Auteur Topic: Op stap met de prostituee-recensent  (gelezen 15621 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Op stap met de prostituee-recensent
« Reactie #1 Gepost op: 3 maart 2020, 16:01:45 »
Die gast van P is het noorden kwijt (en het oosten en alle andere windrichtingen).
Ik zal duidelijk zijn ..... RelaxxxBoard betaalt geen mods, noch de admins, om gratis te gaan neuken.
Je reinste onzin en zever in pakskes.  Noch ybf, noch wandelaars.org, VPF???? Geloof ik ook niks van.
Legale dames van plezier, maar die zot gaat niet naar privéhuizen in Belgenland, die werft dames aan die een zweepje kunnen vasthouden en schitteren in zijn veel te duur verkochte outfits  ;D ;D ;D ;D

Dus kandidaten, meldt jullie massaal aan bij hookers, bij een mod die zich Ralfke noemt, maar Ralfke doet zulke zaken niet..... en lees ook ineens mijn laatste alinea alvast. Hij zal versteld staan van dit verhaal, als mod van de privéhuizen

Ik zou dus moeten afleiden dat R een mod is  op hookers, die doet namelijk de privéhuizen en is daar ook al moderator, gedurende jaren. En in 2000 waren er maar 2 fora.


Bende aandachtzoekertjes, die van P.
Hun boekske is al jarenlang verdwenen, ze zijn zo failliet als ze groot zijn, en doen enkel nog aan online wat leugens vertellen.

Blaaskaken, leugenaars en dan hoerenloperssites en het skw in zo een slecht daglicht stellen, alsof er alleen oma's zouden zitten ..... debielen .... mongolen ....



S (van P):
Er zijn professionele recensisten die geld verdienen aan het bezoeken van hoertjes ..... ONZIN.
R (van h):
Toen zaten er drie keer zoveel hoertjes als nu .... ONZIN.
Benoemd tot moderator met extralegale voordelen ... ONZIN.


Achterlijke debielen, aandachtzoekers, en vooral, allebei leugenaars .... ik geloof NIETS, maar dan ook NIETS van dit artikel in P.
Als ik er nader bij nadenk, kan het zelfs zijn dat Rudolf een fictief figuur is verzonnen door S van P en dat hookers hier helemaal niks mee heeft te maken.
Ik kan me namelijk niet inbeelden dat R van hookers zich zo laat naaien, tot tweemaal toe, die man heeft 30 jaar ervaring in privéhuizen en het skw.


Besluit: broodje aap verhaal van P, niet het eerste, en zeker niet het laatste.
Wat een blaadje dat vroeger mijn favo weekblad was (twintig jaar geleden) nu zo laag gevallen is

sexmachine

"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal