Auteur Topic: FKK/SC Golden Time, Linz-Leonding Oostenrijk  (gelezen 61162 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline mentholbear

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 418
    • Bekijk profiel
FKK/SC Golden Time, Linz-Leonding Oostenrijk
« Gepost op: 8 november 2019, 02:38:43 »
WAARD

Op de laatste vrijdag van de vorige maand vervolgde mijn reis zich van GT Wenen naar... jawel zuster club Golden Time Linz. Naast Bruggen zijn er nog zeker 2 GT clubs die je kunt bezoeken.

Na wat inkopen gedaan te hebben, bij mijn laatste stop in Oostenrijk gekomen. Na de entree van 85 euro (inclusief 3 alcoholische drankjes) betaald te hebben kon ik me omkleden.
Vanuit de locker ruimte kom je in op een T splitsing, linksaf de bar ruimte in en rechtsaf hun zeer uitgebreide wellness ruimte met maar liefst 5 (!) sauna's. Je vindt hier een Turkse sauna, bio sauna, infrarood sauna, kruiden sauna en een ronde jacuzzi. In de wellness hoek zijn een paar ligbedjes geplaatst om even te kunnen relaxen. Nee, niet dat soort ontspanning, maar om even tot rust te komen. Alhoewel er waren ook 1 of 2 tweepersoons ligbedjes waar een DVP innig met een klant lag te knuffelen.

Vanuit de rusthoek loop je hun tuin in met gelijk aan je rechterkant een Finse sauna. Ook hier hadden ze diverse aufguss flesjes verspreid staan, die je zelf kunt gebruiken. Echt een toegevoegde waarde imho. In sommige clubs, waaronder Heaven 7, is het niet toegestaan om* (zelf meegebrachte) aufgussmiddelen te gebruiken. Maar hier lag het voor het oprapen. Verder heeft de tuin een zwembad, als ik me niet vergis onverwarmd, en wat ligstoeltjes. Nabij is er ook een buitendouche om je even af te spoelen. Dat kan met zowel warm als koud water.

De binnenruimte is als het ware bijna 1 geheel. Hoewel de wellness een glazen wand heeft en in een L vorm een hoekje om, is er geen deur die de ruimte afsluit. Net zo min als het restaurant gedeelte aan de andere kant van de zaal. Aan de zijkant bevind zich een kino en een rookruimte met speelautomaten. Deze kon wel met een glazen deur gesloten worden.

Hoewel het restaurant niet bijster groot is, vond ik de kwaliteit goed op orde. Op het middaguur hadden ze naast het bekende beleg al diverse warme maaltijd gerechten er tussen staan, waaronder kip schnitzels, rosti schijfjes, stoofvlees en heerlijke biefstukjes! En er ligt dan niet gelijk een bak vol, maar een stuk of zes. Nadat ik er enkele (shame on me...) had verorberd leek als toverslag er een paar nieuwe bij te zijn gekomen. Zo blijft het eten zo vers mogelijk.
De dessertjes met allerhande cakjes en diverse soorten van pudding en yoghurt creme zagen er mooi gepresenteerd uit en waren errug smaakvol. Volgens mij had ik daar iets van 6 of 7 van op. Door de hele dag heen natuurlijk, wat denken jullie wel niet van me!  ;)
Later op de avond kwam er ook tiramisu bij. Ik denk dat Joker hier helemaal in z'n nopjes zou zijn.
Ik dacht dat al dit lekkers overblijfselen waren van de dag ervoor. Toen hadden ze een jubileumfeest. Niets bleek minder waar. De keuken is vrij om te variëren en elke dag en zelfs door de dag heen wisselt het aanbod. Op zondag worden er coupons p.p. uitgedeeld voor een grotere 200 grams biefstuk. De keuken hebben ze hier goed op orde.Apart was wel dat ik hier m'n sinas moest missen. Uit de tap aan de bar als de zelf service tap in het restaurant kwam er namelijk jus d'orange uit. Voor het eerst zo meegemaakt.

In het midden van de zaal bevindt zich de bar met ervoor allerhande bankjes om op te liggen of zitten. Het zag er allemaal stijlvol uit.
Rond openingstijd waren er pas 5 dames aanwezig, maar dat breide zich gestaag uit. Diverse dames stelden zich voor, maar voor mij was het nog veels te vroeg en ging eerst lekker van hun wellness genieten. Zo de dag lekker relaxt doorgebracht. Dat ging hier prima, omdat de muziek op volume was, maar het geen nightclub niveau werd, kon ik makkelijk een dutje doen. Je hoeft bovendien ook niet tegen elkaar te schreeuwen, maar het nodigde wel uit om wat dichter bij elkaar te zitten voor een gesprek.

In de avond was het dames aantal gegroeid naar een stuk of 40. Toegegeven, bij zusterclub GT Wenen waren veel meer stunners te vinden, maar hier zat wat mij betreft ook genoeg moois tussen. Ik zag 1 wat mij betreft een hele aantrekkelijke vrouw. Niet super slank, maar met fraaie rondingen op de juiste plekken. Toch kreeg ik er niet de juiste vibe bij.
Met een jonge Russische talenknobbel klikte het goed. Deze meid in d'r mid twenties kent Engels, Duits, Roemeens, Italiaans, en een beetje Turks. Af en toe liet ik mijn ogen wegdwalen naar die mooie vrouw, maar uiteindelijk besloten om met de Russische Erika te gaan. En geen moment spijt van gehad. Had maar liefst 2 keer verlengd tot 1,5 uur. En dat voor deze Dagobeer, want het is hier 60p30. Welliswaar goedkoper dan de 70 bij de vorige 2 clubs, maar meer dan* de 40a50p30 in de meeste NRW clubs.
Maar het was 't meer dan WAARD. Na de noeste arbeid haar beloond en nog een leuke aftersales op haar bankje. Haar nog goedkoop op 2 Red Bulls getrakteerd, met mijn gratis coupons. Zelf ook eentje geprobeerd, aangezien ze hier diverse smaakjes hebben. Ik weet niet of de dames hier ook coupons krijgen, maar anders ook een handig middel om een drankje voor een dames te halen.

Na nog es heerlijk gegeten te hebben en gezondigd te hebben met een tiramisu en nog een mango creme, wat in de wellness hoe uitgerust, om later dan gepland te vertrekken. In de locker ruimte kwam ik weer een setje tegen. Blijkbaar kunnen ook hier dames als gast naar binnen.Al met al een hele goeie ervaring in GT Wenen gehad. Eten was goed, wellness uitmuntend, en geluk met een geweldige dame. Wat wilt een mens nog meer.De volgende dag nog ergens een tussenstop maken, maar waar? GT Bruggen om 3 GT's achter mekaar te doen, of toch iets anders?
« Laatst bewerkt op: 8 november 2019, 02:44:18 door mentholbear »

Offline Shakir

  • Schalkse Ruiter
  • Held
  • *****
  • Berichten: 730
  • Zelfs op mijn sterfbed zal ik nog aan LR denken!
    • Bekijk profiel
FKK/SC Golden Time, Linz-Leonding Oostenrijk
« Reactie #1 Gepost op: 21 mei 2020, 14:49:32 »
Licht aan het einde van de tunnel! Champagne! De wereld is nog niet om zeep!  :pica

8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8)
Citaat
Sehr geehrte Damen und Herren! Ab dem 1. Juli öffnen wir wieder!!

---

Ladies and Gentlemen! From 1. July we open again!!


https://www.goldentime.at/club-linz
8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8)

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
FKK/SC Golden Time, Linz-Leonding Oostenrijk
« Reactie #2 Gepost op: 22 mei 2020, 15:23:40 »
Ik wil je niet teleurstellen.  Sowieso zijn we er weinig mee.  Zó ver weg!  Waar staat de officiële tekst (zeg maar de tegenhanger van het Belgisch Staatsblad) dat ze terug open zullen gaan op 01/07  :douchen ?

