boezem hebben over het algemeen al wat meer vet en dus meer drijfvermogen. Siliconen echter, zijn zwaarder dan water (echt waar !), en dus NIET geschikt om te blijven drijven. Probeer het maar eens uit als je toevallig ergens een voorwerp hebt dat helemaal van siliconen is en niet hol (een stuk speelgoed ofzo, of een onderzetter). Vrouwen met siliconenborsten blijven dus relatief MINDER goed drijven. Het zijn géén zwembandjes.



Wat opvalt, is dat de grote borstspier over het implantaat wordt gelegd. Misschien dat daardoor siliconenborsten soms wat gespierde aanvoelen? Daarnaast wordt er een kunststof matje onder de borst  gelegd. Die laatste heb ik weleens gevoeld bij dames met silis. Tenminste, dat denk ik, want heb slechts 6 dames gehad met silis in saunaclubs. Bij de meeste van deze dames voelde de onderkant achter de borst hard aan.
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.