Auteur Topic: Schippersstraat 04/3, Alice (Moldavische/dagshift)  (gelezen 18795 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline white rabbit

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 166
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 04/3, Alice (Moldavische/dagshift)
« Gepost op: 13 februari 2020, 18:34:11 »
Deze meid was mij tot vorige week nog niet opgevallen maar kwam omwille van haar looks dadelijk op mijn STF-lijstje.

Alice is een 25-jarige middelgrote zwartharige slanke schone met vriendelijk, mooi en schattig gezicht, natuurlijke B-cup en heel wat tattoeages over het lichaam verspreid.
Ik vroeg me af of dit een nieuwe topper was dus binnengewipt en het standaardtarief overhandigd.

Terwijl ik me waste, Alice deed dat zelf niet, zette ze zich al klaar op het bed .... en toen ik mij omdraaide zag ik haar daar mooi zitten wezen ... met slip en topje (waaruit haar borsten langs onder uithingen) aan !!!
Dat beloofde weinig goeds en ik vroeg haar vriendelijk zich te ontkleden.  Dat ging niet gebeuren,want zo zegde ze : ze had haar eigen stijl, alles kalm aan.

Onmiddellijk daarna ging er een cd over mijn slappe lul en ze begon direct te pijpen, waarbij ze naast me ging zitten zonder body contact te maken.  Ik kon wel bij haar mooie tieten en over haar enorm sexy kontje strelen ....
Haar pijpwerk is monotoon en is niet om over naar huis te schrijven (zou ook stom zijn natuurlijk) maar ik focuste me op haar mooi lichaam zodat er toch een erectie van kwam.

Na een tijdje pijpen vroeg ik haar de slip uit te doen, waarop ze direct repliceerde of ik dan klaar was om te neuken.  Jaja, natuurlijk wel, dus de slip ging uit maar het topje bleef aan ....
Ze kwam, na een flinke kwak gel on top zitten maar ging niet echt diep over en weer en er bleef steeds een handje aan de schacht zodat ik er niet helemaal in kon.  Eenmaal deed ik de hand weg, maar 10seconden later zat die er terug tussen.  Ze vermeed ook zoveel mogelijk bodycontact.

Ofwel was er teveel gel ofwel staat haar poes niet strak, maar veel voelde ik niet, dus dat ging op een sisser aflopen.
Daarom zelf initiatief genomen voor een switch naar doggy.  Ik vlamde mijn lul tussen haar schaamlippen en begon te rijden.  Ze begon dat met fake geluidjes en standaardzinnetjes uit te roepen om me sneller te doen komen maar laat dat nu voor mij juist een afknapper zijn.

Daardoor fopte ze zichzelf en moest ze mijn lul langer in haar spleet dulden dan ze van plan was natuurlijk.  Ik concentreerde me om opgewonden te kunnen blijven op haar waanzinnig lekker lijf, enorm sexy kont en lange haardos die over haar rug gedrapeerd lag tijdens het stoten.  Ik ging lekker hard door om te kunnen spuiten en dat liet ze toe.  Gelukkig kon ik het cd in de spleet vullen zodat mijn 50 euro niet volledig verloren was.
Zodra dat gebeurd was sprong ze van het bed, verwijderde het cd, en fatsoeneerde zich om me zo snel mogelijk buiten te laten.

Een prachtig mooie dame met prinsessen allures die ervan uitgaat dat je al blij mag zijn dat je haar 50 euro mag geven en dat ze daar zo weinig mogelijk voor moet terugdoen.  Een hoer die niet vanzelf uit de kleren gaat is geen hoer in mijn ogen.

Niet begaan met het genot van de klant en waarschijnlijk ook niet geïnteresseerd in klantenbinding.  Gewoon van zo veel mogelijk volk eens 50 euro ontvangen lijkt het doel.

Komt in geen geval niet op mijn TFA of TFMA lijstje. Het zal bij deze ene keer blijven.


« Laatst bewerkt op: 18 februari 2020, 17:42:28 door bet(d)weter »

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 04/3, Alice (Moldavische, dagshift)
« Reactie #1 Gepost op: 13 februari 2020, 20:21:51 »

White Rabbit, droeg deze dame in haar raam een grijze legging?

Als het om de dame gaat die ik denk dan heeft ze wel een prachtig lichaam zo te zien. Blij dat je ons je ervaring hebt laten weten want anders was ik er misschien ook wel eens binnen gestapt!


Offline white rabbit

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 166
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 04/3, Alice (Moldavische, dagshift)
« Reactie #2 Gepost op: 13 februari 2020, 20:28:51 »

White Rabbit, droeg deze dame in haar raam een grijze legging?

