Auteur Topic: Angela (Bulgaarse)  (gelezen 16639 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
Angela (Bulgaarse)
« Gepost op: 16 februari 2020, 18:41:52 »
Naam: Angela
Nationaliteit: Bulgaarse
Leeftijd: 26
Lengte: 1.60-1.65
Postuur: normaal
Borsten: mini a-cupje
Tatoeage: ja, op haar onderbeen
Piercing: ja, navel
Haar: Halflang bruin
Taal: Duits (goed), Engels (matig)

Ik liep het rookhok binnen en zag een bekend gezichtje zitten. Mickey Mouse pyjamaatje aan en haar haren in twee Harley Quinn staartjes. In AG al een aantal keer kort met haar gesproken zonder dat ze ooit naar een kamergang gehint had. Daar hield ze zich afzijdig van de andere dames en door haar rustige aard had ik haar het predikaat muurbloempje opgespeld. Kort even hallo en de gebruikelijke beleefdheidsvormen uitgewisseld.

We zaten met de bende van vijf bij het buffet. De overige heren deden zich tegoed aan de vele lekkernijen uitgestald op tafel en aangezien ik nog geen honger had en de enigste roker van de gelegenheid gebruik gemaakt om me over te geven aan de zucht naar nicotine. Zij liep net naar binnen en toen mijn behoefte vervult was liep ik terug naar de rest en zag dat zij zich heel "toevallig" gedrapeerd had op de leuning van de bank. Haar glimlach toen ik terugkwam zei voldoende. Ik ging zitten en hoewel we dus al diverse malen hadden gesproken hadden we ons nog niet aan elkaar voorgesteld. Ze stelde zich voor als Angela en is een Bulgaarse met Turkse roots. Ditmaal zag ze schijnbaar haar kans schoon en stelde voor om samen wat Spass te maken. Ik keek een beetje gespeeld moeilijk en het ontlokte haar de opmerking dat ze me niet ten huwelijk vroeg. Ik zei lachend dat als we dat van plan waren het wel mogelijk zou zijn. Het uitgebreide buffet en de slingers ivm de Party was er al en indien nodig had ik ook vier bruidsjonkers tot mijn beschikking. Ze zag de humor er wel van in en speelde het spelletje mee. De andere heren gezegd dat we gingen kijken of er een huwelijk inzat.

Muziekje aan, massage gegeven en na wat wederzijdse strelingen ging ze met haar handje de paraatheid testen van het belangrijkste mannelijke lichaamsdeel tijdens een huwelijksnacht. Deze had zijn kopje al opgestoken en ze hoefde haar handvaardigheid dan ook maar kortstondig in te zetten terwijl ze ondertussen met haar tongetje één van mijn tepels bewerkte. Dan weer lichtjes erop zoog en speels met haar tanden lichtjes beet. De volgende halte was mijn klepel en klokkenspel. Al vrij snel werd duidelijk dat ze deze op de voor mij juiste manier wist te bespelen. Veel variatie en perfect aanvoelend wanneer ze moest teasen dan wel de druk te intensiveren. Om te voorkomen dat de klepel van slag zou geraken kwam ze semi op mij liggen. We deden een spelletje tiptoets tongtikkertje terwijl ze met haar hand speelde met de klepel. Ze zakte weer af via een tussenstop bij de tepels en herpositioneerde zich zo zodat ze in haar favoriete positie mondeling met klepel en klokkenspel kon spelen. Ze wierp na een tijdje de vraag op of we ons tijdelijk huwelijk ook gingen consumeren. Ik legde de bal(len) bij haar neer. Ze gaf aan wel zin te hebben in een toetje dat beneden niet beschikbaar was. De uitkomst van druk X snelheid X intensiteit was ook nu weer ontlading. Met een kleine tien minuten nog op de klok totdat het uur voorbij was nog een beetje nagebabbeld waarbij bleek dat ze ook zeer humorvol was door mij er fijntjes op te wijzen dat ze twijfelde of ik echt wel van haar hield omdat ik nog nooit met haar eerder naar de kamer was geweest en ik niet eens een verlaat valentijnscadeautje voor haar had gekocht. Ik gaf haar een knipoog en zei dat ik haar al gezegd had dat ik als ik naar huis ging zij de massage olie kreeg. Ze begon te lachen en zei dat ik voor alles een antwoord had. We liepen de trap af en hoorden de klanken van Ömer Faruk Bostan - Erik Dali/Sendemi Ondun Ankarali/Huriyem. Een nummer dat nogal populair is op Turkse bruiloften en we konden onze lach niet inhouden.

Ook de rest van de avond was er een knipoogje of kort gesprekje. Toen we naar huis gingen haar de beloofde olie gegeven en afscheid genomen waarbij ze zei dat we er de volgende keer een vervolg aan moesten geven. Ik zei dat ik met alle liefde met haar bleef oefenen voor de huwelijksnacht. Nothing is what it seems en ook in dit geval. Het muurbloempje bleek een zeer kundig, geil en gewillig snollebolleke te zijn.