Auteur Topic: NEWS: VANKEES EN ZIJN MENING  (gelezen 23916 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
NEWS: VANKEES EN ZIJN MENING
« Gepost op: 8 december 2019, 12:04:45 »
Rakkers,
wie seht ihr es?
Diese ganze neue Regularien wie
Handtuch Abgabe um immer neu an Rezeption holen,
sehr intensive Taschenkontrolle beim Kommen -- das verstehe ich --und Gehen (wegen Bademantel und Handtuch Klau????)
Kaugummi und Süssigkeiten Verbot
Raucherbereich im EG unbeheizt
etcetcetc...

vanKees

PS: Damit wird SS der freierunfreundlichste Club den ich kenne

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
NEWS: VANKEES EN ZIJN MENING
« Reactie #1 Gepost op: 8 december 2019, 12:40:53 »
Geen probleem. Het gaat nergens over ::)
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
NEWS: VANKEES EN ZIJN MENING
« Reactie #2 Gepost op: 8 december 2019, 15:08:31 »


Handtuch Abgabe um immer neu an Rezeption holen,
sehr intensive Taschenkontrolle beim Kommen -- das verstehe ich --und Gehen (wegen Bademantel und Handtuch Klau????)
Kaugummi und Süssigkeiten Verbot
Raucherbereich im EG unbeheizt
etcetcetc...


Een beetje discipline kan geen kwaad. Ik juich dit toe.

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
NEWS: VANKEES EN ZIJN MENING
« Reactie #3 Gepost op: 8 december 2019, 17:07:12 »
Rakkers,
wie seht ihr es?
Diese ganze neue Regularien wie
Handtuch Abgabe um immer neu an Rezeption holen,
sehr intensive Taschenkontrolle beim Kommen -- das verstehe ich --und Gehen (wegen Bademantel und Handtuch Klau????)
Kaugummi und Süssigkeiten Verbot
Raucherbereich im EG unbeheizt
etcetcetc...

vanKees

PS: Damit wird SS der freierunfreundlichste Club den ich kenne
rook ruimte is wel verwarmd als je een nieuwe handoek wil moet je inderdaad de oude inleveren bij de receptie ook bij het verlaten van de club badjas en handoek inleveren bij de receptie wel een helle klim iedere keer vooral als je je naar iedere kamer  :douchen   verbeterpunt zal zijn dat er ook handdoeken te verkrijgen zijn bij de balie waar de dames zich inschrijven voor een sleutel

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
NEWS: VANKEES EN ZIJN MENING
« Reactie #4 Gepost op: 8 december 2019, 18:00:13 »
Je moet je best doen om niet langs de receptie te komen. Dus zo'n inspanning kan het niet zijn  :sleepy:
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
NEWS: VANKEES EN ZIJN MENING
« Reactie #5 Gepost op: 8 december 2019, 22:05:24 »
Sixsens wordt er gewoon niet leuker op met al die regeltjes. Tassencontrole, grote tassen en rugzakken verboden, geen kauwgum, massage olie, sauna opgietmiddel, snoepgoed, etc. Cadeautjes voor dames moet je achterlaten bij de receptie en dames mogen het alleen daar uitpakken en vervolgens mogen ze het niet meenemen naar hun locker. En dat geldt niet alleen voor snoepgoed, maar voor alles. Nu ook die vreemde regels, zoals die waren in YY, vwb handdoeken en badjassen. Ik zelf verbruik veel handdoeken, omdat ik vaak de sauna in ga. Na de sauna moet ik dan verplicht weer naar boven sjouwen voor een nieuwe handdoek, om die weer op te bergen in de locker. Vergeet je dat, heb je de rest van de dag geen handdoek meer. Ik kom in een club om te relaxen, niet om allerlei regeltjes op te volgen. Sixsens was in het verleden een van mijn favoriete clubs, maar ik zal er waarschijnlijk sporadisch nog komen...
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
NEWS: VANKEES EN ZIJN MENING
« Reactie #6 Gepost op: 8 december 2019, 23:37:19 »
Zucht zucht zucht ....

