Auteur Topic: serietip  (gelezen 13178 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
serietip
« Gepost op: 22 mei 2020, 17:17:11 »
De Spaanse serie The Pier durf ik aanbevelen.  Verwacht geen seksfilm (het is een serie) maar de vrijscène in de rijstsilo's... hmm... ik heb al wat beleefd maar dat nog niet.  Een fantasie die wellicht een fantasie zal blijven.  Waar lukt je dat?  Bovendien zal de rijst die nog naar de consument toe moet dan zeker geen Uncle Bens rijst meer zijn (want die plakt nooit en rijst waar sperma op gekomen is plakt gegarandeerd).  Verder is dat Spaans taaltje in de serie al opwindend.  De damescast is ook mooi om te zien.  De verhaallijn is niet zwak.  Wat wil je nog meer?  Seks tussen de rijstbergen misschien?  Nog nooit mogen meemaken.  En ik heb al wel wat meegemaakt.  Seks in een pashokje in een C&A in Brussel.  Seks in een sekscinema in Brussel (waar het al spannend was om met 3 in zo'n klein zaaltje binnen te geraken via een trap achter de winkel maar in de nabijheid van de balie).  Een koppel mocht daar wel samen heen maar zij mochten niemand meenemen.  Het is ons toch gelukt.  Nee, geen man op man toestanden, ben je gek  :040:  :mistress .  Seks aan het zwembad, seks op een terras van een taverne (betrapt, snel wegspurten).  Nu lees seks altijd in de ruime zin van het woord hè (vingeren, likken... voor mij is dat wel allemaal seks - in Amerika denken ze daar anders over -).  Seks in een whirlpool (een instapwhirlpool, alsof je in de zee ligt, vooraan), seks in de duinen...  Je noemt het maar.  Ik kan nog wel even doorgaan.  Maar seks tussen de rijst, nee  :douchen .
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline scrotum

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 177
    • Bekijk profiel
serietip
« Reactie #1 Gepost op: 22 mei 2020, 19:51:14 »
Inderdaad is het een fijne serie. Meerdere seizoenen. De professor uit casa del papel speelt er de hoofdrol in samen met twee mooie vrouwen. Niet heel veel seks, wel zwoel. er zit ook nog een trio in (twee mannen en een vrouw  ;D).

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
serietip
« Reactie #2 Gepost op: 22 mei 2020, 21:21:00 »
Er gaat niks boven het origineel ....
Op die Tokio wil ik zo op en ze zullen me eraf moeten trekken met een bulldozer (of met nog iets straffer)  ;D ;D ;D ;D


"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
serietip
« Reactie #3 Gepost op: 23 mei 2020, 16:20:03 »
Inderdaad is het een fijne serie. Meerdere seizoenen. De professor uit casa del papel speelt er de hoofdrol in samen met twee mooie vrouwen. Niet heel veel seks, wel zwoel. er zit ook nog een trio in (twee mannen en een vrouw  ;D).

Komaan, wie kijkt er nu voor de trio's  :lol .

Er is ook een scene waarbij ze een man in een houten ton met water steken, met zijn kop nog boven water, ze sluiten de ton en met bunsenbranders verhitten ze het water.  Die man komt er niet mooi meer uit  :douchen .
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man