Ik vind op de Oostenrijkse officiële site enkel dat seksclubs worden gerangschikt onder "evenementen" en niet toegelaten zijn om enige activiteit te ondernemen voor 01/09.  Tot die datum zijn samenscholingen van meer dan 10 personen ook verboden in binnenruimtes. 

Lijkt me een beetje het fabeltje te zijn van Finca Erotica  :douchen .
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline Shakir

  • Schalkse Ruiter
  • Held
  • *****
  • Berichten: 730
  • Zelfs op mijn sterfbed zal ik nog aan LR denken!
    • Bekijk profiel
FKK/SC Golden Time, Linz-Leonding Oostenrijk
« Reactie #3 Gepost op: 22 mei 2020, 15:33:04 »
@seksenfun, eerst zien en dan geloven natuurlijk, maar sommige laufhausen in Wenen hebben ook al aangekondigd dat ze op1 juli terug openen. Ik blijf hopen.

Mochten de grenzen tegen dan terug open zijn, dan overweeg ik een vakantie in Oostenrijk. 8)
Met de nachttrein spoor je rechtstreeks vanuit Brussel naar Linz.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
FKK/SC Golden Time, Linz-Leonding Oostenrijk
« Reactie #4 Gepost op: 22 mei 2020, 15:55:52 »
Tot nu toe dien je dan wel in het bezit te zijn van een Corona test (positief natuurlijk) en mag die niet ouder zijn dan 4 dagen voor je vertrek, volgens diezelfde officiële website.  Probleem: in België testen ze geen mensen die geen symptomen hebben.  Blijf nog maar wat dromen, da's ook leuk  :douchen .
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline HellaHolla

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 37
    • Bekijk profiel
FKK/SC Golden Time, Linz-Leonding Oostenrijk
« Reactie #5 Gepost op: 29 augustus 2020, 12:57:06 »
Donderdag 27 augustus

Na ontwaakt te zijn in het hotel van Wellcum en te hebben genoten van een heerlijk ontbijt stond er een ritje van ongeveer 350 kilometer op de planning richting Linz om daar een naamgenootje van een zekere saunaclub in Duitsland te bezoeken: Golden Time. Na onderweg een paar keer te zijn gestopt om te genieten van de omgeving draaide ik even na 15u de parking op in Leonding waar ik om een grote gele muur met de naam van de tent heen moest om de daadwerkelijke discrete parking te bereiken. Het was niet heel druk, er stonden misschien 15 auto’s geparkeerd.

Bij de ingang werd ik verrast met een “Sixsensje” te weten: mondkapje verplicht wanneer men zich wenste te verplaatsen binnen de muren van de tent. Nu we er toch zijn liep ik maar niet stampvoetend weg maar wilde wel aanstalten maken om zo’n ding uit mijn auto te gaan halen. De theke kwam me echter met een tang in de hand tegemoet waar ze een mondkapje in had gestoken en zo werd uitermate correcto mundo op minstens 1 meter afstand, dat is de heilige graal in Oostenrijk, het voorbehoedsmiddel voor Corona aangereikt. Best netjes! En geen 2 euro extra betalen zoals in Vaals.

Wat ik wel moest betalen was 85 euro om verder te geraken dan de balie dus dat deed ik dan maar en in ruil daarvoor kreeg ik schoentjes in de juiste maat en ook mijn jassie werd keurig aangemeten. Hierna korte uitleg gekregen over de gang van zaken en op naar de kleedkamer. Zeer netjes ingericht en bovendien voorzien van twee goede wastafels en spiegels waar een ijdeltuit als ik zich lekker op kan tutten voor de lichtekooien die elders in de toko aan het wachten waren. De club is zeer open qua opzet en absoluut geen kippenhok. Beneden is een grote open bar ruimte met aangrenzend de wellness aan de ene kant en het buffet aan de andere zijde. Buiten is er een tuin op tegels met in het midden een zwembad formaatje Babylon ongeveer. Er staat wel mooi meubilair overal, lekkere zitbanken en het standaard terrasmeubilair voor zij die wat wensen te eten in het zonnetje. Volgens mij heb ik ook een buitensauna gezien maar heb deze zelf niet gebruikt.

