Auteur Topic: CORONA  (gelezen 358381 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Shakir

  • Schalkse Ruiter
  • Held
  • *****
  • Berichten: 730
  • Zelfs op mijn sterfbed zal ik nog aan LR denken!
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #30 Gepost op: 12 april 2020, 15:04:36 »
P.S. ik ga zo dadelijk even burgerlijk ongehoorzaam zijn, ik ga een kort wandelingetje doen naar een ijssalon en ik ga daar in een lange rij wachtenden staan aanschuiven om een ijsje te kopen. Ik dacht dat dat wel mocht maar vanmiddag werd er op het journaal gezegd dat dat toch niet de bedoeling is.

IK GA HET TOCH DOEN, kust allemaal mijn ........... controle of gene controle!

Van Ranst: ''Door wangedrag komt lockdown ‘Wuhan-style’ dichterbij''  https://www.demorgen.be/nieuws/van-ranst-door-wangedrag-komt-lockdown-wuhan-style-dichterbij~bc81fd3e/

Maar eigenlijk hangt die VanRanstisering ook mijn kloten uit!

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #31 Gepost op: 12 april 2020, 15:04:46 »
Laat het u smaken kippenneuker!

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #32 Gepost op: 12 april 2020, 15:16:35 »
Laat het u smaken kippenneuker!
Van mij mag hij erin stikken  ;D ;D ;D ;D ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #33 Gepost op: 12 april 2020, 15:45:26 »
Laat het u smaken kippenneuker!
Van mij mag hij erin stikken  ;D ;D ;D ;D ;D

Ik moet je teleurstellen Sexmachine!  ;)

Een bolleke moka en een bolleke pistache hebben geweldig gesmaakt en ik ben er niet in gestikt!

Je bent dus nog niet van mij vanaf  ;D  ;D  ;D  ;D  ;D




Van Ranst: ''Door wangedrag komt lockdown ‘Wuhan-style’ dichterbij''  https://www.demorgen.be/nieuws/van-ranst-door-wangedrag-komt-lockdown-wuhan-style-dichterbij~bc81fd3e/

Maar eigenlijk hangt die VanRanstisering ook mijn kloten uit!

Je bent ongetwijfeld niet de enige Shakir.

We worden m.i. toch een beetje te veel als kleuters in een kleuterschool behandeld!  ::)



Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #34 Gepost op: 12 april 2020, 15:54:40 »
En als dat niet duidelijk is.

OOK ik ben niet akkoord met hoe onze politici dit aangepakt hebben.
MAAR ....
Als we allen alle regels aan onze laars lappen, gaat dit nog veel veel langer duren. Voor een fucking achterlijk ijsje?
Het is hard voor iedereen, en wij geven om de gezondheid van onze dames, niet? Niet om die van je eigen dame?

Waarom kunnen mensen dan niet gewoon hun ijsje in de supermarkt kopen? Dat is TE moeilijk precies, toch keuze genoeg in de supermarkten ... maar goed, liever aanschuiven rijen dik?

Het is net zoals die kutmarokaantjes in Anderlecht ....  een werkstraf in een bejaardentehuis 2 maanden ... daar eten en slapen ... 't zal snel gedaan zijn.
We hebben nu niet nog meer ellende nodig dan die er al is, om uit deze situatie te raken moet iedereen toch een beetje in de pas lopen, indien iedereen zijn eigen regels gaat instellen zijn we nog niet aan de nieuwe patatjes.

En ja, Van Ranst zal een goede politicus worden, en ja, kennis is macht, ik kan die dikkop ook niet meer zien of horen,  maar we zijn er bijna, laat ons toch nog even volhouden, dat is de enige manier om ons normale leven te hervatten na Covid-19 - hoe hard en moeilijk het ook is.
Lang gaan ze dit niet meer kunnen houden, een beetje gehoorzaamheid nu nog gaat het ons achteraf veel makkelijker maken

"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #35 Gepost op: 12 april 2020, 16:31:46 »
Sind das nur Fake-News oder wie dumm sind Wir in Deutschland?
Wenn das stimmt können Wir morgen alle Puffs/Saunaclubs wieder öffnen!

https://www.t-online.de/nachrichten/deutschland/id_87689124/manche-erntehelfer-kommen-aus-abgeriegelten-quarantaenedoerfern-in-rumaenien.html

vanKees

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #36 Gepost op: 12 april 2020, 16:55:04 »
Wacht maar, over twee weken begint de ramadan. We zullen zien welke burgemeesters de moskeeën openlaten, en welke niet...

Ik ga nog lachen. Als deze affaire 1 voordeel biedt is dat een aantal (linkse) ogen eindelijk zullen opengaan.

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #37 Gepost op: 12 april 2020, 16:58:29 »
En als dat niet duidelijk is.

OOK ik ben niet akkoord met hoe onze politici dit aangepakt hebben.
MAAR ....
Als we allen alle regels aan onze laars lappen, gaat dit nog veel veel langer duren. Voor een fucking achterlijk ijsje?
Het is hard voor iedereen, en wij geven om de gezondheid van onze dames, niet? Niet om die van je eigen dame?

Waarom kunnen mensen dan niet gewoon hun ijsje in de supermarkt kopen? Dat is TE moeilijk precies, toch keuze genoeg in de supermarkten ... maar goed, liever aanschuiven rijen dik?

Het is net zoals die kutmarokaantjes in Anderlecht ....  een werkstraf in een bejaardentehuis 2 maanden ... daar eten en slapen ... 't zal snel gedaan zijn.
We hebben nu niet nog meer ellende nodig dan die er al is, om uit deze situatie te raken moet iedereen toch een beetje in de pas lopen, indien iedereen zijn eigen regels gaat instellen zijn we nog niet aan de nieuwe patatjes.

En ja, Van Ranst zal een goede politicus worden, en ja, kennis is macht, ik kan die dikkop ook niet meer zien of horen,  maar we zijn er bijna, laat ons toch nog even volhouden, dat is de enige manier om ons normale leven te hervatten na Covid-19 - hoe hard en moeilijk het ook is.
Lang gaan ze dit niet meer kunnen houden, een beetje gehoorzaamheid nu nog gaat het ons achteraf veel makkelijker maken



Je kunt het écht niet laten hé Sexmachine!  ;)

Ik krijg het stilaan door, ik moet stoppen met goedbedoelde grapjes te maken want je snapt ze gewoon nooit!

Ik probeer het dus NOG EENS uit te leggen maar ook hier zal je wellicht weer op reageren want ......... je kunt het gewoon niet laten.  ;)

Een bekend ijssalon heeft perfect legaal en volledig volgens de Corona regels een "afhaalraam" gemaakt waar één dame op ruime afstand ENKEL bestellingen opneemt en ENKEL contactloze betalingen regelt, een tweede dame voert mét mondmasker én latex handschoentjes (blauwe, geen kinky zwarte) de bestellingen uit. Er is een systeem ontwikkeld dat NIEMAND iemand anders aanraakt en dat er steeds voldoende afstand is. Voor de wachtrij heeft men op de straat markeringen aangebracht op 1,5 meter van elkaar. Alles is dus perfect volgens de Corona regels!

Ik heb dus lang niet ALLE regels aan mijn laars gelapt. Ik ben trouwens vrijdag nog in de supermarkt geweest, niet om een ijsje te kopen, en daar ging het er héél wat onveiliger aan toe dan aan het ijssalon vandaag.

Ik begrijp dus niet waarom je hier weer zo op moet reageren maar ja, het is niet de eerste keer dat wij elkaar niet begrijpen en het zal zeker ook niet de laatste keer zijn  ;D  ;D  ;D

« Laatst bewerkt op: 12 april 2020, 17:03:41 door Kippenneuker »

Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #38 Gepost op: 12 april 2020, 18:16:53 »
Wacht maar, over twee weken begint de ramadan. We zullen zien welke burgemeesters de moskeeën openlaten, en welke niet...

Ik ga nog lachen. Als deze affaire 1 voordeel biedt is dat een aantal (linkse) ogen eindelijk zullen opengaan.

Onze nieuwe Belgen van Noord Afrikaanse origine houden zich helemaal niet aan de corona-regels. Al mijn marokkaanse collega's hokken samen met hun moslim broeders in het weekend. Eens de ramadan begint (mijn favoriete maand) zal er helemaal niets van in huis komen. Enkel de oudjes die even uitrusten op een bankje zullen nog beboet worden maar voor jongeren en donker getinte medeburgers zal er wel een oogje worden dichtgeknepen. Er moet toch nog aan stemmen worden gedacht zeker.

Linkse oogjes die open gaan ? Daar hoop ik al jaren op maar ik vrees dat hun kop TE diep in het zand steekt.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #39 Gepost op: 12 april 2020, 19:30:56 »

Je kunt het écht niet laten hé Sexmachine!  ;)

Ik krijg het stilaan door, ik moet stoppen met goedbedoelde grapjes te maken want je snapt ze gewoon nooit!

Ik probeer het dus NOG EENS uit te leggen maar ook hier zal je wellicht weer op reageren want ......... je kunt het gewoon niet laten.  ;)

Een bekend ijssalon heeft perfect legaal en volledig volgens de Corona regels een "afhaalraam" gemaakt waar één dame op ruime afstand ENKEL bestellingen opneemt en ENKEL contactloze betalingen regelt, een tweede dame voert mét mondmasker én latex handschoentjes (blauwe, geen kinky zwarte) de bestellingen uit. Er is een systeem ontwikkeld dat NIEMAND iemand anders aanraakt en dat er steeds voldoende afstand is. Voor de wachtrij heeft men op de straat markeringen aangebracht op 1,5 meter van elkaar. Alles is dus perfect volgens de Corona regels!

Ik heb dus lang niet ALLE regels aan mijn laars gelapt. Ik ben trouwens vrijdag nog in de supermarkt geweest, niet om een ijsje te kopen, en daar ging het er héél wat onveiliger aan toe dan aan het ijssalon vandaag.

Ik begrijp dus niet waarom je hier weer zo op moet reageren maar ja, het is niet de eerste keer dat wij elkaar niet begrijpen en het zal zeker ook niet de laatste keer zijn  ;D  ;D  ;D
Zucht ... grapjas .... altijd toch die humor, die alleen een Roemeense met dikke tieten begrijpt  t4533 t4517 t4515 :varken :bedtime2: :58:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #40 Gepost op: 12 april 2020, 19:32:24 »

Van Ranst: ''Door wangedrag komt lockdown ‘Wuhan-style’ dichterbij''  https://www.demorgen.be/nieuws/van-ranst-door-wangedrag-komt-lockdown-wuhan-style-dichterbij~bc81fd3e/

Maar eigenlijk hangt die VanRanstisering ook mijn kloten uit!

Een Wuhan lockdown lost niets op of is het virus daar al verdwenen? Er zijn verschillende virologen die een andere kijk hebben op het coronavirus dan de virologen die we op tv zien (en dan bedoel ik de tv-virologen wereldwijd en niet enkel onze pvda-aanhanger met overgewicht). Alleen worden die niet aan het woord gelaten. Want ingaan tegen de media-opinie is not done (op geen enkel thema). Ik begin te vrezen dat we ons allemaal hebben laten meeslepen in een massa hysterie en dat de maatregelen die genomen werden (of nog zullen doorgevoerd worden) ernstigere gevolgen gaan hebben dan de schade die het virus kan aanrichten.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #41 Gepost op: 12 april 2020, 19:40:27 »
Wacht maar, over twee weken begint de ramadan. We zullen zien welke burgemeesters de moskeeën openlaten, en welke niet...

Ik ga nog lachen. Als deze affaire 1 voordeel biedt is dat een aantal (linkse) ogen eindelijk zullen opengaan.
Dat gaat inderdaad nog wat geven ...
't Is toch simpel .... alle idiote kutmarokkantjes die de boel op stelten zetten een werkstraf in een bejaardentehuis van 6 maand .... met gratis kost en inwoon ...  alle problemen opgelost, kunnen ze zelfs in groep doen

Nog één goed ding aan deze crisis .... onze Bart zijn keizerrijk is zo goed als ten einde. (niet barti he, die man verdient een standbeeld    ;D      )
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #42 Gepost op: 12 april 2020, 20:03:56 »

Van Ranst: ''Door wangedrag komt lockdown ‘Wuhan-style’ dichterbij''  https://www.demorgen.be/nieuws/van-ranst-door-wangedrag-komt-lockdown-wuhan-style-dichterbij~bc81fd3e/

Maar eigenlijk hangt die VanRanstisering ook mijn kloten uit!

Een Wuhan lockdown lost niets op of is het virus daar al verdwenen? Er zijn verschillende virologen die een andere kijk hebben op het coronavirus dan de virologen die we op tv zien (en dan bedoel ik de tv-virologen wereldwijd en niet enkel onze pvda-aanhanger met overgewicht). Alleen worden die niet aan het woord gelaten. Want ingaan tegen de media-opinie is not done (op geen enkel thema). Ik begin te vrezen dat we ons allemaal hebben laten meeslepen in een massa hysterie en dat de maatregelen die genomen werden (of nog zullen doorgevoerd worden) ernstigere gevolgen gaan hebben dan de schade die het virus kan aanrichten.
Ik denk dat jij echt gelijk hebt, Mocata.
Ik heb virologen gehoord in de US, mensen die politiek NIET geëngageerd zijn, in tegenstelling tot die dikkop van een Van Ranst, ik noem dat een saloncommunist ... geen zak waard en alweer blijkt dat macht met mensen rare dingen doet.
Van Ranst bepaalt wat er in belgenland gebeurt, Van Ranst gaat zelfs de UEFA een lesje leren .... Van Ranst kickt op macht en gaat nu dreigen met een complete lockdown .... redelijk communistische en tegelijk redelijk extreem rechtse praat (maar we weten allemaal dat communisme ook echt wel neigt naar extreem rechts, als het aankomt op druk zetten en een massa manipuleren) , als je compleet geen rekening wil houden met de economische gevolgen. Voor mij een dikkop die ervan droomt om kikker te worden en daarvoor een kus krijgt van Maggie .... stuur ze op huwelijksreis, dan zijn wij er vanaf.
Enfin, wat wel is, en helaas, wij zullen nog even moeten die dikkop volgen en hopen dat hij vlug aan de kant geschoven wordt, maar momenteel is er voor ons geen andere keuze, of ze metselen Belgenland helemaal dicht en we mogen zelfs niet meer de hond uitlaten. Ze hebben ons in een hokje geplaatst en straks een politiestaat om de gewone mensen op te sluiten ... Ge(heime)sta(aats)po(litie)-achtige toestanden indien we niet opletten ... een appje op je mobieltje om te weten waar je was .... mijn ballen ook, dan mogen ze me naar een concentratiekamp brengen, of met mooiere woorden, een heropvoedingskamp (dat is communistischer) zoals er zijn in China en Korea.
Voor hem (den dikke viroloog) is 't makkelijk, een plakkaat voor zijn voorruit en van TV-studio naar TV-studio, poen scheppen dat het een lieve lust is en zijn communistische zienswijze er door duwen. Vreselijk inderdaad.

Als je mensen hoort die onafhankelijk zijn, virologen, en befaamde, klinkt het advies heel anders.
MASKERS lossen 90 percent van het probleem op.  Daar moet je trouwens niet voor gestudeerd hebben, als het regent en je hebt een paraplu word je minder nat, neen, volgens Van Ranst niet, je wordt ANDERS nat, zal die zeggen .... en wij, Belgen, geloven al die rotzooi nog .... dus laten we die paraplu lekker thuis, want het helpt toch niet ???????????????????????????
En die zeggen dat een masker niet helpt, zijn toch volidioten. Alles helpt toch tegen het verspreiden van druppels, al heb je maar een sjaal voor je smoel.
Logisch nadenken is toch de boodschap, als je iets voor je smoel houdt kan je anderen niet besmetten indien jezelf drager bent. En ZO en ZO alleen voorkom je nieuwe besmettingen, iedereen een masker op voor enkele maanden.
Ik begrijp echt niet dat er nog mensen zijn die dat afstrijden. Ben je besmet, dan houdt het toch heel wat tegen dat je eruit gooit, ben je niet besmet, wat binnenkomt.
Dat weet zelfs ik, zonder diploma.


En toch toch toch zullen we nog even moeten meegaan in die onzin, anders gaan ze alle schuld op ONS steken, alles pottoe gooien en wie de rekening nadien zal moeten betalen, dat weten we allemaal al vanaf dag één .... de werkende mens ... als die volidioten nu belgenland helemaal gaan toegooien met een lockdown in Wuhan-stijl .... je moet maar zulke taal gebruiken en 85 percent van de bevolking gaat terug in de pas lopen.
Straks iedereen een Trabantje en voor de oppersmurfen uiteraard een dikke bak, zodat we goed weten wie de bazen zijn
Als we binnen 2 jaar nog een wagen kunnen betalen, die crisis waar we voor staan, ik heb er geen goed oog in.
Zelfs al is dat allemaal makkelijk op te lossen ... heel de wereld zit in crisis binnen een jaar, los dat economisch allemaal samen op, en geen mens gaat eronder lijden .... maar wie van ons gelooft dat ze dat willen .... ze gaan dit misbruiken om ons armer te maken ....
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #43 Gepost op: 12 april 2020, 20:24:08 »
Tuurlijk kunnen ze de fiets nemen, met 500 euro in hun handtas en dan een toek op de kop door een hangmarokkaantje .... die gasten weten ook welke meiden daar werken en laat ze maar anderhalve kilometer te voet alleen lopen
Ook dit is een aspect waar velen niet zullen aan denken. Hoe vaak kwam de vraag al of ik even een klein ommetje kon maken om iemand veilig af te zetten. En nee, ik verdien daar niets mee.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #44 Gepost op: 12 april 2020, 20:35:52 »
Dus al die meiden die wél met het openbaar vervoer komen of met hun ploofietsje of step worden wekelijks overvallen ? Zo gaat het altijd iets zijn natuurlijk.
Zo lineair mag je het niet stellen he, maar het is een risico. Lang niet iedereen die een coronabesmet persoon tegenkomt, krijgt het virus en lang niet iedereen die het virus opdoet, gaat ziek worden, laat staan eraan doodgaan.

Het is misschien moeilijk om uit te leggen, maar als ik eens verhinderd ben om te rijden, dan heb ik liever dat mijn sweety een taxi neemt dan te voet naar het station te huppelen. Ik weet zeker dat velen hun dochters ook niet alleen door bepaalde steden willen laten lopen. Dat heeft alles te maken met bezorgd zijn om iemand die iets voor je betekent.

Zoek in dat verband ook maar eens via google, dan zal je snel uitkomen bij een aantal gevallen waarbij meisjes en/of studentes in steden als Antwerpen en Brussel idd regelmatig lastig gevallen worden. Meestal seksistisch van inslag, maar als 'die brave jongens' weten dat er waarschijnlijk geld aanwezig is, zijn er dan al twee redenen om niet gerust over straat te lopen, zeker niet in het donker.