Auteur Topic: Corona virus  (gelezen 75620 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Corona virus
« Gepost op: 25 januari 2020, 00:38:09 »
Gelukkig (nog) geen coronavirus.
Ik ben getroffen door het neukvirus  :-\
Geen middel tegen. Een mondkapje helpt niet. Blauwe, rode, gele, groene condooms.....geen oplossing.  :sign0065:
Een beflapje......mwaaaa? tepelklemmen heb ik al afgezworen. Dildo's helpen even.... .
Misschien een penisverkleining  :sign0104:
Help........ :censored
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Corona virus
« Reactie #1 Gepost op: 25 januari 2020, 13:51:42 »
Gewoon eindelijk de pest terug in de wereld

Makkelijk zat, wij willen moeder aarde kapot, moeder aarde pakt ons terug
Laat ze maar lachen met 0.0000005 % van de Chinese bevolking momenteel, zo is de pest ook begonnen

Een bel aan uw schwanz, en rinkelen dat dat ding doet als je Viooltje ziet, en dan SixSens in Quarantaine, niemand mag nog buiten en we zitten opgesloten voor de rest van onze dagen met Vio, Sofia, Eva, Gloria     :ladyred :ladyred :ladyred

Geef hier dat virus, ik breng het naar SixSens   ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Corona virus
« Reactie #2 Gepost op: 25 januari 2020, 22:46:37 »
VIOOLTJES :pompe

Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Corona virus
« Reactie #3 Gepost op: 3 maart 2020, 19:02:08 »
Verdorie, we hebben in België te weinig ministers van volksgezondheid nu.  Gisteren was er nog 1 minister (er zijn er acht) van volksgezondheid per Coronabesmette.  Nu zijn we al met 14 besmette.  Wat nu.  Nog meer ministers creëren van Volksgezondheid.  Ik denk maar hardop  :lol_hitting:  :douchen .
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
Corona virus
« Reactie #4 Gepost op: 4 maart 2020, 09:00:04 »
Erger dan politici zijn die prutsmedia met hun bewust populistische schijtartikels (nieuwsblad, HLN, gva,...) en paniekzaaierij
. Er zijn misschien veel ministers maar maar drie van volksgezondheid. De rest is 'betrokken', zoals bij migratie ook inburgering en justitie betrokken zijn. "Kutpers". En tot zover mijn laatste en enige maatschappelijk relevante bijdrage. Hoog tijd dat ik mijn stootstok weer eens in een "kut pers".


Verdorie, we hebben in België te weinig ministers van volksgezondheid nu.  Gisteren was er nog 1 minister (er zijn er acht) van volksgezondheid per Coronabesmette.  Nu zijn we al met 14 besmette.  Wat nu.  Nog meer ministers creëren van Volksgezondheid.  Ik denk maar hardop  :lol_hitting:  :douchen .
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
Corona virus
« Reactie #5 Gepost op: 10 maart 2020, 15:19:19 »

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
Corona virus
« Reactie #6 Gepost op: 22 maart 2020, 07:08:46 »


vanKees

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Corona virus
« Reactie #7 Gepost op: 22 maart 2020, 11:19:57 »
Moet dat niet voor vrouwen zijn dat ze hun mond moeten speolen als ze je willen pijpen nadat ze chili hebben gegeten  ;D ;D ;D

Alhoewel ... een beetje pijn is ook fijn   :-\ :lol :lol :lol
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
Corona virus
« Reactie #8 Gepost op: 22 maart 2020, 13:37:10 »
Moet dat niet voor vrouwen zijn dat ze hun mond moeten speolen als ze je willen pijpen nadat ze chili hebben gegeten  ;D ;D ;D

Alhoewel ... een beetje pijn is ook fijn   :-\ :lol :lol :lol

Hab ich kein Problem mit, ist doch beim Blasen :xrated der "Mäuseschlafsack" (Präservativ)
drüber ;) victory

vanKees

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Corona virus
« Reactie #9 Gepost op: 28 maart 2020, 20:49:12 »
En wat als we begin mei zijn en prostitutie wordt in de meeste (voor ons belangrijk Nederland en Duitsland) landen weer toegelaten?  Is dan alles safe?  Ik ben nogal geneigd om dat negatief in te zien.  In België, Nederland, Duitsland... is er nog wel enigszins wat controle op "wat wegduikt".  Of dat ook zo is in een corrupt "achterlijk" land als Roemenië.  Daar heb ik sterk mijn twijfels bij.  Ik kan me ook nauwelijks indenken dat die "arme" dames plots 2 maanden zonder geld voort zullen leven (en ze dus ook geen geld kunnen afgeven aan wie dat opeist).  Die laatsten (ik denk dan aan hun familie natuurlijk) gaan wel andere oplossingen zoeken.  Lekker voortdoen, behelpen... en dan weer glorie komen maken bij ons, zodra dat weer toegelaten is.  Ik hoop dan maar dat ze aan de luchthavens, landsgrenzen en de treinstations voldoende controle (met thermometers bijvoorbeeld) doen of er komt via de prostitutiewereld een tweede golf.  Zeker weten want vanaf het moment dat het weer toegelaten is om prostitutiereisjes te maken, zal ik het ook niet laten.  Het kriebelt namelijk nu al heel erg  :douchen.
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline Shakir

  • Schalkse Ruiter
  • Held
  • *****
  • Berichten: 730
  • Zelfs op mijn sterfbed zal ik nog aan LR denken!
    • Bekijk profiel
Corona virus
« Reactie #10 Gepost op: 28 maart 2020, 23:28:32 »
Het kriebelt namelijk nu al heel erg  :douchen.
Last van een cold turkey?  :lol
Ikzelf sta momenteel op ontploffen! Al 4 weken niets, en het einde van de crisis is nog lang niet in zicht. :o

Ondertussen heb ik er me bij neergelegd dat het een zomer wordt zonder vakantie, zonder festivals, zonder clubs, zonder een zwembad met blote wijven die poolhoogte komen nemen, geen uitstapje naar Wenen voor het werk (met erotische afloop), enzomeer... Ik reken erop dat in de herfst het clubgebeuren genormaliseerd is. Dat wordt gas geven dan!

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
Corona virus
« Reactie #11 Gepost op: 29 maart 2020, 17:23:25 »
Wie verblödet die Menschheit ist habe ich gerade in den Nachrichten gesehen.

Diese Idioten tragen jetzt eine Corona-Challenge aus.
Lecken an Trennscheiben in U-Bahnen, Wasserbecken und Toiletten...
... hoffentlich ver...... diese hirnlosen Menschen.

Oder in einem Geschäft hustet ein junger Mann die Kundschaft und Kassiererin an und
sagt er hat COVID-19. Ihn erwartet eine Anzeige wegen Körperverletzung. Meiner Meinung
nach zu wenig. Dienst im Krankenhaus auf der Intensivstation wäre gerechtfertigt.

vanKees

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Corona virus
« Reactie #12 Gepost op: 30 maart 2020, 11:30:12 »
En intussen in Wit-Rusland  :-\ :-\ :-\ :-\ :-\ :-\ :-\ :-\

Het lijkt wel of ze de gevaarlijkste zotten tegenwoordig president maken van hun land ....
Trump, Erdogan, Lukashenko ... ze moesten ze dit verschrikkelijk virus injecteren, zodat ze voorgoed de mond gesnoerd worden, bende debielen

"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Corona virus
« Reactie #13 Gepost op: 30 maart 2020, 11:38:20 »
Zo is er ook een zotte burgemeester van Lanaken die beweert dat in Nederland net wordt gedaan of er niets aan de hand is. (omdat Nederland de Grens niet heeft gesloten). Ik kan het fimpje helaas niet terugvinden. Ik zou die burgervader van onze buurgemeente het liefst een mep op zijn bakkes geven. Maar volgens mij mag dat niet volgens Belgisch recht.  ;)
Iets eerder terug ook een Minister in Belgie met dezelfde boodschap.
Als je in Belgie de politiek in gaat, krijg je dan iets ingespoten of zo?

Gelukkig ken ik veel Belgen die wel een goed verstand hebben.
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Corona virus
« Reactie #14 Gepost op: 30 maart 2020, 13:48:10 »
Ik ken in Belgenland niet één politieker die zijn 10 000 euro per maand waard is, meer nog, als een werknemer van een bedrijf zulke uitspraken doet, wordt hij / zij op staande voet ontslagen, zonder uitkering.
Politici winnen daar de volgende verkiezing stemmen bij, zodat ze zeker zijn van hun loon tot hun pensioen.

Ik hoor en zie wat de laatste tijd, van een Jan Jambon die nu ineens panikeert en iedereen terug aan de slag wil, over idioten die mekaar tegenspreken.

En klein voorbeeld en dat komt meer voor dan wij denken:
Je hebt een vriend/vriendin op 35 km van je deur wonen. Mag je daarheen of niet?
Volgens de flikken (ben tegengehouden afgelopen vrijdag) is er geen enkel probleem, je mag hem / haar gaan knuffelen, doodzoenen, je piet eens diep in haar stoempen.
Volgens de FAQ van de VRT ook geen enkel probleem, je mag op bezoek gaan.
Andere bronnen zeggen dan weer dat het niet mag.
Moeten we nu de verschillende bronnen afdrukken en meenemen als je naar je vriendin rijdt?

Wat me vooral stoort is die termen die ze gebruiken:"Het is niet slim om je vriendin te bezoeken". Lucht verkopen kan ik ook, het is dus wel toegestaan maar niet slim. Wij hoeven geen belerende taal, OF het is verboden, OF het is toegestaan.
Duidelijkheid troef dus, maar dat staat in het handboek van politici: Praat wartaal, dubbelzinnig, zodat je nadien kan draaien als de wind
Uit de FAQ van de VRT/nieuwsredactie, 't zijn dan wel linkse rakkers daar, maar alles beter dan de commerciële rommel die VTM noemt...

Wat als ik niet samenwoon met mijn lief? Mag ik dan nog afspreken? Mag ik nog kussen, knuffelen of hand in hand met mijn lief wandelen?
De nieuwe maatregelen van de regering stellen dat je het contact moet beperken tot je gezin en eventueel één extra persoon. Je mag dus nog afspreken met je lief. In theorie zou je wel voldoende afstand moeten houden, minstens 1,5 meter, maar dat is wat vreemd bij een partner waarmee je normaal heel close bent. Daarom wordt hier een uitzondering gemaakt. Kussen, knuffelen en hand in hand over straat wandelen met je lief, mag dus wel. Doe het natuurlijk niet als hij of zij ziek is of symptomen vertoont.

Mag ik nog seks hebben met mijn partner?
"Seks mag en kan.” Dat zei seksuoloog Wim Slabbinck in “Nieuwe feiten” op Radio 1. “Sterker nog: intimiteit is een belangrijk gegeven in deze crisis. We weten dat knuffelen en seks het beste medicijn zijn tegen depressies en eenzaamheid.” Als je geen symptomen hebt maar wél correct aan “social distancing” doet, kan je met je vaste partner gewoon seks blijven hebben zonder dat je je zorgen moet maken. Wel wordt vanzelfsprekend afgeraden om seks met verschillende mensen te hebben.
Viroloog Steven Van Gucht vult aan: “Als je seks hebt met iemand die wel besmet is, is de kans natuurlijk groot dat je zelf besmet geraakt. Seks draait rond intimiteit en als je kust, kan het virus overgedragen worden via de mond. Niet de seks zelf is gevaarlijk, wel het kussen. Er zijn bijvoorbeeld geen aanwijzingen dat het coronavirus wordt overgedragen via sperma."

Wat als mijn partner 50 kilometer verderop woont?
Tenzij je partner ziek is of symptomen vertoont, mag je hem of haar bezoeken, ook als die wat verder weg woont. Het blijft wel belangrijk om je verplaatsingen zoveel mogelijk te beperken.


Zo, ik weet weer wat te doen de avonden deze week. Uiteraard heb ik maar één lief, en als ik nu een trio wil met twee lieven?  ;D
deze post afdrukken voor als de blauwbloezen me doen stoppen, en naar de stijve in mijn broek wijzen, of met andere woorden ....
Als de nood het hoogst is, is de redding nabij
OFTEWEL
In oorlog is alles toegestaan  ;D ;D ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal