Auteur Topic: Saunaclub Penelope in Castrop-Rauxel  (gelezen 47081 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Online mentholbear

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 417
    • Bekijk profiel
Saunaclub Penelope in Castrop-Rauxel
« Gepost op: 6 februari 2020, 03:39:49 »
WACHTBED

Nog midden in het Kerst reces zat ik te overwegen welke club nog langs te moeten met Klaus. Ik had het onderbuik gevoel (al dan niet onterecht?) dat het in Diamond nog erg rustig zou zijn. Of dat er voornamelijk volle dames aanwezig zouden zijn.
Beetje advies inwinnend kreeg ik de tip van vanKees om naar Penelope te gaan, aangezien daar even er voor nog best wat dames aanwezig waren.

En zodoende kwam ik de 2e woensdag van de 1e maand tegen het middaguur uit in Penelope. Voorheen bekend onder de naam Great Palace. Die naam kwam me wel bekend voor. Ik even in de archieven gedoken en inderdaad, Great Palace stond op mijn uhm... plattegrondje om tijdens mijn SC vakantie te bezoeken. Om een onbekende reden is het er nooit van gekomen. Waarschijnlijk dat toen ik in de buurt was, ik een afspraakje had elders. En tijdens mijn SC sabbatical bleef ik voornamelijk in mijn 'Bermuda driehoek' hangen.
Dus nu eindelijk de gelegenheid om met de club kennis te maken.

Met Happy hour van zon- t/m donderdag tussen 11 en 14 uur betaal je 15 euro ipv de reguliere 30 euro.Na het meekrijgen van m'n badjas in de kleedruimte omgetoverd tot ijsbeer. De kleedruimte was goed gevuld met 2 lagen lockers. Zoals in de meeste clubs zal men de voorkeur hebbem voor een hoge locker. Maar sinds ik al 2 pantser glass heb gebroken bij het uit de locker flikkeren van m'n mobieltjes, prefereer ik de lockers laag bij de grond.
Lange banken zijn er om tijdens omkleden even te kunnen zitten of je spullen er op kwijt te kunnen.

In de kleedruimte bevind zich een toilet, grote douche ruimte en voor de verlegen beren apart 2 douches met een douche gordijntje.

Via een deurtje aan de andere kant van de kleedruimte kom je hun bar zaal binnen, met rechts de bar, links in een hoekje hun restaurant, in het midden een hang bed, een kamertje als kino, en verder veel bankjes en zetels om op te zitten. Een vijftal dames zaten beetje langzaam op te starten. Wat eten, met hun vriendinnen kletsen, sigaretje roken op het rookterras, etc.
Net zoals hun zuster club hebben ze een fris tap waar je zelf een glaasje prik uit kunt halen.

Voorzien van een drankje besloot ik de rest van de club te verkennen. Altijd wel een beetje spannend zo een nieuwe club. Beetje een doolhof gevoel, waarbij je soms dooie gangen inloopt waar alleen kamers zijn of privé ruimtes. Maar ook ontdekken hoe bij hen de kino er uit ziet, is de sauna binnen of buiten, hoe ziet het buffet er uit, en voor deze luie beer: hebben ze ook een rustig plekje om even uit te puffen.
Enfin, via de bar ruimte kom je uit in hun overdekte rook terras. Met schuifdeuren er voor, zodat het met het frisse weer buiten nog een beetje uit te houden is.
Door de schuifdeuren heen kom je in hun redelijk grote tuin. Tot mijn verbazing hebben ze daar een zwembad. En dat voor 15€ happy hour, ben je echt spekkoper als ze deze actie ook in de zomer hebben.
Verder buiten wat tafeltjes, stoeltjes en een soort buiten keuken voor bbq en dergelijke. Ook is in de tuin hun sauna met douche te vinden. Vanaf de kant van de bbq kun je weer naar binnen. Ik zag de trappen en besloot boven een kijkje te nemen.
Je komt dan boven uit in wat op een doolhof aan kamers lijkt. Gelukkig is de ruimte niet groot, dus verdwalen zul je er niet. Wat ik minder vond, was dat er kamers zijn met open plafond. Ik hou van wat meer privacy, maar kan me voorstellen dat dit wel moest, omdat er in die paar kamers geen ramen zijn voor frisse lucht.
Wat me verder opviel was dat er ongeveer 10 kamers bezet waren. Althans, daar hingen sleutels voor de deur. Dat biedt hoop op een wat uitgebreidere line up...
Verder de ruimte door kwam ik uiteindelijk bij hun grote open relax ruimte met veel bankjes en een groot bed. Aan deze zijde is ook weer een trap naar beneden waar je in de bar uit komt. Dat is wat minder omdat je boven de muziek uit de bar hoort.
Gelukkig bleek tot in elk geval de vroege avond het geluidsniveau niet of amper verhoogd te zijn. En dan vond ik het best redelijk te doen om boven even uit te rusten.

Eenmaal terug in de bar richting de restaurant hoek gegaan. Daar stond wat eenvoudig beleg en een eitje om me aan tegoed te doen.