Eens tot an de receptie lopen is toch zo moeilijk .... vooral als ik iedereen bij de receptie zie passeren als ze met een dame gaan hokken .... waarom geven jullie geen kritiek daarop en vragen jullie niet aan de dame bij de receptie om even de kamersleutel naar meneer in de bar, stoel 7, onder de tv af te leveren


Jongens toch, wat een .... ik ga het niet luidop zeggen ... wat een .....
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
NEWS: VANKEES EN ZIJN MENING
« Reactie #7 Gepost op: 9 december 2019, 17:01:08 »
Je moet je best doen om niet langs de receptie te komen. Dus zo'n inspanning kan het niet zijn  :sleepy:
als je een kamer toegewezen krijg in het oude gedeelte hoef je niet langs de receptie sjeufke  :lol

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
NEWS: VANKEES EN ZIJN MENING
« Reactie #8 Gepost op: 9 december 2019, 21:37:43 »
Het valt op dat de twee reactiegevers zelf lang niet meer in Sixsens zijn geweest, maar toch hun 'ervaring' delen.
Ik zeg het wel hard op: zeurpieten
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
NEWS: VANKEES EN ZIJN MENING
« Reactie #9 Gepost op: 9 december 2019, 21:39:05 »
Je moet je best doen om niet langs de receptie te komen. Dus zo'n inspanning kan het niet zijn  :sleepy:
als je een kamer toegewezen krijg in het oude gedeelte hoef je niet langs de receptie sjeufke  :lol
Goed lezen.......ik schreef dat je je best moet doen om niet langs de receptie te komen. Zet een bril op of lees wat langzamer  :lol
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline Shakir

  • Schalkse Ruiter
  • Held
  • *****
  • Berichten: 730
  • Zelfs op mijn sterfbed zal ik nog aan LR denken!
    • Bekijk profiel
NEWS: VANKEES EN ZIJN MENING
« Reactie #10 Gepost op: 9 december 2019, 22:07:27 »
Kortom, het wordt nog eens tijd voor een RB-feestje in Sixsens! :pica
Zolang ik er nog goed van bil kan gaan ben ik content.

Btw.: Vankees en zijn mening is ergens ook Shakir's mening, en mijn laatste bezoekje dateert van drie weken geleden. De clubleiding is echter wel vriendelijk, veel vriendelijker zelfs dan de deurgorilla's van Yin Yang destijds. Maar goed, de lange wachttijden voor een kamer en de drugshonden in de bar hebben me doen besluiten de club niet meer op zaterdag te bezoeken.
« Laatst bewerkt op: 9 december 2019, 22:18:36 door Shakir »

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
NEWS: VANKEES EN ZIJN MENING
« Reactie #11 Gepost op: 9 december 2019, 22:36:46 »
Het valt op dat de twee reactiegevers zelf lang niet meer in Sixsens zijn geweest, maar toch hun 'ervaring' delen.
Ik zeg het wel hard op: zeurpieten

Mijn laatste 2 saunaclubbezoeken waren in Sixsens, waarvan de laatste keer 2 weken geleden is, dus heb ik wel degelijk het recht om te "zeuren". Vraag Sofia maar. Die heeft me beide keren nog gezien  ;)

Sixsens is er gewoon niet leuker op geworden en helemaal tijdens mijn laatste bezoek, want toen waren de sauna's ook nog eens dicht. Groot zeil er voor wegens de verbouwing... Werd ook niet even netjes gemeld bij de receptie, hoewel dat niet veel had uitgemaakt, omdat ik toch wel naar binnen was gegaan. Maar ik kan het Sixsens ook niet helemaal kwalijk nemen, want andere saunaclubs doen dat over het algemeen ook niet. In Babylon ook al eens meegemaakt dat de sauna defect was en ook in Freudenhaus Dortmund. Beide clubs hebben het ook niet gemeld bij binnenkomst.
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
NEWS: VANKEES EN ZIJN MENING
« Reactie #12 Gepost op: 10 december 2019, 14:30:43 »
Het valt op dat de twee reactiegevers zelf lang niet meer in Sixsens zijn geweest, maar toch hun 'ervaring' delen.
Ik zeg het wel hard op: zeurpieten

Erst wollte ich fundiert darauf antworten, aber ich spare es mir!
(Eers wou ek dit op 'n goeie manier antwoord, maar ek red dit vir myself!)
ILLUSION PLOP PLOP!!!

vanKees

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
NEWS: VANKEES EN ZIJN MENING
« Reactie #13 Gepost op: 10 december 2019, 16:50:31 »
Het valt op dat de twee reactiegevers zelf lang niet meer in Sixsens zijn geweest, maar toch hun 'ervaring' delen.
Ik zeg het wel hard op: zeurpieten
als ik onder die zeur die zeurpieten val afgelopen vrijdag was ik er nog