Auteur Topic: Alessia (ro)  (gelezen 25967 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline cath.leen

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 158
    • Bekijk profiel
Alessia (ro)
« Gepost op: 14 november 2019, 06:46:24 »
« Laatst bewerkt op: 5 december 2019, 21:46:42 door Taylor »

Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
Alessia (ro)
« Reactie #1 Gepost op: 1 januari 2020, 16:10:06 »
Ik zat samen met FL op een bankje op het bovengedeelte. Hij ging even een tabletje halen om een opkomende hoofdpijn te onderdrukken en nog voor ik boe of bah kon zeggen legde Alessia haar handdoekje naast me neer en kroop tegen me aan. Voor FL was het een gevalletje opgestaan plaatsvergaan bij terugkeer. Ik mag hem graag maar de keuze was gemakkelijk.

Ik had haar de vorige keer gezegd dat ze altijd mocht kijken hoe de vlaggenstok erbij stond voor een kamertje en had dan ook mede gezien de hoeveelheid beren verwacht dat ze snel met de kamervraag op de proppen kwam maar schijnbaar had ze behoefte aan een rustmomentje en was ik de uitverkorene om als leunpaal te dienen. Na een tijdje eens voorzichtig geïnformeerd wat haar plannen waren. Nog steeds gaf ze geen enkel signaal om te verkassen. Achter ons waren de samenvattingen van de Bundesliga op het grote scherm te zien en plots vroeg ze of het RB Leipzig was wat speelde. Verdomd ze had gelijk en ze bleek een voetballiefhebster te zijn die ook nog eens historisch besef had.

Het gesprek werd een andere richting ingeduwd toen er een nummer uit de serie Game of Thrones te horen was. Onze favoriete series en films werden tegen het licht gehouden. Een gesprekje dat je eerder in een kroeg zou hebben dan in een hoerenkot. Van te voren hadden FL en ik een tijdstip afgesproken waarop we uiterlijk zouden gaan en een blik op de klok wees uit dat als we nog datgene wilden doen waarvoor je uiteindelijk naar een gelegenheid als deze gaat het moment toch echt wel aangebroken was om te verkassen naar een kamer. Eerst even bij FL gecheckt hoe het met hem ging en of hij er ok mee was. Hij gaf aan dat het geen probleem was en Alessia ging voor haar spulletjes en de sleutel terwijl ik mijn benodigde accessoires ging halen. Blijkbaar was ze er nog niet helemaal bij met de gedachten want ze stond me op te wachten zonder sleutel. Dit euvel werd echter snel verholpen.

Ditmaal zoals de vorige keer afgesproken wel begonnen met een massage. Het beviel haar zeer goed en na afloop verontschuldigde ze zich voor haar weigering de vorige keer. Ik zei dat ik het wel snapte. Er volgde een zoenpartij waarna ze zich naar beneden begaf om datgene te doen waarmee ze me de vorige keer van de sokken had "geblasen". Wederom een heerlijke BJ en ondanks dat de tussenliggende tijd tussen deze kamer en de vorige behoorlijk korter was dan de vorige keer moest ik toch weer enkele keren op de rem trappen. Ik wilde dit keer ook mijn luststaaf in haar grotje laten roeren en ze was het hier roerend mee eens. Ik moest maar aangeven wanneer en tot die tijd zou ze zich wel mondeling met hem vermaken.

Ik voelde het na een tijdje weer borrelen en gaf haar het teken te stoppen. Terwijl ze overeind kwam hadden mijn nakomelingetjes een andere mening en spoten zichzelf het luchtledige in. In eerste instantie baalde ze maar al snel greep ze hem met haar handje om ervoor te zorgen dat er geen enkele zou achterblijven. Nadat ook de laatsten zich hadden gemeld maakte ze de troep schoon die er was ontstaan. Ze legde zich daarna op mijn borstkas en mijn luststaaf bleef fier overeind staan. Had ze meer seksuele gogme gehad dan had ze hier ge-/misbruik van gemaakt. Nu keek ze echter verbaast toe.

Er was nog tijd over en ze vroeg me te helpen bij het vinden van een nieuwe song om te dansen in de kooi. We doorliepen mijn iPad en toen ze Blackpink zag staan wist ze dat dit hem moest worden.