Wat ik wel gedaan heb is de interne wellness getest. Die was prima in orde. Lekkere hete kruidensauna waar je zelf aufguss mag doen wat niet altijd een aanrader is om dit aan een collega over te laten doen daarover later meer. In het midden van de stuk of 4 sauna’s zit een doucheruimte en er is ook een ruime whirlpool voorzien. Vanuit de whirlpool kun je de bar niet helemaal zien door een aflopend muurtje maar als je geluk hebt komt er een elfje op het enige bankje binnen gezichtsbereik zitten zodat je toch nog iets hebt om naar de koekeloeren tijdens het bubbelen.

Het viel op dat de dames niet zo aan het jagen waren als in Wellcum een dag eerder. Het ging er allemaal een stuk rustiger aan toe. Nu had ik ook niet altijd het idee dat alle dames er even veel zin in hadden. De club is elke dag open van 11 uur in de ochtend tot 4 uur in de nacht. Misschien had het daar iets mee te maken. Ik denk dat er ongeveer 20 a 25 dames aanwezig waren in de middag waarvan de helft er loom bij hing in de bar. Nodigde niet echt uit tot interactie. En als er al interactie was dan was deze van het niveau “Was machst du?” bij het opsteken van een sigaret en “Wohin gehtst du?” bij het openen van de terrasdeur. Toen ik op het terras zat kwam er dan toch eindelijk eentje op open sollicitatie. De naam was Maria, 30 jaar en jullie kunnen wel raden waar ze vandaan komt. Even gekletst over niks en het er maar eens op gewaagd. Eigenlijk beetje hetzelfde als de eerste kamer gisteren: het blies me niet weg maar het stelde me ook niet teleur. De prijzen in GT Linz zijn 60 euro voor elke 30 minuten. Zoenen was matig in dit geval maar PZC werd zonder aanvraag gedaan. Nu ken ik ook niet zo heel veel meiden die pre-corona mega goed tongzoenden dus de teleurstelling was er niet echt. Alles goed en wel een uurtje later afgerond.

Vervolgens weer een rondje wellness gedaan. Met een wel heel opportunistische collega beer die even een aufguss ging doen. Hij bleef maar spul in het water gieten en massa’s van het mengsel op de kachel pleuren. Binnen de kortste keren renden we beiden de cabine uit omdat we zowat levend aan het verbranden waren. Ik doe het daarom ook liever niet zelf omdat ik de verhoudingen niet goed ken en bang ben mezelf uit te branden in zo’n geval. Maar vertrouwen op de grillmeister was nu ook niet echt zo’n strak plan…

Even bijkomen van de schrik in de whirlpool om daarna een bezoekje te brengen aan het buffet waar voor ieder wat wils lag. Prima bordje gegeten met wat koud en warm spul. Zowel in Wellcum als GT Linz mocht je zelf je eten opscheppen zoals in the good ol’ times. En er is nog meer positief nieuws voor de ijsbeer pur sang want vanaf vrijdag 28 augustus (1 dag na mijn bezoek) gaan de mondkapjes ook hier in de ban. Iedereen kan dus weer normaal doen en de dames die ik sprak konden letterlijk niet wachten tot het zo ver was omdat het toch wel erg benauwd was om veel binnen te zitten met zo’n ding op. Ik geef ze geen ongelijk. Aan 20 pompjes met desinfectiemiddel verspreid over de club heb je meer dan zo’n schijnmaatregel als mondkapjes.

Maar goed ik ben hier niet om politiek te verkondigen maar om te vorken. Tijd voor ronde 2. Eerder op de dag had ik met een dame gesproken die mijn aandacht trok door te melden dat ze voor de lockdown werkzaam was in de omgeving van Düsseldorf. Op mijn vraag waar dat dan was wist ze te melden dat ze in 7 jaar tijd o.a. Acapulco Gold, Acapulco Velbert, Penelope, Magnum en Oceans had aangedaan. Bijzonder leuk om zo’n “local” te treffen. Ze luisterde naar de naam Ada, 28 jaar en de nationaliteit is onder een ieder van jullie ondertussen bekend. Ik had haar in ieder geval nog niet eerder gezien in eerder genoemde clubs maar besloot nu van de gelegenheid gebruik te maken haar wat beter te leren kennen achter de gesloten deur. Haar prijsstellingen waren een beetje bijzonder: voor 60 euro voor 30 min of 120 voor 60 bood ze pijpen en neuken. Als je wilde zoenen en een massage er bij kostte dat 30 euro extra en daar bovenop kon je ook nog finishen tussen haar bovenlippen voor 60 euro. Totaalprijs voor een uur all-in (pun intended) kwam op een spectaculaire uurprijs van 210 euro. Dat vond ik het nu ook weer niet waard. Maar met m’n geile kop was ik wel bereid om 150 euro te betalen voor een uurtje GFE zonder glazuurlaag voor haar tanden.

Eenmaal op de kamer was het allemaal wel goed maar ook hier geen wauw-factor zoals Boer Geert het zou noemen. Zoenen wederom puntje-puntje lijkt de nieuwe shit te worden post-corona, massage was wel stevig en goed. Je kunt stellen dat ik gek ben dat ik er wat extra voor geef maar ik ben zelf van mening dat 150 per uur een betere prijs is dan 100 voor de juiste dame. Die 50430 cultuur is denk ik echt wel een beetje geweest maar dat is een trap tegen het zere been van de budgetneuker natuurlijk. I’m sorry for that bro.

Maar Ada was alles behalve vervelend en we hebben een leuk uur gehad samen. Om af te sluiten nam ik nog een biertje tot mij. Je krijgt 3 bonnetjes voor een alcoholisch drankje bij je entree. Uiteindelijk had ik het rond 21u wel gezien en was de pijp nu echt helemaal leeg na 5 sessies op iets meer dan 24 uur tijd. Omgekleed en sleutel weer ingeleverd heb ik de club tevreden verlaten. Het is moeilijk om een vergelijking te maken tussen de twee clubs die in Oostenrijk bezocht deze week. Wellcum was een stuk levendiger en gezelliger qua sfeer ondanks het vele Italiaanse gelal en jagende dames. GT Linz had wel een iets meer “naturele” line-up al leken de dames een stuk meer verveeld dan ik Wellcum. Moeilijk, moeilijk allemaal.

Laat ik het zo stellen: wil je een geweldige dag uit qua entourage en eens ervaren hoe de bijna ideale saunaclub er uit ziet? Ga naar Wellcum. Wil je iets wat zo veel mogelijk op Duitsland lijkt? Ga naar GT Linz, of een van de andere vestigingen in AT.

Zwitserland vs. Oostenrijk dan ten slotte. Beide landen beschikken over prima saunaclubs met allen hun eigen opzet en doel. Globe voor de rijke idioot die met heel veel geld wil smijten, Westside voor de rustige relaxbeer, Wellcum voor de optische natte droom en GT Linz voor de doorsnee beer. Overal kun je je ding doen en vinden. Als ik het nieuws in Duitsland bekijk vandaag vrees ik dat het nog een behoorlijk lange tijd zal duren voor we weer iets kunnen gaan doen in de door ons geliefde saunaclubs of wat er tegen die tijd nog van over is. Ik mis mijn favoriete dames uit de Duitse clubs enorm. Ze hebben me heel veel fijne tijden gebracht vorig jaar. Het is allemaal als een zeepbel uit elkaar geknapt in Maart. Elders opnieuw starten is toch niet hetzelfde op dit moment. Zelf heb ik dit jaar denk ik weinig tijd meer over om dergelijke trips naar bovengenoemde landen te ondernemen en dat is het enkel en alleen voor de clubs ook niet waard. In combinatie met andere zaken is het wel lekkere ontspanning en ben je toch even weg uit je eigen bubbel. En dat was precies wat ik wilde deze week!

 :039:

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
FKK/SC Golden Time, Linz-Leonding Oostenrijk
« Reactie #6 Gepost op: 5 mei 2021, 20:00:18 »


vanKees