Auteur Topic: Dames zonder make-up  (gelezen 25073 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
Dames zonder make-up
« Gepost op: 25 oktober 2019, 22:15:16 »
Celebrities zonder make-up. Sommigen zien er toch niet slecht uit, terwijl anderen beter een laagje schmink op kunnen doen  ;D





Persoonlijk houd ik over het algemeen niet zo van dames die overdreven in de make-up zitten. Een voorbeeld van zo'n dame is Aisha (Babylon, maar later Samya en Mondial). Toen ze in Babylon werkte was het een jong ding van amper 20 jaar, maar door die laag make-up leek ze veel ouder. Volgens mij een dame die er zonder make-up mooier uitziet dan met, maar we zullen het waarschijnlijk helaas nooit weten...

Zijn er dames te vinden in clubs die geen of weinig make-up dragen? Ik heb in het verleden weleens aan dames gevraagd om te verschijnen in de club zonder make-up. Gewoon uit nieuwsgierigheid. Hoe zien ze er dan uit? Maar ook wel een beetje om ze uit hun comfortzone te halen ;) Ze worden dan wat onzeker en soms schamen ze zich zonder make-up, wat ik onterecht vind.

Dames aan wie ik gevraagd heb om echt helemaal zonder make-up naar de club te komen en dat uiteraard ook gedaan hebben, zijn:
  • Alexis (Bul, Babylon). Alexis is een dame die er met make-up erg goed uitziet, maar ook zonder make-up er bijzonder goed uitziet. Ze heeft 't gewoon niet nodig ;)
  • Bella (Ned, Sixsens). Bella is een dame die niet zo heel veel make-up draagt, maar een keer gevraagd om zonder make-up in de club te verschijnen. Ze ziet er naturel erg goed uit.
  • Dani (Bul, Sixsens). Zij gebruikt normaal redelijk wat make-up en soms naar mijn mening te veel. Desondanks heb ik al verscheidene keren meegemaakt zonder make-up.
  • Elisa (Hon, Pauschalclub Münster). Te veel make-up staat haar niet, zoals te rode lippen. Met weinig of zelfs geen make-up een erg mooi meisje.
  • Giulia (Roe, Happy Garden, Samya en LivingRoom). Nog zo'n dame die soms te veel make-up gebruikt. En ze heeft het helemaal niet nodig.
  • Lidja (Roe, Pauschalclub Dortmund). Lidja was een dame die niet veel make-up droeg, maar zonder make up zag ze er erg goed uit. Een beetje eyeliner stond haar goed, maar oogschaduw vond ik vaak niet mooi bij haar. Gelukkig droeg ze dat ook bijna nooit.
  • Maria (Roe, Heaven Seven en Pauschalclub Dortmund). Soms kon ook zij, net als Dani, te veel make-up op doen. Met weinig of zelfs geen make-up ziet ze er beter uit.
  • Roberta (Roe, Babylon). En dan Roberta. Zij is echt een dame die er zonder make-up er gewoon beter uitziet dan met. Een klein beetje make-up staat haar nog, maar als ze op haar lippen al iets te veel lippenstift doet, vind ik haar er al minder uitzien. Een natural look past gewoon het beste bij deze Girl-Next-Door.
« Laatst bewerkt op: 27 oktober 2019, 10:04:38 door Taylor »
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.