Auteur Topic: Leve de hogesnelheidstrein  (gelezen 14125 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Thalysman

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 29
  • Treinreiziger
    • Bekijk profiel
Leve de hogesnelheidstrein
« Gepost op: 17 mei 2020, 21:27:56 »
Goedenavond allemaal, ik ben nieuw hier en stel ik me even voor: Thalysman.  De naam komt van één van mijn (andere) hobby's als spoorweghobbyist.

Ik ben eigenlijk al jaren actief op twee andere fora: een NL-talig (vrij vaak) en een FR-talig (af en toe, en onder een aangepaste versie van mijn forumnaam), en ook nu hier op dit forum zie ik een paar bekende namen onder de forumcollega's.  Nu er voorlopig geen bezoek mogelijk is aan de dames, en ik ook geen lange avonden kan doorbrengen met speciaalbier op café en dus te veel nuchter thuis zit met veel tijd beschikbaar, dacht ik eraan om ook hier te komen kijken  -- en misschien schrijven, maar eerst de weg vinden in dit forum.

Over mezelf dan: op dit moment (mei 2020) ben ik al 65, een "oudje" dus.

Ik ben echter relatief laat begonnen met het bezoeken van de dames, zo'n 14 jaar geleden, altijd in het Antwerpse Schipperskwartier.  Vroeger woonde ik in Amsterdam maar was Antwerpen jarenlang mijn tweede thuisstad, ik bracht weekeinden door in Antwerpen om kunsttentoonstellingen te bezoeken en speciaalbier te proeven, en tussen de bedrijven door ging ik wandelen in het SKW, soms alleen rondwandelen en kijken, soms echt "op bezoek".  (Voor de volledigheid: ik ging heel af en toe vreemd in Haarlem en één keer in Den Haag, maar mijn echte wandelbuurt was het SKW.)

Inmiddels is er het een en ander veranderd in mijn leven en nu woon ik in het Antwaarpse.
Dus is mijn wandelpatroon een beetje veranderd: meestal op werkdagen na mijn werk en niet meer zo vaak tijdens het weekeinde.  Maar ik ga niet vaker op bezoek, anders zou mijn portemonnee beginnen met zeuren...

Uiteraard ligt alles op dit moment stil, maar wanneer de buurt weer open gaat ...
« Laatst bewerkt op: 17 mei 2020, 21:32:58 door Thalysman »

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Leve de hogesnelheidstrein
« Reactie #1 Gepost op: 17 mei 2020, 21:38:40 »
Welkom Thalysman.

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Leve de hogesnelheidstrein
« Reactie #2 Gepost op: 17 mei 2020, 21:48:57 »
Welkom Thalysman. Veel plezier op RB! :pica
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline Thalysman

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 29
  • Treinreiziger
    • Bekijk profiel
Leve de hogesnelheidstrein
« Reactie #3 Gepost op: 18 mei 2020, 18:43:52 »
Bedankt!
En voor wie het niet door heeft: mijn forumnaam is ook een woordspeling: hij klinkt als "talisman", een gelukssymbool.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Leve de hogesnelheidstrein
« Reactie #4 Gepost op: 18 mei 2020, 19:33:10 »
Bedankt!
En voor wie het niet door heeft: mijn forumnaam is ook een woordspeling: hij klinkt als "talisman", een gelukssymbool.
Niet te veel verwachten van mij, ik begrijp zulke dingen niet
ik ken enkel de woorden azijnpisser, hoer, kut en tiet  ;D ;D ;D ;D ;D

Enne, welkom op het mooiste forum sinds de vleermuizencrisis  :lol :lol :lol :lol
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Leve de hogesnelheidstrein
« Reactie #5 Gepost op: 18 mei 2020, 20:13:41 »
Zo zie je maar, Corona heeft ook zijn positieve effecten, welkom "oude" vriend  :douchen .
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline Thalysman

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 29
  • Treinreiziger
    • Bekijk profiel
Leve de hogesnelheidstrein
« Reactie #6 Gepost op: 25 mei 2020, 22:24:44 »
Seksenfun, u ook hier!  :))
O ja en voor de zekerheid: ik probeer altijd eerlijk te zijn tegenover de dames en zet géén privéinformatie (als ik die al heb, wat meestal niet het geval is) op welk forum ook -- en ook niet in privéberichten, dus als iemand denkt dat ik "meer moet weten dan ik op het forum schrijf" en probeert iets los te peuteren ... is hij er voor de moeite, ik zal niet eens reageren op dergelijke berichten.
Grappig verhaal: wel eens (inmiddels jaren geleden) op "een ander forum" stelde iemand, in een privébericht, allerlei zeer persoonlijke vragen over een dame wier diensten ik had gerecenseerd.  Mijn reactie was dat alles dat ik te vertellen had, op het forum stond.  Zijn reactie, echt waar: "welk forum?"   ;D  Hij kon echt niet geloven dat ik geen bijkomende "geheime" informatie had...