Forum > CLUB VENUS

Ella (ro)

(1/1)

cath.leen:
[attach=1]

TAFKAP:
De eerste kennismaking met Ella was halverwege november. FL en ik waren in het rookhok en Ella, Gia en Oana kwamen binnen. Drie dames die nogal terughoudend waren overgekomen tot dat moment. Al snel waren we aan het dollen met Ella. Regelmatig lagen we in een deuk maar ze deed geen enkele poging om één van ons twee te verleiden tot een kamergang.

Zaterdag de 14e streken we weer neer in Venus en het beeld van de eerste keer herhaalde zich. De eerste vierenhalf uur had ze zich weer afzijdig en terughoudend opgesteld totdat ze het rokershok kwam binnenlopen. Ze refereerde meteen aan ons gesprek/gedol van vier weken geleden. We gingen eigenlijk verder waar we destijds geëindigd waren. De metamorfose was weer compleet. Alle schroom van de bar was als sneeuw voor de zon verdwenen. FL zat nog in zijn herstelfase en besloot een rondje sauna te doen.

Ella daagde me uit voor een staring contest waarbij er niet met de ogen geknipperd mocht worden. Na een tijdje tuitte ze haar lippen en maakte aanstalte om me in de ogen te blazen. Als natuurlijke reactie knipperde ik met mijn ogen. In love and war is alles toegestaan en nederig erkende ik mijn nederlaag. Ik vroeg haar wat ze voor haar overwinning wilde hebben. "Going to the room with you" was haar antwoord. Lachend  vroeg ik haar of ze dit zeker wist. Een volmondig ja was haar repliek en ik zei haar dat ze dan maar een sleutel moest gaan halen.

Op de kamer een geschikt playlistje opgezet en haar gezegd dat we minimaal een uurtje zouden blijven aangezien ik niet van de boom boom sex was. Zij gaf aan dat ze ook meer van de relaxte en rustige sex was. Mijn massage bleek een schot in de roos en ze zei dat ze daar echt aan toe was na een stressvolle week. Ze ontspande met de minuut meer en ze bleek dezelfde soort humor dan mij te hebben. Met grote regelmaat lagen we in een deuk en na een tijdje was ze van mening dat ik mijn mond moest houden omdat haar kaken pijn deden van het lachen.

Ze daalde af naar beneden en begon aan een BJ. Deze was de eerste minuten vrij monotoon en met veel handinzet. Als echte liefhebber van een langdurige BJ overwoog ik het af te kappen en tot de daad over te gaan. Geen idee of ze gedachten kon lezen/moest opwarmen/de kramp uit haar kaken moest krijgen/ me op het verkeerde been wilde zetten maar ze herpositioneerde zich, de handjes werden zijdelings als ondersteuning neergezet en voor ik er erg in had zat mijn eikel tikkertje te spelen met haar huig. De opmaat voor een zeer gevarieerde BJ waarbij ze heel opmerkzaam was op mijn reacties op datgene wat de revue passeerde om dit dan wel/niet verder uit te diepen. Zo nu en dan had ze ook jeuk aan haar huig en werd hij misbruikt om dat euvel te verhelpen. Zou dit een examen test zijn aan de Academy Oralski dan was ze ondanks haar jeugdige leeftijd van 19 jaar cum laude geslaagd. Dat dit een spetterend einde opleverde zal niemand verbazen. Ella heeft alles in zich om uit te groeien tot micuţa mea enigmă 2.0.

Navigatie

[0] Berichtenindex

Naar de volledige versie