Forum > NOMINATIES - ONRECHTVAARDIGE RECHTERS

ONRECHTVAARDIGE RECHTER MAART 2020: SEXMACHINE

<< < (2/3) > >>

sexmachine:
Korte toelichting:
Waar een asterixxx (   *   ) bij het vrijkaartje staat, dat kaartje is toegekomen in de virtuele mailbox
Indien je niet hebt gekregen en een asterixxx ziet staan, mij gewoon effe een interne mail sturen

Nog een toelichting, indien je een vrijkaartje hebt gekregen en niet in de lijst voorkomt, was ik even gul  ;D ;D ;D ;D

gr

sexmachine

sexmachine:
Kaartje voor 'kweetnogniwaar' , beslis ik woensdag wel  :king: :douchen :dance2
Firehawk *
Kempie *

Vergane Hollandse Glorie - frpimpy ----> one way ticket to Olland ( * )  :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting:

gr

sexmachine

sexmachine:
Kaartje voor onze vulkaanspesjalist ..... hij mag zelf kiezen waar hij op de mat gaat liggen, ik hoor het wel per whatsapp morgen, als ik hem de lijsten doorstuur  ;D ;D ;D ;D

brombeerzuid:

--- Citaat van: sexmachine op  2 maart 2020, 17:27:40 ---Kaartje voor 'kweetnogniwaar' , beslis ik woensdag wel  :king: :douchen :dance2
Firehawk
Kempie

Vergane Hollandse Glorie - frpimpy ----> one way ticket to Olland ( * )  :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting:

gr

sexmachine

--- Einde van citaat ---


Firehawk kan je op het moment alleen een pleziertje doen met een kaartje voor Diamond ;D

sexmachine:

--- Citaat van: brombeerzuid op  2 maart 2020, 17:56:44 ---
--- Citaat van: sexmachine op  2 maart 2020, 17:27:40 ---Kaartje voor 'kweetnogniwaar' , beslis ik woensdag wel  :king: :douchen :dance2
Firehawk
Kempie

Vergane Hollandse Glorie - frpimpy ----> one way ticket to Olland ( * )  :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting:

gr

sexmachine

--- Einde van citaat ---


Firehawk kan je op het moment alleen een pleziertje doen met een kaartje voor Diamond ;D

--- Einde van citaat ---
Firehawk vraagt, de kleine Manitoe draait

Woensdag heb je je vrijkaartje Diamond  ;D ;)

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie