Auteur Topic: TE ZOT VOOR WOORDEN  (gelezen 14960 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
TE ZOT VOOR WOORDEN
« Gepost op: 20 maart 2020, 19:21:12 »
Ik kon mijn ogen niet geloven toen ik dit las.
Ze moesten die kerkvader per onmiddellijk opsluiten in een instelling en de sleutel weggooien ... achterlijke katholieke idioot ... waar haal je het, hoe verzin je het, en vooral, waarom neemt de VRT dit op in het Corona-nieuws?  :-\ :-\ :-\ :-\ :-\
En dan durf ik soms iets te zeggen over die volidioten die hun vrouw met een hoofddoek bedekken, wie is het zotst eigenlijk, de katholieke kerk of de islam?

Kerk vergeeft zonden van gelovigen die coronavirus oplopen
De katholieke kerk heeft beslist om de gelovigen die getroffen zijn door COVID-19, onder voorwaarden, te vergeven voor hun zonden, of ze nu in het ziekenhuis liggen of thuis zijn. De vergiffenis geldt ook voor andere katholieke gelovigen: de mensen in de zorgsector, familieleden of naasten van besmette personen die instaan voor hun zorg, ondanks het risico op besmetting, maar ook zij die voldoende bidden voor de patiƫnten en het einde van de pandemie.

Om van de "gunstmaatregel" te kunnen genieten, moeten de zieken wel "werken": ze moeten een aantal misvieringen (op tv) volgen of ze kunnen op andere manieren vroom zijn. Tegelijkertijd moet men "een geest hebben die los is van elke zonde".

Hetzelfde geldt voor zij die bidden voor de zieken: zonder minstens een halfuur Bijbellectuur per dag, komt men er niet.



"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal