Auteur Topic: HOE KAN IK BIJDRAGEN AAN HET WELZIJN VAN EEN DVP (IN SKW)  (gelezen 35052 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Elwood

  • SKW kenner
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 487
  • Schippersstraat is mijn thuis
    • Bekijk profiel
HOE KAN IK BIJDRAGEN AAN HET WELZIJN VAN EEN DVP (IN SKW)
« Reactie #75 Gepost op: 28 mei 2020, 09:07:27 »
Ik denk dat veel pooiers eens heel hard moeten lachen om de mannen die zich hier druk maken om het "welzijn" van hun maskes.  :lol :lol_hitting: gezeten in hun zetel of rijdend in hun witte Mercedes of BMW...

Ik hoop in ieder geval dat de dames tijdens de corona time out wel goed blijven oefenen met paipe en noike want de hoerepoepers staan ondertussen wel heel heet!

Ik ben eens benieuwd of het SKW dit jaar nog open gaat...
Sinds wanneer denk jij?  ;D
Ik denk dat er veel pooiers op zwart zaad zitten.

Trouwens, wat bedoel jij met pooiers?
Ik zal de vraag anders stellen, boven je aars .... hoeveel maskes ken jij eigenlijk in het skw en van hoeveel denk jij te mogen weten dat ze een pooier hebben?
Met je achterlijke insinuaties toch

Ik denk toch te mogen stellen dat 80 percent van de dames voor zichzelf en de mama en kids werken momenteel
Het is niet meer zoals de jaren 90, toen de pooiers hier de baas waren .... de meeste dames zijn NIET MEER zo dom om hun centen aan een vriendje af te geven

Als je daar nog in gelooft, kom dan onder die steen vandaan waar ze je na WOII hebben ingegraven en doe je oogjes open.

Of ga jij je geld stoppen in brolbakken en wit poeder dat mannen door hun neus stompen?

Echt man, geloof toch je eigen onzin niet meer ....

Ik begrijp goed dat jij enkel aan konten vullen denkt en bekjes vullen, da's je goed recht, maar zulke onzin hier weer neerkramen .... je mag ons uitlachen, maar doe dat dan als je in de één of andere kont op de 47 zit en vertel hun het verhaal van pooiers eens ... ze knijpen je pietje eraf als je in die AARS zit  :lol :lol :lol :lol :lol

Ik durf zelfs te stellen dat het rond de 90 procent ligt, dat zelfstandig werkt, en alle centen voor zichzelf houdt, of naar de familie stuurt.

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
HOE KAN IK BIJDRAGEN AAN HET WELZIJN VAN EEN DVP (IN SKW)
« Reactie #76 Gepost op: 28 mei 2020, 09:48:04 »
Op het topic "CORONA" alleen maar goed nieuws vandaag!

Spijtig dat op dit topic hier weer een zeikerd wat onrust komt stoken met een niet onderbouwde en van weinig kennis getuigende post.

Een tijdje geleden kreeg ik hier nog naar mijn voeten omdat ik kritiek uitte op Broodkakker. Ik moet vandaag vaststellen dat mijn mening van toen nu door heel wat gerespecteerde leden gedeeld wordt. Dat doet me écht plezier.

Ik lees nu ook weer een paar keer het woord "respect" in onderstaande reacties. Het is echter nutteloos om de woorden "Broodaars" en "respect" in één en dezelfde post te vermelden want die 2 hebben niets met elkaar gemeen en kennen elkaar niet.

Broodaars, weet je waar ik dat brood uit je nickname zou willen steken? Juist ja, in het tweede deel van je nickname! En ik bedoel geen piccolotje hé, wél een groot dubbel gebak met een héél harde korst, en een rond, geen lang. Zo wordt je nickname dan toch eindelijk eens een keertje eer aan gedaan.

Trouwens Broodaaaaaaaars, om te "denken" heb je een minimum aan verstand nodig, iets waar jij duidelijk niet over beschikt.

Zo, ik heb mijn zegje nog eens gedaan, hopelijk krijg ik weer niet naar mijn voeten  ;D  ;D  ;D