Auteur Topic: 30 Jahre "Mauerfall" in Deutschland  (gelezen 24475 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
30 Jahre "Mauerfall" in Deutschland
« Gepost op: 9 november 2019, 10:28:08 »
Wie habt Ihr den 09.11.1989 erlebt? Was hat sich für Euch in den Niederlanden und Belgien geändert? Positives und Negatives.

VanKees

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
30 Jahre "Mauerfall" in Deutschland
« Reactie #1 Gepost op: 9 november 2019, 19:05:03 »
Wie habt Ihr den 09.11.1989 erlebt? Was hat sich für Euch in den Niederlanden und Belgien geändert? Positives und Negatives.

VanKees
Als jij van origine een Oostduitser bent is dat het grootste negatieve van de val van de Muur  ;D ;D ;D ;D ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
30 Jahre "Mauerfall" in Deutschland
« Reactie #2 Gepost op: 9 november 2019, 21:14:19 »
Wie habt Ihr den 09.11.1989 erlebt? Was hat sich für Euch in den Niederlanden und Belgien geändert? Positives und Negatives.

VanKees

Onder positief zou je kunnen noemen de vele Oostblok-DVP's. Die zouden er niet zijn geweest, als de muur niet was gevallen en een aantal van die meiden had ik zeker niet willen missen, zoals Alexis (Bul, Babylon), Dani (Bul, Sixsens), Elisa (Hon, Pauschalclub Münster), Giulia (Roe, LivingRoom), Lidja (Roe, Pauschalclub Dortmund), Maria (Roe, Heaven Seven en daarvoor Pauschalclub Dortmund), Roberta (Roe, Babylon), Susi (Bul, Babylon) en nog enkele tientallen.

Voor de westerse DVP's waarschijnlijk negatief, want de prijzen zijn daardoor en nog steeds relatief laag. Denk maar aan de flat-rate-clubs, die een aantal jaren geleden nog bestonden en in afgeslankte vorm nog steeds bestaan, zoals partytreff Dorsten, partytreff Xanten of Totalclub Osnabrück of aan clubs als By Night (€50,-- per uur) of Freudenhaus en Antalya (€70,-- per uur).
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Shakir

  • Schalkse Ruiter
  • Held
  • *****
  • Berichten: 730
  • Zelfs op mijn sterfbed zal ik nog aan LR denken!
    • Bekijk profiel
30 Jahre "Mauerfall" in Deutschland
« Reactie #3 Gepost op: 9 november 2019, 22:11:00 »
Zonder twijfel één van de grootste mijlpalen uit de geschiedenis. Wat moest dat extatisch geweest zijn om toen op de muur te staan! Zelf heb ik dat allemaal niet zo bewust meegemaakt, want ik was toen nog volop aan het puberen. En waar is een puber zoal in geïntereseerd? ;D

@Taylor, jij klinkt wel herkenbaar. Dat was namelijk ook het eerste wat in me opkwam bij de herdenking van de val van de muur (al die lekkere FT'tjes aan billijke prijzen). Het heeft de seksindustrie idd grondig hertekent. Zonder de val was er van Relaxxxboard waarschijnlijk geen sprake.

Als je je echt wil verdiepen in de geschiedenis van onze vriendinnen moet je ook eens Youtuben naar de laatste speech van Ceausescu, en de daaropvolgende volksopstand.

Ik heb geen heimwee naar de tijd van de Vlaamse meisjes. Je hoort oudere mannen daarover wel eens morren in het RLD. Dat was vooral de tijd van peperdure seks, champagnebars aan de Vlaamse steenwegen, Balthazar Boma-toestanden, enz...

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
30 Jahre "Mauerfall" in Deutschland
« Reactie #4 Gepost op: 10 november 2019, 01:19:31 »
Wie habt Ihr den 09.11.1989 erlebt? Was hat sich für Euch in den Niederlanden und Belgien geändert? Positives und Negatives.

VanKees
Als jij van origine een Oostduitser bent is dat het grootste negatieve van de val van de Muur  ;D ;D ;D ;D ;D
Falsch!
Ich als 100% Wessie ( mit holl. Wurzeln)war das die
größte Katastrophe  :035: :lol_hitting:

VanKees
P.S.: Nicht Ernst nehmen, Bitte!