Auteur Topic: BESTE WANDELAARS, FANS EN KLANTEN VAN ONS SKW  (gelezen 25381 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
BESTE WANDELAARS, FANS EN KLANTEN VAN ONS SKW
« Reactie #15 Gepost op: 21 maart 2020, 19:46:14 »
en het politieke netwerk. Al ben ik bij deze laatste wel niet geout als wandelaar 😬


Barti De Wever ?
Barti Tommelein ?
Barti Somers ?
Je vergeet nog Barti De Smet, van het VBO. De ondernemers hebben meestal ook politiek geïnfecteerde netwerken  :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting:

En een 'ondernemer' die regelmatig de meisjes eens van 'onder neemt', dat lijkt nog geloofwaardig.
 000006

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
BESTE WANDELAARS, FANS EN KLANTEN VAN ONS SKW
« Reactie #16 Gepost op: 21 maart 2020, 20:15:03 »
Allez, het is humordag vandaag.  :ff

en het politieke netwerk. Al ben ik bij deze laatste wel niet geout als wandelaar 😬


Barti De Wever ?
Barti Tommelein ?
Barti Somers ?
Je vergeet nog Barti De Smet, van het VBO. De ondernemers hebben meestal ook politiek geïnfecteerde netwerken  :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting:

En een 'ondernemer' die regelmatig de meisjes eens van 'onder neemt', dat lijkt nog geloofwaardig.
 000006
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
BESTE WANDELAARS, FANS EN KLANTEN VAN ONS SKW
« Reactie #17 Gepost op: 22 maart 2020, 15:02:40 »
Humor is soms een goed medicijn.

Offline Shakir

  • Schalkse Ruiter
  • Held
  • *****
  • Berichten: 730
  • Zelfs op mijn sterfbed zal ik nog aan LR denken!
    • Bekijk profiel
BESTE WANDELAARS, FANS EN KLANTEN VAN ONS SKW
« Reactie #18 Gepost op: 22 maart 2020, 15:22:36 »
Politie zwiert overtreders coronarichtlijnen massaal op de bon: https://www.standaard.be/cnt/dmf20200322_04898250

Citaat
Naar nachtwinkel en Schipperskwartier
De politie hield bij een anonieme verkeerscontrole ook drie bestuurders tegen in de Antwerpse binnenstad, die niet alleen gevaarlijk rijgedrag vertoonden, maar ook geen geldige reden hadden om zich te verplaatsen. Zo verklaarde de ene dat hij bij een vriend op bezoek was gegaan, de tweede was op zoek naar een nachtwinkel en de derde wilde een bezoek brengen aan het Schipperskwartier. Ook zij mogen zich aan een boete verwachten.

Was dat iemand van ons? ;D

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
BESTE WANDELAARS, FANS EN KLANTEN VAN ONS SKW
« Reactie #19 Gepost op: 22 maart 2020, 16:06:55 »
Politie zwiert overtreders coronarichtlijnen massaal op de bon: https://www.standaard.be/cnt/dmf20200322_04898250

Citaat
Naar nachtwinkel en Schipperskwartier
De politie hield bij een anonieme verkeerscontrole ook drie bestuurders tegen in de Antwerpse binnenstad, die niet alleen gevaarlijk rijgedrag vertoonden, maar ook geen geldige reden hadden om zich te verplaatsen. Zo verklaarde de ene dat hij bij een vriend op bezoek was gegaan, de tweede was op zoek naar een nachtwinkel en de derde wilde een bezoek brengen aan het Schipperskwartier. Ook zij mogen zich aan een boete verwachten.

Was dat iemand van ons? ;D
Ik ging enkel naar de nachtwinkel aan het skw, wat is daar nu fout mee?
Essentieel, mijn melk was op en dan mag ik toch wandelen, en aangezien er geen mensen rondlopen daar is dat nog eens veilig ook  ;D ;D ;D
Ik verwacht dan ook een seponering van mijn boetes  ;D ;D ;D ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
BESTE WANDELAARS, FANS EN KLANTEN VAN ONS SKW
« Reactie #20 Gepost op: 23 maart 2020, 13:18:42 »
In het kader van de opgelegde social distance, is er momenteel geen veiligere plaats te bedenken dan het SKW. In de statistieken zal bovendien deze periode voortaan in het oog springen als "de weken waarin er een absoluut dieptpunt werd bereikt in het aantal opgelopen SOA's".

Jawel, af en toe mogen we nog eens positief denken en glimlachen.

 :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting:

Offline Elwood

  • SKW kenner
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 487
  • Schippersstraat is mijn thuis
    • Bekijk profiel
BESTE WANDELAARS, FANS EN KLANTEN VAN ONS SKW
« Reactie #21 Gepost op: 21 mei 2020, 09:21:40 »
Vandaag is het onvoorstelbare gebeurd. Het zat er al een tijdje aan te komen. Het SKW is gesloten.

Voor drie weken? Voor een langere tijd? Niemand kan dat op dit moment voorspellen. Voor velen onder ons is het een ongemak dat we een tijdje niet meer kunnen gaan wandelen. Alhoewel dit in de huidige crisisomstandigheden toch steeds minder een optie aan het worden was. Blijf binnen, luidde de boodschap al enkele dagen.

Wel, jullie zitten denkelijk binnen als jullie dit lezen. Misschien zelfs in de luie zetel, uitblazen, met een hapje en een drankje.

DENK DAN OOK EENS AAN ONZE MEISJES, DIE VOOR 'ONBEPAALDE TIJD' ZONDER INKOMEN ZITTEN.

Ook zij hunkeren naar een hapje en een drankje.

Van verschillende mensen lees ik of hoor ik wel eens dat ze 'goed staan' bij bepaalde meisjes. Als ik alles moet geloven wat ik hier en op 'een ander' forum lees, dan zijn er nogal wat mensen die o zo graag vertellen dat ze 'vriendje' zijn met hun favorietjes. Jullie hebben nu allemaal een buitenkansje om te tonen wat jullie onder het woord 'vriendschap' verstaan.

HELP JULLIE VRIENDINNETJES !!!!

Veel wandelaars hebben een telefoonnummer van hun favorietjes. Tracht hen te bereiken. Je moet niet noodzakelijk een date betalen zonder te daten. Nee, ga er gewoon eens op jouw kosten de supermarkt mee binnen. Het kost misschien minder dan jullie wandelbudget. Toon jullie hart !!! En als dat te veel gevraagd zou zijn, zwijg dan aub nadien over jullie vermeende vriendschapsbanden.

Bij de ontruiming daarstraks, rond 15.00u, was VDB blijkbaar een van de weinigen (de enige?) die met volle grote zakken in de hand zijn close vriendin bijstond en kwam ophalen. Waar zaten ze nu ineens allemaal, al die 'goeie vrienden van de meisjes'??? Jullie kunnen dit nog goed maken. Doe onze meisjes een plezier in deze (voor ons allemaal maar speciaal voor hen) katastrofale tijden.

Ik weet dat op deze oproep niet massaal respons zal komen. Maar elk mooi gebaar maakt een meisje gelukkig. Echt gelukkig. In plaats van in recensies je eigen capaciteiten mee te suggereren (zij kwam zelf ook klaar), maak ze nu eens écht eventjes gelukkig.

Noem me gerust naïef, belachelijk, wereldvreemd,... maakt niet uit. Ik trek mij daar geen reet van aan. Ik vond toch dat ik dit moest schrijven.

Voor mij kwam het ook als een volkomen verrassing, en was ik aan het werk. Ik heb in tegenstelling tot jaren geleden van slechts enkele dames hun telefoonnummer. Ik heb met 2 dames contact. Eentje in België, en aangezien ik in Nederland woon, kan ik haar niet helpen ivm de gesloten grenzen. Ze apprecieert echter mijn berichtjes, en ze is blij met mijn interesse hoe het met haar gaat, en onlangs haar gefeliciteerd met haar verjaardag. Ze geeft ook aan dat ze nog niet echt hulp nodig heeft. De andere woont in Nederland, en met haar heb ik minstens één keer per week contact, en ik houd haar op de hoogte van de situatie in België, en de veranderingen. Ook bezoek ik haar af en toe, en stop haar dan wat geld toe. En verder zijn die bezoekjes gewoon om even uit de sleur te komen, zowel voor haar als voor mezelf. Gewoon wat bijkletsen en in aangenaam gezelschap wat eten en/of drinken. Ik help dus ook daar waar ik kan, en ben het dan ook eens met bovenstaande.

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
BESTE WANDELAARS, FANS EN KLANTEN VAN ONS SKW
« Reactie #22 Gepost op: 21 mei 2020, 13:24:42 »

Voor mij kwam het ook als een volkomen verrassing, en was ik aan het werk. Ik heb in tegenstelling tot jaren geleden van slechts enkele dames hun telefoonnummer. Ik heb met 2 dames contact. Eentje in België, en aangezien ik in Nederland woon, kan ik haar niet helpen ivm de gesloten grenzen. Ze apprecieert echter mijn berichtjes, en ze is blij met mijn interesse hoe het met haar gaat, en onlangs haar gefeliciteerd met haar verjaardag. Ze geeft ook aan dat ze nog niet echt hulp nodig heeft. De andere woont in Nederland, en met haar heb ik minstens één keer per week contact, en ik houd haar op de hoogte van de situatie in België, en de veranderingen. Ook bezoek ik haar af en toe, en stop haar dan wat geld toe. En verder zijn die bezoekjes gewoon om even uit de sleur te komen, zowel voor haar als voor mezelf. Gewoon wat bijkletsen en in aangenaam gezelschap wat eten en/of drinken. Ik help dus ook daar waar ik kan, en ben het dan ook eens met bovenstaande.



Dat verhaal komt me nu precies wel héél bekend voor Elwood   ;)

Offline Elwood

  • SKW kenner
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 487
  • Schippersstraat is mijn thuis
    • Bekijk profiel
BESTE WANDELAARS, FANS EN KLANTEN VAN ONS SKW
« Reactie #23 Gepost op: 21 mei 2020, 21:09:02 »

Voor mij kwam het ook als een volkomen verrassing, en was ik aan het werk. Ik heb in tegenstelling tot jaren geleden van slechts enkele dames hun telefoonnummer. Ik heb met 2 dames contact. Eentje in België, en aangezien ik in Nederland woon, kan ik haar niet helpen ivm de gesloten grenzen. Ze apprecieert echter mijn berichtjes, en ze is blij met mijn interesse hoe het met haar gaat, en onlangs haar gefeliciteerd met haar verjaardag. Ze geeft ook aan dat ze nog niet echt hulp nodig heeft. De andere woont in Nederland, en met haar heb ik minstens één keer per week contact, en ik houd haar op de hoogte van de situatie in België, en de veranderingen. Ook bezoek ik haar af en toe, en stop haar dan wat geld toe. En verder zijn die bezoekjes gewoon om even uit de sleur te komen, zowel voor haar als voor mezelf. Gewoon wat bijkletsen en in aangenaam gezelschap wat eten en/of drinken. Ik help dus ook daar waar ik kan, en ben het dan ook eens met bovenstaande.



Dat verhaal komt me nu precies wel héél bekend voor Elwood   ;)
jij kent de namen van beide dames, en één van de beide dames zelf ook. Nog bedankt voor de tip van haar verjaardag. ;D :lol_hitting: