Auteur Topic: CORONA  (gelezen 362497 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline invisible

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 59
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #15 Gepost op: 11 april 2020, 11:27:21 »


In de wandelgangen heb ik ook nog vernomen dat -met het oog op het hernemen van de speeltijd in het SKW- er een app ontwikkeld wordt die verplicht geïnstalleerd moet worden door alle bezoekers, zowel hazen als kippetjes. Kwestie van bij te houden wie het met wie doet. Aan de toegangswegen zullen er ook nog stewards staan om te checken of je geen koorts hebt.

Ik weet niet of je een grapje maakt of niet maar ik zou er niet van verschieten dat zulke regels ook effectief worden doorgevoerd. De wereldleiders hebben nu het perfecte excuus om allerlei autoritaire maatregelen door te voeren. Wie niet akkoord gaat speelt zogezegd met de volksgezondheid en wees er maar zeker van dat de bevolking er volgzaam in mee gaat.Kijk maar naar al die klikkers in de tijd van de Soviet Unie. Ze hebben al kunnen proeven van hun extra portie macht en controle en dat zullen ze niet snel willen opgeven. Nu nog cash geld eruit krijgen zodat je enkel electronisch kan betalen zodat ze ons nog beter in het oog kunnen houden.

Of ben ik teveel aan het doemdenken nu ? :-\

Uiteraard een grapje maar je weet maar nooit ...

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #16 Gepost op: 11 april 2020, 13:43:13 »
Nu ik erover nadenk : ik heb al meer dan een maand niets meer met cash betaald... Heel gemakkelijk, maar ook wel gevaarlijk : mijn bank (en god weet wie nog) weet perfect wat ik uitgegeven heb, en waar dat was...

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #17 Gepost op: 11 april 2020, 14:31:52 »
Ik vind ook niks geweldigs aan nieuwe meiden, zeker niet in die context. Volgens mij zijn dat niet sowieso toppers. En over die laatste gesproken, even een logisch advies. Als het SKW weer open gaat, rep je dan daarheen want de toppers die daar op dat moment meteen zullen staan, zijn ook diegenen die het momenteel zwaar hebben!


Ik vermoed dat eens alles terug zijn "normale" gangetje zal gaan er wel een hoop nieuwe DVP's bij zullen komen. Ik kan me voorstellen dat er heel wat meiden, ook zij die nog nooit dit beroep hebben uitgeoefend , dringend geld zullen nodig hebben. En waar kan je beter geld verdienen als knappe meid dan in de prostitutie ? ...


Dit zou ik GE-WEL-DIG vinden... eindelijk wat nieuw bloed in de sector.
Ik kan wel begrijpen dat we eens mogen glimlachen. Ik probeer er ook wel eens een grapje tussen te draaien, maar eigenlijk is dit in de huidige situatie een opmerking die niet echt getuigt van respect voor meisjes en dames in de stiel. Vind jij grauwe miserie van andere mensen dus geweldig, in hoofdletters en gesplitst in 3 lettergrepen dan nog wel... Sorry dat ik het scherp stel.
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....

Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #18 Gepost op: 11 april 2020, 16:23:43 »
Als het SKW weer open gaat, rep je dan daarheen want de toppers die daar op dat moment meteen zullen staan, zijn ook diegenen die het momenteel zwaar hebben!



Ik denk dat de toppers wel geld genoeg verdient hebben om even tegen een stootje te kunnen. Die zullen het beter hebben dan al die drommels die nu tijdelijk werkloos zijn. Het zullen de dames zijn die geen groot klantenbestand hadden uitgebouwd of gewoonweg geen goede service gaven die het nu moeilijk zullen hebben.

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #19 Gepost op: 11 april 2020, 17:12:20 »
Nu ik erover nadenk : ik heb al meer dan een maand niets meer met cash betaald... Heel gemakkelijk, maar ook wel gevaarlijk : mijn bank (en god weet wie nog) weet perfect wat ik uitgegeven heb, en waar dat was...
Zo ver krijgen ze mij nooit, tenzij ze GELD afschaffen
Geen haar op mijn kop dat eraan denkt, ik loop evenveel gevaar met die terminals te bepotelen als geld te verhandelen

Als ze moeten weten waar ik ben, zullen ze een chip in mijn kont moeten inplanten  ;D ;D ;D ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #20 Gepost op: 11 april 2020, 17:17:25 »
Over toppers gesproken ...
Ik ben in contact met een tiental toppers, die heel veel centjes verdienden, en dan praat ik over +500 iedere dag/nacht (dat is toch veel geld, denk ik)

Er zijn er die nog wel een maand of twee kunnen overleven (die die een spaarpotje hier hebben opgebouwd), maar er zijn er toch ook bij waar het water tot aan de lippen staat momenteel.
Reken maar een gemiddelde huur voor die dames (die een NL, RO, BG, SP paspoort hebben en geen wettelijke verblijfplaats hier, en die ook niet vastkrijgen) bedraagt toch rond de 1200 euro daar op 't Eilandje, en dan nog wat vaste kosten, ze komen makkelijk aan 1500 euro per maand, en dan hebben ze nog niet gegeten he

Het is me wat, en we zijn er nog niet vanaf, als ik voorzichtige schattingen hoor, 35 percent van de bedrijven aan de rand van het faillissement, gaan we nog wat meemaken de komende JAREN  :-\ :-\ :-\ :-\ :-\
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #21 Gepost op: 11 april 2020, 17:30:08 »

Reken maar een gemiddelde huur voor die dames (die een NL, RO, BG, SP paspoort hebben en geen wettelijke verblijfplaats hier, en die ook niet vastkrijgen) bedraagt toch rond de 1200 euro daar op 't Eilandje, en dan nog wat vaste kosten, ze komen makkelijk aan 1500 euro per maand, en dan hebben ze nog niet gegeten he

1200 euro huur per maand.....Verschillende dames vertelde mij dat hun huishuur rond de 800-900 euro was en dat vond ik al verschrikkelijk veel. Maar die wonen dan ook niet op het Eilandje. Waarom doen ze het zichzelf dan ook aan ? Er moeten toch goedkopere adresjes te vinden zijn ?

Ik heb ook geen enkel contact met de SKW meiden en ben daar ook nooit in geinteresseerd geweest. Ik zat in de veronderstelling dat veel van die meiden een appartementje met elkaar delen of met hun vriendje. Maar dat zal dus niet kloppen ?

« Laatst bewerkt op: 11 april 2020, 17:37:46 door Mocata »

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #22 Gepost op: 11 april 2020, 17:52:15 »

Reken maar een gemiddelde huur voor die dames (die een NL, RO, BG, SP paspoort hebben en geen wettelijke verblijfplaats hier, en die ook niet vastkrijgen) bedraagt toch rond de 1200 euro daar op 't Eilandje, en dan nog wat vaste kosten, ze komen makkelijk aan 1500 euro per maand, en dan hebben ze nog niet gegeten he

1200 euro huur per maand.....Verschillende dames vertelde mij dat hun huishuur rond de 800-900 euro was en dat vond ik al verschrikkelijk veel. Maar die wonen dan ook niet op het Eilandje. Waarom doen ze het zichzelf dan ook aan ? Er moeten toch goedkopere adresjes te vinden zijn ?

Ik heb ook geen enkel contact met de SKW meiden en ben daar ook nooit in geinteresseerd geweest. Ik zat in de veronderstelling dat veel van die meiden een appartementje met elkaar delen of met hun vriendje. Maar dat zal dus niet kloppen ?
Falconplein: 1200 euro
Eilandje: begint vanaf 850 euro

Waarom? Moet je je toch geen vragen bij stellen, als je mijn pôst leest.
De meesten hebben GEEN officieel adres hier, dus melken ze die dames uit.
Cash 3 maand borg, hoge huurprijzen, en de elec en gas en airco en water kunnen dan ook niet op hun naam, dus vragen die immokantoren en huisbazen goed door.
Er zijn zelfs huisbazen die ook panden hebben in het skw, en die aan dezelfde dames appartementjes verhuren aan woekerprijzen.

Kwestie van gewoon mensen uit te buiten.
Neen, er zijn geen goedkopere panden te vinden, als België niet je verblijfplaats is, geen bankrekening hebt. Dan kan je al domweg de borg niet storten (ook niet op een derdenrekening). Allemaal cash geld voor de huisjesmelkers.
'T Eilandje, rond het Falcoplein draait de business gewoon op 'hoertjes'. En nu dat stilgevallen is .....
Ik heb weet van een heleboel appekes, waar dames wonen, allemaal in dezelfde straat (en ook anderen in dezelfde blok), ga eens naar de deurbellen kijken, geen enkele Peeters of Flipkes op die deurbellen. None. Allemaal BG, RO, SP of andere nationaliteiten. Blokken vol.

Appeke delen? Dat kan, maar in de praktijk gebeurt dat weinig, ze hebben ook graag een beetje rust, en dat kan gewoon niet met twee, drie dames op een appartement. De ene werkt overdag, de andere 's nachts .... ze hokken wel samen in de weekends of om te eten of of of .... maar samenwonen niet zo erg veel
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #23 Gepost op: 12 april 2020, 03:52:43 »

Reken maar een gemiddelde huur voor die dames (die een NL, RO, BG, SP paspoort hebben en geen wettelijke verblijfplaats hier, en die ook niet vastkrijgen) bedraagt toch rond de 1200 euro daar op 't Eilandje, en dan nog wat vaste kosten, ze komen makkelijk aan 1500 euro per maand, en dan hebben ze nog niet gegeten he

1200 euro huur per maand.....Verschillende dames vertelde mij dat hun huishuur rond de 800-900 euro was en dat vond ik al verschrikkelijk veel. Maar die wonen dan ook niet op het Eilandje. Waarom doen ze het zichzelf dan ook aan ? Er moeten toch goedkopere adresjes te vinden zijn ?

Ik heb ook geen enkel contact met de SKW meiden en ben daar ook nooit in geinteresseerd geweest. Ik zat in de veronderstelling dat veel van die meiden een appartementje met elkaar delen of met hun vriendje. Maar dat zal dus niet kloppen ?
Falconplein: 1200 euro
Eilandje: begint vanaf 850 euro

Waarom? Moet je je toch geen vragen bij stellen, als je mijn pôst leest.
De meesten hebben GEEN officieel adres hier, dus melken ze die dames uit.
Cash 3 maand borg, hoge huurprijzen, en de elec en gas en airco en water kunnen dan ook niet op hun naam, dus vragen die immokantoren en huisbazen goed door.
Er zijn zelfs huisbazen die ook panden hebben in het skw, en die aan dezelfde dames appartementjes verhuren aan woekerprijzen.

Kwestie van gewoon mensen uit te buiten.
Neen, er zijn geen goedkopere panden te vinden, als België niet je verblijfplaats is, geen bankrekening hebt. Dan kan je al domweg de borg niet storten (ook niet op een derdenrekening). Allemaal cash geld voor de huisjesmelkers.
'T Eilandje, rond het Falcoplein draait de business gewoon op 'hoertjes'. En nu dat stilgevallen is .....
Ik heb weet van een heleboel appekes, waar dames wonen, allemaal in dezelfde straat (en ook anderen in dezelfde blok), ga eens naar de deurbellen kijken, geen enkele Peeters of Flipkes op die deurbellen. None. Allemaal BG, RO, SP of andere nationaliteiten. Blokken vol.

Appeke delen? Dat kan, maar in de praktijk gebeurt dat weinig, ze hebben ook graag een beetje rust, en dat kan gewoon niet met twee, drie dames op een appartement. De ene werkt overdag, de andere 's nachts .... ze hokken wel samen in de weekends of om te eten of of of .... maar samenwonen niet zo erg veel
Ik kan alleen maar beamen dat wat sexmachine hier schrijft, helemaal klopt. Ik ken er ondertussen genoeg waar ik dit soort informatie tussendoor ook van hoor.

Kan het goedkoper? Ja, elders. Mijn sweety betaalt aanzienlijk minder, voor een nog vrij ruim en net appartement, maar dat is dan helemaal niet in Antwerpen. En dan heb je uiteraard weer de transportkosten, tenzij je close bevriend bent met een vdbke  ;D

Ik kan bv het voorbeeld geven van een meisje (nu in Roemenie) die een appartement heeft in de buurt van het Astridplein. Zo een meisje gaat niet dagelijks te voet die hele afstand lopen, heen en weer, dus die neemt een taxi, wat ook pakweg al makkelijk 15 euro kost per rit. De prijs varieert trouwens met de verkeersdrukte. Als je nu nog maar zou rekenen dat zij 20 dagen per maand zou werken, kost dat grapje haar ook (2x15)x20 = 600 euro per maand he. Als je je dus zou afvragen waarom die meisjes in de tegenwoordig 'chique' buurt van het Eilandje/Cadix gaan wonen, dan moet je ook daaraan eens denken. Het is relatief vlakbij.

De veronderstelling dat ze allemaal met een vriendje hier wonen, klopt ook niet helemaal. Als zo een vriendje zelf geen werk heeft, vreet die in het dure Belgie te veel op, in vergelijking tot in het thuisland. Zo ken ik er ook een paar die me dat (met een glimlach) vertelden. Er zijn er met een dikke BMW, dat klopt, maar de meesten hebben alleen maar dikke schoenen.

En de toppers, dat is een minderheid. De verdiensten waren, in de aanloop van coronaperikelen, al wekenlang zeer sterk aan het slabakken.

Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #24 Gepost op: 12 april 2020, 08:50:01 »

Ik kan bv het voorbeeld geven van een meisje (nu in Roemenie) die een appartement heeft in de buurt van het Astridplein. Zo een meisje gaat niet dagelijks te voet die hele afstand lopen, heen en weer, dus die neemt een taxi, wat ook pakweg al makkelijk 15 euro kost per rit. De prijs varieert trouwens met de verkeersdrukte. Als je nu nog maar zou rekenen dat zij 20 dagen per maand zou werken, kost dat grapje haar ook (2x15)x20 = 600 euro per maand he. Als je je dus zou afvragen waarom die meisjes in de tegenwoordig 'chique' buurt van het Eilandje/Cadix gaan wonen, dan moet je ook daaraan eens denken. Het is relatief vlakbij.




Maar als het elders wel goedkoper kan dan kunnen ze gewoon de fiets nemen. Veel goedkoper dan een taxi.  Dat zijn jonge meiden die dat gerust aankunnen. Ik doe ook alles met de fiets en ben in dezelfde leeftijdscategorie als die meiden.

Dat staat natuurlijk los van al die huisjesmelkers etc

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #25 Gepost op: 12 april 2020, 09:48:07 »

Ik kan bv het voorbeeld geven van een meisje (nu in Roemenie) die een appartement heeft in de buurt van het Astridplein. Zo een meisje gaat niet dagelijks te voet die hele afstand lopen, heen en weer, dus die neemt een taxi, wat ook pakweg al makkelijk 15 euro kost per rit. De prijs varieert trouwens met de verkeersdrukte. Als je nu nog maar zou rekenen dat zij 20 dagen per maand zou werken, kost dat grapje haar ook (2x15)x20 = 600 euro per maand he. Als je je dus zou afvragen waarom die meisjes in de tegenwoordig 'chique' buurt van het Eilandje/Cadix gaan wonen, dan moet je ook daaraan eens denken. Het is relatief vlakbij.




Maar als het elders wel goedkoper kan dan kunnen ze gewoon de fiets nemen. Veel goedkoper dan een taxi.  Dat zijn jonge meiden die dat gerust aankunnen. Ik doe ook alles met de fiets en ben in dezelfde leeftijdscategorie als die meiden.

Dat staat natuurlijk los van al die huisjesmelkers etc
Tuurlijk kunnen ze de fiets nemen, met 500 euro in hun handtas en dan een toek op de kop door een hangmarokkaantje .... die gasten weten ook welke meiden daar werken en laat ze maar anderhalve kilometer te voet alleen lopen
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #26 Gepost op: 12 april 2020, 10:03:10 »

Ik kan bv het voorbeeld geven van een meisje (nu in Roemenie) die een appartement heeft in de buurt van het Astridplein. Zo een meisje gaat niet dagelijks te voet die hele afstand lopen, heen en weer, dus die neemt een taxi, wat ook pakweg al makkelijk 15 euro kost per rit. De prijs varieert trouwens met de verkeersdrukte. Als je nu nog maar zou rekenen dat zij 20 dagen per maand zou werken, kost dat grapje haar ook (2x15)x20 = 600 euro per maand he. Als je je dus zou afvragen waarom die meisjes in de tegenwoordig 'chique' buurt van het Eilandje/Cadix gaan wonen, dan moet je ook daaraan eens denken. Het is relatief vlakbij.




Maar als het elders wel goedkoper kan dan kunnen ze gewoon de fiets nemen. Veel goedkoper dan een taxi.  Dat zijn jonge meiden die dat gerust aankunnen. Ik doe ook alles met de fiets en ben in dezelfde leeftijdscategorie als die meiden.

Dat staat natuurlijk los van al die huisjesmelkers etc
Tuurlijk kunnen ze de fiets nemen, met 500 euro in hun handtas en dan een toek op de kop door een hangmarokkaantje .... die gasten weten ook welke meiden daar werken en laat ze maar anderhalve kilometer te voet alleen lopen

Dus al die meiden die wél met het openbaar vervoer komen of met hun ploofietsje of step worden wekelijks overvallen ? Zo gaat het altijd iets zijn natuurlijk.

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #27 Gepost op: 12 april 2020, 10:10:36 »

Ik kan bv het voorbeeld geven van een meisje (nu in Roemenie) die een appartement heeft in de buurt van het Astridplein. Zo een meisje gaat niet dagelijks te voet die hele afstand lopen, heen en weer, dus die neemt een taxi, wat ook pakweg al makkelijk 15 euro kost per rit. De prijs varieert trouwens met de verkeersdrukte. Als je nu nog maar zou rekenen dat zij 20 dagen per maand zou werken, kost dat grapje haar ook (2x15)x20 = 600 euro per maand he. Als je je dus zou afvragen waarom die meisjes in de tegenwoordig 'chique' buurt van het Eilandje/Cadix gaan wonen, dan moet je ook daaraan eens denken. Het is relatief vlakbij.




Maar als het elders wel goedkoper kan dan kunnen ze gewoon de fiets nemen. Veel goedkoper dan een taxi.  Dat zijn jonge meiden die dat gerust aankunnen. Ik doe ook alles met de fiets en ben in dezelfde leeftijdscategorie als die meiden.

Dat staat natuurlijk los van al die huisjesmelkers etc
Tuurlijk kunnen ze de fiets nemen, met 500 euro in hun handtas en dan een toek op de kop door een hangmarokkaantje .... die gasten weten ook welke meiden daar werken en laat ze maar anderhalve kilometer te voet alleen lopen

Dus al die meiden die wél met het openbaar vervoer komen of met hun ploofietsje of step worden wekelijks overvallen ? Zo gaat het altijd iets zijn natuurlijk.
Tuurlijk niet.
Maar kijk eens rond acht uur 's avonds naar de toppers die het skw verlaten .... als ze niet binnen de 200 m wonen .... taxi ....
Wij zeggen niet dat de dames overvallen worden wekelijks ...
Ik weet wel dat dames 's nachts NIET het risico nemen om 10 tot 15 minuten alleen te wandelen of te fietsen.

Ze gebruiken ook andere oplossingen om hun geld thuis te krijgen ....ik ga dat niet uit de doeken doen hier ... maar ook die manieren kosten geld.
Mocata, er worden mensen ovevallen en doodgeslagen voor 50 euro tegenwoordig ... dames die 200, 500 of 1000 euro in hun handtas zitten hebben zijn een makkelijk doelwit, dat is alles wat ik zeg.
En wees maar gerust dat er genoeg jonge aapjes zijn die weten wanneer de dames naar huis gaan, en dames gaan echt geen taxi nemen voor 1 km uit luiheid, maar uit bescherming.
's nachts met de plooifiets .... na, af te raden en 's nachts met de bus .... dan moeten ze wachten tot heel erg vroeg
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Shakir

  • Schalkse Ruiter
  • Held
  • *****
  • Berichten: 730
  • Zelfs op mijn sterfbed zal ik nog aan LR denken!
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #28 Gepost op: 12 april 2020, 10:42:03 »
Bij mijn laatste bezoek aan het SKW zag ik ooit eens twee meiden een elektrische step delen.
Best wel hilarisch om te zien, twee 45 kilo-sprietjes die aan 30 km/uur richting Falconplein razen.

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #29 Gepost op: 12 april 2020, 14:05:32 »
Ik zal nog eens het risico nemen van mijn mening te geven en dus nog eens de kans lopen om hier mijnen bak vol te krijgen.  ;D   Het is Pasen vandaag ....... vrede op aarde!

LET WEL: ik vecht geen enkele van onderstaande stellingen aan, ik geef gewoon weer wat IK weet van dames die het me vertellen en van wat IK zie en ik heb het ENKEL over dames in de dagshift

Wat het huren van een appartement betreft:

-ik heb weet van dames die een huurprijs betalen van tussen de 600 en de 950 Eur per maand, wellicht liggen die appartementjes dan niet in de luxebuurt die ergens hieronder genoemd werd
-ik heb weet van dames die zo'n appartement "alleen" bewonen maar ook van dames die zo'n appartement met één of meerdere vriendinnen bewonen

Wat de verplaatsingen betreft:

-ik ken dames die ELKE dag met een taxi komen én met een taxi terug naar hun woonplaats gaan, er zijn er zelfs die een "vaste" taxichauffeur hebben
-ik ken ook dames die met een plooifietsje komen
-ik ken ook dames die zelf een elektrische step hebben
-ik ken ook dames die met het openbaar vervoer komen
-ik ken ook dames die te voet komen
-vooral de dames die in de laatste 2 groepen zitten gaan vaak samen met één of meerdere andere dames dezelfde richting uit, dit uiteraard uit veiligheidsoverwegingen

Waarmee ik alleen maar wil zeggen dat "veralgemenen" nooit een goed idee is.

Zalig Pasen iedereen!

Take care en stay safe!

P.S. ik ga zo dadelijk even burgerlijk ongehoorzaam zijn, ik ga een kort wandelingetje doen naar een ijssalon en ik ga daar in een lange rij wachtenden staan aanschuiven om een ijsje te kopen. Ik dacht dat dat wel mocht maar vanmiddag werd er op het journaal gezegd dat dat toch niet de bedoeling is.

IK GA HET TOCH DOEN, kust allemaal mijn ........... controle of gene controle!