Forum > ANDERE (SAUNA)CLUBS

CLUB BAHAMA

(1/1)

seksenfun:
Eigenlijk zou ik drie duimen omhoog willen steken.  Ik vertoefde van donderdag 26/12/19 tot en met Silvester in het Frankfurtse in saunaclubs.  Even alle grote clubs nog eens verkent.  Mainhattan had ik de week voordien nog maar pas gedaan en daar werkte het stoombad niet omdat het in verbouwing is.  Dat was jammer want ze hebben daar anders zowat de beste wellness van alle saunaclubs.  Helaas niet dé beste dames en al helemaal niet als je prijsbewust wil sexshoppen.  Vandaar kwam ik op het idee om het geplande bezoekje op zaterdag te Mainhattan te vervangen door deze club.  Altijd een risico.  Nu ja, eigenlijk meer een probeersel en wat kan er verkeerd lopen voor € 35 inkom?

Mijn vurigste hoop was dat Club Bahama volledig te vergelijken zou zijn met een courante saunaclub.  Dat was gelukkig zo.

De club is qua grootte te vergelijken met ACA GOLD, zonder een boven.

Laten we de club kort oplijsten.

- Inkom: € 35 (en tijdens bepaalde dagen en uren nog veel minder).
- Personeel: de theke staat voor alles in (poetsen, bar, entree...).  Ik zag de dagdame en de avondtheke.  Beiden waren erg vriendelijk en gedienstig.  Bij beiden diende soms gewacht te worden aan de bar voor een drankje, hoewel de dames inspringen.
- De sauna is gloeiend, mooi zo!
- Er is geen HWP, geen dampbad en slechts een kleine koele rustruimte met massagestoel (gratis te gebruiken).
- De douches zijn o.k. (voldoende water, regelbare temperatuur, springen wel vanzelf uit, na niet té korte tijd).
- Er is ontbijt, tussendoorsnacks en desserts, avondeten en laatavondsnacks (12:30 - 15:00 - 18:00 - 22:00).  Allemaal erg vers en lekker en zelfbereid.  Een verdiende pluim.
- De club is hoerig rood gekleurd, gemakkelijke zetels en nog zo'n beetje dat oeroude, die hoerige indruk.
- De kamers zijn ruim en mooi maar type jaren '80 (niet ultra modern en strak, maar daar hou ik ook niet van).
- Helaas mag je overal roken in de bar en lounge.  Er is een erg goede afzuiginstallatie maar toch als het drukker wordt en je bent er opmerkzaam voor....
- De club is proper en hygiënisch.
- Ook de drank is bij de prijs inbegrepen.  Bier moet je betalen.  Cocktails ook, behalve op vrijdagavond en zaterdag.  Ik dronk dus geen cola of koffie maar cocktails.  Ik moet toch niet rijden en ze smaakten.  De volgende dag kon ik eventueel aan een beekje in een sofa uitroesen in Sharks (maar zo ver liet ik het toch niet komen).  Door al die cocktails geraakte ik wel niet meer veel verder dan wat praten met de dames en wat over hun services en prijzen te weten komen.  Dat zit zeker snor.  De hoogste meerprijs die je er betaald is € 50 en dan heb je écht wel waar voor je geld.  Eigenlijk doen de dames daar alles.  Ik kamerde voor de cocktails ook met een dame en zei deed werkelijk alles voor inderdaad een dus relatief lage meerprijs.  Ik maakte echter liever (zeker weten) geen gebruik van haar + 50-euro meerprijsvoorstel.  Ik ben al blij als wat dominantie niet extra moet betaald worden, als lekker tongzoenen niet extra moet betaald worden, als vingeren niet extra moet betaald worden,.... de normale dingen.  Let wel: het is niet zo dat alle dames alle services aanbieden.  Zo kon ik er toch 1 vinden die niet wou zoenen.  Vreemde eend in de bijt daar.  De anderen maakten daar (zeggens) geen probleem van. 

Net als ROM is dit ook een (nog kleinere) club waar behoorlijke wellness is, lekker eten, veel drank, genoeg dames en waar service nog met een hoofdletter wordt geschreven.  Een verademing in elk geval tussen al die massaclubs (massa is niet gelijk aan kwaliteit).  Ik had niet gedacht dat ik me 11 uur zou kunnen onderhouden in een kleine club.  (Ook de heren zijn vriendelijk dus wat ouwehoeren en wat meer te weten komen over dames, clubs... is geen enkel probleem daar.)

De parking is toereikend, de bus stopt bijna voor de deur op de tweede hoek van de straat en rijdt tot middernacht.

Ik kom hier nog terug  :douchen

noglangnietuitgewandeld:
Kan samengevoegd worden: https://relaxxxboard.com/index.php/topic,24756.0.html

Hoe is het bij alle goden mogelijk?? Ik was eerder in een club dan S&F  ;D ;D ;D.

Navigatie

[0] Berichtenindex

Naar de volledige versie