Auteur Topic: Calie  (gelezen 17352 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
Calie
« Gepost op: 29 januari 2020, 22:15:22 »
CALIE (SixSens) - De laatste kamer om de jaren 10 en het jaar 2019 af te sluiten
Bij deze recensie


Paspoortje:

[box title=CALIE]
Land:             Bulgarije
Taal:              Vulgaars, Duits, Engels
Leeftijd:         ca24
[/box]
[box title=UITERLIJK]
Lengte:          1m59
Ogen:       bruin
Model:            mollig
BH:                 B
Kontje:           lekker
Tattoo/piercings: geen dat ik zag   
Haarkleur:      blond
Haarlengte:    halflang
[/box]
[box title=DIENSTEN]
TZ PMC NMC Likken GFE Massage Rollenspel
[/box]


Uiterlijk

Dit is een molliger jongedame met halflang blond haar en bruine ogen.


Karakterschets

Een lieve correcte dame die me zag buitenwandelen met Viktoria en al wist wat me gek maakt zonder me ooit te hebben gezien. De damestamtam werkt schitterend als ik al nauwelijks moeite behoef een dame te overtuigen en uit te leggen wat mijn kinks zijn en wat me meeste ligt. Zij was er eentje die zelfs nauwelijks introductie nodig had en met wie het uitstekend klikte. Goede communicatie en klik en goed in alles. Uiterlijks doet ze wat onder dan andere dames wellicht maar als ik voel dat het goed is, dan kijk ik niet op wat kilo's meer.


Presales

Een gezellig praatje en geile verleidingen  :showtits1


Kamer

3b, de kamer ernaast en die is van hetzelfde als deze ervoor.


Kamersessie

Deze was gelijkaardig als de vorige behalve dat ze zelfs nog beter kon inspelen op het dominante aspect als Viktoria. Beide zijn super geweest elk op hun manier en ook met Calie was het erotisch vertier, de seks en het naspel goed geweest, ik heb niks te klagen gehad.  :pica


Afhandeling en betaling

De prijs van half uur en een kus


Fazit en Score beleving

Zeer goede beleving die uiteraard nog moet onderdoen aan toppertje Viktoria maar dat is te verwachten. Ik had dan nog weg ruimte over voor een derde kamer maar hield het wijselijk bij deze tijd met Calie als jaar- en jaren 10-afsluiter, het is mooi geweest en heb zo een prefect bezoek van een saunaclub achter de rug waar nu eens echt niets op aan te merken is en dat mag een mooie eindejaarscadeau wezen! Ik heb Calie uitvoerig bedankt en omhelst bij mijn vertrek, zo ook Viktoria.

Belevingsscore: ****1/2