Forum > CLUB VENUS

Bea (ro)

(1/1)

cath.leen:

TAFKAP:
Bea stond al langer op mijn radar. Toen Maya haar opperde als favoriete metgezel voor een triootje was ik al snel akkoord. Ik zat in de bar en Bea gebaarde of ze bij mij mocht komen zitten. Maya had haar geappt en ze wilde checken of ik inderdaad een trio met hun beiden zag zitten. Ik beaamde dit en zei dat het wel allemaal samen moest vallen. Nog wat gepraat om elkaar beter te leren kennen en met een ondeugende blik stelde ze voor om de intiemere kennismaking niet te laten afhangen van het triootje maar dit nu al te laten plaatsvinden zonder Maya die op dat moment op kamer was.

Tijdens de massage elkaar nog wat beter leren kennen en kreeg van haar de vraag of ik professioneel massages gaf. Ik zei dat ze profiteerde van jarenlange oefening of voornamelijk Roemeense dames. De strelingen daarna waarbij mijn vingertoppen over haar lichaam zorgde voor kippenvel. Altijd leuk als je inspanningen een dergelijke reactie oproepen. Aangezien het onze eerste sessie samen was wilde ze graag weten waar mijn voorkeuren lagen. Ik zei dat ik niet van een voorgeprogrammeerde sessie hield en ze gewoon haar ding moest doen.

Ze begon met voorzichtige tongzoenen terwijl haar handje gelijk op zoek ging naar mijn genotsknots. Al kussend baande ze zich een weg naar beneden. Het pijpen was een tempootje hoger dan waar mijn voorkeur ligt maar zeker niet onaangenaam. Na een tijdje stelde ze 69 voor en blijkbaar konden mijn likkunsten haar wel bekoren gezien de wijze waarop ze hierop reageerde. Ze stelde voor om te neuken en voegde eraan toe dat ze hiervan erg hield. De eerdere sessie met Maya en de hitte op de kamer zorgde ervoor dat ik flink moest pompen om de eindstreep te halen. Duidelijk dat zij van het stevigere werk is want ze begon steeds heviger mee te werken en haar tongzoenen werd steeds wilder. Het rubbertje werd gevuld en toen haar handje naar beneden ging en ik vroeg "you got it?" Zij dacht dat ik vroeg of zij een orgasme had gehad terwijl ik bedoelde of ze het condoom vast had. Zij antwoordde dat ze een orgasme had gehad en ik begon te lachen en zei dat ik bedoelde of ze het condoom had. De resterende paar minuten van het uur nog wat nagebabbeld.

Bea heeft qua intensiteit veel weg van Sabina. Waar Sabina inmiddels weet dat ze bij mij met de handrem erop te werk moet gaan is het logisch dat Bea dit nog niet weet. Als het triootje met Maya er bij een volgende keer van komt dan zal ze wel zien waar mijn voorkeur ligt.

Navigatie

[0] Berichtenindex

Naar de volledige versie