Als het om de dame gaat die ik denk dan heeft ze wel een prachtig lichaam zo te zien. Blij dat je ons je ervaring hebt laten weten want anders was ik er misschien ook wel eens binnen gestapt!



Yep dat is ze inderdaad !

Goed opgemerkt, uwe  pussyscanner stond precies op scherp en op details ingesteld.

Ze beweerde.er al twee maanden te staan maar daar geloof ik precies niks van. Volgens mij stond er daarvoor eentje met bruin haar, al in de dertiger jaren, met wat tattoos en een beetje raar gebit, die vroeger vooraan in de ss stond even voorbij nr 38.

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 04/3, Alice (Moldavische, dagshift)
« Reactie #3 Gepost op: 13 februari 2020, 20:34:44 »

White Rabbit, droeg deze dame in haar raam een grijze legging?

Als het om de dame gaat die ik denk dan heeft ze wel een prachtig lichaam zo te zien. Blij dat je ons je ervaring hebt laten weten want anders was ik er misschien ook wel eens binnen gestapt!



Yep dat is ze inderdaad !

Goed opgemerkt, uwe  pussyscanner stond precies op scherp en op details ingesteld.

Ze beweerde.er al twee maanden te staan maar daar geloof ik precies niks van. Volgens mij stond er daarvoor eentje met bruin haar, al in de dertiger jaren, met wat tattoos en een beetje raar gebit, die vroeger vooraan in de ss stond even voorbij nr 38.

Ik kom 2 tot 3 keer per week rond de middag in het SKW en ik had deze dame nog nooit zien staan. Het zou me dus verwonderen dat ze daar al 2 maanden staat.

Mijn pussyscanner detecteerde deze dame op basis van haar grijze legging en de schijnbaar prachtige benen en kont die daarin zaten. Ik dacht direct "wow, eentje om in het oog te houden" maar blijkbaar kan ik er beter buiten blijven.

Offline white rabbit

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 166
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 04/3, Alice (Moldavische, dagshift)
« Reactie #4 Gepost op: 13 februari 2020, 20:35:55 »
Na zo'n bezoekje altijd spijt van mijn geld en nog veel hongeriger dan voor het bezoekje. Gelukkig had ik de hoerenchance om een paar uur later een van mijn toppers even aan het raam te zien en direct naar binnen voor een topbeurtje.
Dat was bij Ambra maar die heeft hier nog geen topic precies.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 04/3, Alice (Moldavische, dagshift)
« Reactie #5 Gepost op: 13 februari 2020, 23:49:11 »
Volgens mijn bescheiden mening staat dit meisje er toch zeker al geen paar maanden hoor. Ik passeer er tientallen keren per week en ik heb geen ooglappen op.

Offline white rabbit

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 166
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 04/3, Alice (Moldavische, dagshift)
« Reactie #6 Gepost op: 14 februari 2020, 15:56:44 »
@VDB :

geen paar maanden of een paar maanden ?

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 04/3, Alice (Moldavische, dagshift)
« Reactie #7 Gepost op: 14 februari 2020, 16:12:29 »
@VDb: tientallen keren per week, jij se "poot", "pimp", "of misschien ben je een verslaafde hoerenloper?

We houden het op 't laatste, jij viespeuk  ;D ;D ;D ;D ;D ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 04/3, Alice (Moldavische, dagshift)
« Reactie #8 Gepost op: 14 februari 2020, 17:58:23 »

White Rabbit, droeg deze dame in haar raam een grijze legging?

Als het om de dame gaat die ik denk dan heeft ze wel een prachtig lichaam zo te zien. Blij dat je ons je ervaring hebt laten weten want anders was ik er misschien ook wel eens binnen gestapt!



Yep dat is ze inderdaad !

Goed opgemerkt, uwe  pussyscanner stond precies op scherp en op details ingesteld.

Ze beweerde.er al twee maanden te staan maar daar geloof ik precies niks van. Volgens mij stond er daarvoor eentje met bruin haar, al in de dertiger jaren, met wat tattoos en een beetje raar gebit, die vroeger vooraan in de ss stond even voorbij nr 38.

Ik kom 2 tot 3 keer per week rond de middag in het SKW en ik had deze dame nog nooit zien staan. Het zou me dus verwonderen dat ze daar al 2 maanden staat.

Mijn pussyscanner detecteerde deze dame op basis van haar grijze legging en de schijnbaar prachtige benen en kont die daarin zaten. Ik dacht direct "wow, eentje om in het oog te houden" maar blijkbaar kan ik er beter buiten blijven.
Die dame met grijze legging staat er inderdaad nog niet zo lang.
De andere dame die jij bedoelt, white rabbit, die eerder op o.a. SS40 heeft gestaan, zou gestopt zijn...
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 04/3, Alice (Moldavische, dagshift)
« Reactie #9 Gepost op: 15 februari 2020, 00:37:31 »
Volgens mijn bescheiden mening staat dit meisje er toch zeker al geen paar maanden hoor. Ik passeer er tientallen keren per week en ik heb geen ooglappen op.
Geen paar maanden. Als ze er al zolang stond, had ik haar beslist al opgemerkt. Telkens ik wandel kijk ik de eerste ronde naar de grond om te weten waar er omhoogstekende stenen zijn waar je kan over struikelen, maar vanaf de tweede ronde kijk ik enkel naar de meisjes. :lol_hitting:

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 04/3, Alice (Moldavische, dagshift)
« Reactie #10 Gepost op: 15 februari 2020, 00:44:20 »
@VDb: tientallen keren per week, jij se "poot", "pimp", "of misschien ben je een verslaafde hoerenloper?

We houden het op 't laatste, jij viespeuk  ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Neenee, niet verslaafd, maar ik ga naar de meisjes op voorschrift van mijn dokter, om mijn prostaat afgetraind te houden. Vroeger deed ik fitness, nu foefness.  ;D ;D ;D ;D ;D

Offline Blackie667

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 24
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 04/3, Alice (Moldavische/dagshift)
« Reactie #11 Gepost op: 25 februari 2020, 19:16:20 »
Hier heb ik me dus ook afgelopen zaterdag laten vangen....Dame zag er mooi uit, lachte vriendelijk telkens ik passeerde dus vrolijk binnengegaan. Mij vertelde ze dat ze van Montenegro was....niet belangrijk natuurlijk. De service daarover kan ik heel kort zijn: echt slecht.  Ze pijpt bijzonder monotoon, houdt idd haar slip aan....en neuken zat er niet in. Volgens mevrouw was mijn anaconda té groot....Tja seg, nu weet ik wel heel zeker dat mijn 'anaconda' de gewone middelmaat is en nog nooit een dame gehad die hem zo groot vond hoor. Afin, zonder orgasme weer naar buiten want het pijpen en handjob ging ook niet lekker wegens de hardheid van mijn slang....tja...50 EUR weggegooid dus...Laat het een waarschuwing wezen voor andere mensen hier. Meisje ziet er mooi uit, glimlacht lief en blijft idd vriendelijk....maar de service is om te wenen.

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 04/3, Alice (Moldavische/dagshift)
« Reactie #12 Gepost op: 26 februari 2020, 20:22:18 »
Hier heb ik me dus ook afgelopen zaterdag laten vangen....Dame zag er mooi uit, lachte vriendelijk telkens ik passeerde dus vrolijk binnengegaan. Mij vertelde ze dat ze van Montenegro was....niet belangrijk natuurlijk. De service daarover kan ik heel kort zijn: echt slecht.  Ze pijpt bijzonder monotoon, houdt idd haar slip aan....en neuken zat er niet in. Volgens mevrouw was mijn anaconda té groot....Tja seg, nu weet ik wel heel zeker dat mijn 'anaconda' de gewone middelmaat is en nog nooit een dame gehad die hem zo groot vond hoor. Afin, zonder orgasme weer naar buiten want het pijpen en handjob ging ook niet lekker wegens de hardheid van mijn slang....tja...50 EUR weggegooid dus...Laat het een waarschuwing wezen voor andere mensen hier. Meisje ziet er mooi uit, glimlacht lief en blijft idd vriendelijk....maar de service is om te wenen.

Let op want volgens een bevriend forum staat er op SS 06/2 nog zo eentje, ze noemt zich Alexandra. Héél veel beloven en héél weinig doen, regelmatig dikken ambras met klanten, zelfs de politie is er al een paar keer bij geweest.

Stel dat je ontevreden bij deze Alice buiten komt en je stapt direct daarna bij die Alexandra binnen ......... dan heb je niet veel goesting meer om nog terug naar het SKW te komen.

Stielbedervers zijn het maar de geile wandelaars de geen forum lezen blijven in hun val trappen.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 04/3, Alice (Moldavische/dagshift)
« Reactie #13 Gepost op: 27 februari 2020, 00:02:04 »
Stel dat je ontevreden bij deze Alice buiten komt en je stapt direct daarna bij die Alexandra binnen ......... dan heb je niet veel goesting meer om nog terug naar het SKW te komen.
Hoezo niet veel goesting meer om nog naar het SKW te komen? De échte SKW wandelaar blijft toch goesting hebben tot zijn zak leeg is?

  :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting: