Auteur Topic: Aarschotstraat 98, Theodora (Bulgaarse)  (gelezen 23679 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Blackie667

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 24
    • Bekijk profiel
Aarschotstraat 98, Theodora (Bulgaarse)
« Gepost op: 20 november 2019, 09:18:11 »
Ik ben nieuw op de site hier, dus dit wordt m'n eerst 'review'. Dinsdag moest ik voor zaken in Brussel zijn en ben dan ook maar eens in de Aarschotstraat op stap geweest. Van de nood een deugd maken, heet zoiets. ;-) Eerst op wat sites rondgekeken naar reviews en over deze Theodora stond een recent positief bericht (niet op deze site) én ik vond ze er super mooi uitzien...dus hop met de beentjes en naar binnengestapt. Ze heeft geblondeerd haar, ik schat ze tussen de 25 en 30 jaar oud en heeft echt een perfect lichaam! Binnengekomen stelt ze zich netjes voor en overloopt de mogelijkheden. Ik heb gekozen om 50 EUR te besteden bij haar. Over de ervaring bij haar kan ik alleen maar positief zijn! Dame doet super haar best en is heel bedreven in haar job. Geweldige pijpbeurt gekregen: echt zalig! Daarna heeft ze bereden in cowgirl en reverse cowgirl en heb ik het afgemaakt in missio. Ze doet steeds lekker mee, kreunt zachtjes en kijkt me net genoeg aan. Na de daad deed ze nog zelf het condoom af en maakt heel lief mijn lullemans weer proper. Nog een leuke babbel gehad en dan tevreden buiten gegaan. Deze dame heeft echt wel heel wat meer klasse als wat ik in deze straat had verwacht. Ik ga zeker terug, zelfs als ik niet voor zaken in Brussel moet zijn. ;-) ;-)