Daarna hun sauna uitgeprobeerd. Die was lekker op temperatuur. En heerlijk om vervolgens in de buitenlucht rustig af te koelen. Het enige waar je goed op moet letten is de gladde vloer voor de sauna. Heb al 2 mensen gezien die bijna uit gleden. Beter leggen ze er net als bij de douche binnen zo een rubberen mat.Of minstens zo een geel waarschuwingsbord voor gladheid.

De douche buiten leek me te koud, dus terug naar de douches binnen. Daar waar ik in het begin de trappen omhoog had genomen, kun je beneden linksaf een deur door. Dan kom je in het restaurant uit, waar je het hoekje om, in de kleedruimte uit komt. Wel wat minder dat het door het restaurant gaat. Maar gelukkig niet dwars er doorheen en het is maar een klein stukje.Vervolgens met een glaasje zelf getape prik naar de 1e verdieping om uit te puffen.

Boven op 1 van die bankjes gaan liggen. Strategisch vanuit een hoek bij het raam en de trap naar de bar toe. Zo kon ik iedereen goed zien die voorbij liep richting de kamers.
Comfortabel dat ze van die kussens hebben ipv een leuning, om niet in 90° te moeten liggen. En ook niet dat je er met je voeten tegen aan komt.Terwijl ik er een beetje loom lag te liggen loopt er ineens een spring in het veld dametje langs. Maar blijkbaar was er al een klant op d'r aan het wachten, want ze liep naar het wat grotere ligbed en de heer op leeftijd liep achter haar aan.

Een poos later kwamen ze weer terug de trapjes af naar de bar om af te rekenen. Om weer naar boven te komen met een andere man achter d'r aan de kamer op. Een poos later komen ze weer terug, de trapjes af richting de bar om af te rekenen en zij kwam weer naar boven om te douchen. Dat deed ze netjes na elke kamergang, of zo kwam het tenminste op mij over.
Lig je hier nog steeds vraagt ze. Yep, ik lig hier  prima. Ik dacht dat ze na het opfrissen wel naar me toe zou komen. Maar nee, weer liep ze naar het bed om na een praatje met een man alweer richting kamers te vertrekken.Wat me verder aan d'r opviel was dat ze niet na 10 minuutjes alweer van de  kamer kwam. Geen afwerkster dus, dat vond ik wel ik wel de moeite waard om op te wachten.

Aangezien ze wel weer een poosje weg zou blijven besloot ik een sauna rondje te doen en vervolgens een hapje te eten. Dat laatste was best uitgebreid, helemaal als je voor 15 euries bent binnengekomen. Daarna terug naar mijn bankje op de 1e verdieping. Hetzelfde patroon herhaalde zich weer, m'n beoogde dame ging weer met een man die op het bed lag weg. Ik begon door te krijgen dat dit een soort WACHTBED voor haar klanten was. Op het ijsberenforum advies wezen inwinnen, en het blijkt dat dit toppertje Putri heet en meestal niet tot heel laat blijft.
En aangezien ze continue bezet is, zelf het initiatief genomen en d'r aangesproken toen ze weer klaar was met douchen. Ze zou nog 1 of 2 klanten voor me hebben, maar daarna zou ze helemaal van mij zijn.Ik ging dus op haar WACHTBED liggen met m'n e-reader. En zowaar kwam ze na d'r kamer met mij mee.
Wat een meid zeg! Die stort zich er met volle opgave op je. Van top tot teen. Heerlijke kamergang met deze dame gehad.
Ze bevestigde dat ze tussen AG en Penelope pendelt en het meestal niet laat maakt. Dus als je d'r ziet, wacht niet af. Voor je het weet is de vogel gevlogen.

Moest even bijkomen na zo een stevige kamer, en hapje gedaan in het restaurant om vervolgens in de bar uit te buiken. Jawel, je hoor het goed, in de bar. In Penelope gingen de boxen niet in overdrive, dus het geluidsniveau was best prettig. Gezellig aanwezig, waarbij je moeiteloos een conversatie kunt houden.
Een groep fraaie mode poppetjes zaten bij elkaar in een kluitje. Kwa looks helemaal mijn types, maar vermoed dat het kwa service het tegenovergestelde zou kunnen zijn. Vermoed dat het de kamergang met Putri niet zou overtreffen, en liet het daarbij.
Tot mijn verbazing herkende ik een DVP die ik van elders ken. Even een praatje gemaakt, en daarna was het hoog tijd afscheid te nemen van deze club.

Jammer dat het zo lang heeft geduurd voordat ik met deze club heb kennisgemaakt. Kom er graag weer es terug.

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
Saunaclub Penelope in Castrop-Rauxel
« Reactie #1 Gepost op: 11 februari 2020, 07:07:50 »


vanKees

nrwaddict

  • Gast
Saunaclub Penelope in Castrop-Rauxel
« Reactie #2 Gepost op: 20 september 2020, 12:13:24 »
« Laatst bewerkt op: 20 september 2020, 12:27:45 door nrwaddict »