SAUNACLUBS / PAUSCHALCLUBS - DUITSLAND / NEDERLAND / BELGIË > PENELOPE
PENELOPE DE LUXE (ehem. Great Palace)
Kwakje:
Ik wou alweer een tijdje eens een clubbezoek plannen en had Penelope in gedachten.
De laatste keer dat ik daar was heette het nog Great Palace. Toen was de club (en dames) mij wel bevallen.
De afstand naar de club is eigenlijk iets te ver om even snel heen en weer te rijden.
Op het forum las ik dat Shakir die dag daar zijn debuut ging maken en ik dacht laat ons die geile snoodaard eens met een bezoekje vereren.
Zowat rond 13.00 aangekomen en op de parking tegenover geparkeerd.
Binnengeslopen en 30 afgerekend. Volgende keer toch maar inschrijven op de nieuwsbrief dan sparen we nog een tientje uit.
Omgekleed en eerst maar eens langs het buffet. Was een ruime en verse keuze.
Shakir liep er ook al rond op zoek naar een geile bosnimf. Het was echter nog iets te vroeg want de geile bosnimfen waren nog niet wakker.
Samen dan maar een laat ontbijtje genuttigd.
Bij een koffietje nog wat bijgepraat en alvast wat sappige details van Shakir vernomen over zijn club 4-daagse.
Sauna genomen en die was prima. Vroeger was die binnen maar nu enkel buiten.
Het zwembad lag er als een kikkerpoel bij. Ik ga er vanuit dat deze nog een grondige poetsbeurt krijgt zodra er wat meer zonnedagen zijn.
Ikzelf vond nog geen gewillig slachtoffer en het zou pas tegen 19.00 zijn vooraleer ik de kamer op ging.
Met een ex-LR meisje dan nog wel genaamd Odina, als ik het me goed voorheb. Zeker en vast een knappe verschijning en een goede kamer om van een eerste kwak af te raken.
Shakir liet er geen gras overgroeien en rijgde ook enkele dames aan zijn spies. De ene al beter dan de andere. De Vulkaan Spesjalist tussendoor ook nog ontmoet en wat van zijn levenswandel vernomen.
Tussendoor nog enkele bordjes shoarma, kofte en wat ander lekkers gegeten. De keuken vind ik prima zo.
Een leeggeschotten Shakir kwam afscheid nemen maar ik bleef nog even.
Dat even heeft nog tot middernacht geduurd :).
Ondertussen nog een kamertje met Antonia gemaakt. Die lust er ook wel pap van.
Besluit:
Ik vind de club eigenlijk wel gezellig om te vertoeven, misschien op sommige plaatsen wat te donker om de meiden goed te bewonderen.
Muziek was overdag niet te luid en ideaal om wat te relaxen. Wat later op de avond kwam de sfeer erin en werd er hier en daar wat geshaked.
Prima sauna en prima eten.
De dames voor ieder wat wils en voldoende aanwezig en beschikbaar.
Enkel de afstand houd een volgend bezoek tegen.
vanKees:
PENELOPE DE LUXE Teil 1
Am Donnerstag dem 03.03.2022 meinen 'Puff-Esel' die Sporen gegeben und ab nach
Castrop-Rauxel ins PdL.
Momentan was Preis/Leistung angeht für 30€ Eintritt und die 40€ für eine halbe Stunde mit
den Ladies fast nicht zu toppen.
Schöner Sonnentag machte Lust auf den Club. Nachdem ich auch eine bessere Umfahrung der
Vollsperrung auf der A45 gefunden habe ist die Anfahrt angenehmer. Gegen 14.00 Uhr den
Club betreten. Freundlich begrüßt und mit den Clubuntensilien versorgt mich erstmal frisch
gemacht.
Schau, was für ein Glück. Aurora ist wieder da! Nach kurzen Gespräch haben Wir
Uns Beide nach oben ins Liebesnest begeben. Was soll ich sagen? Die Frau weiß was mir
guttut, Aurora zeigt mir auch was ihr gefällt. Die Stunde verging wie im Flug und Wir Beide
waren mehr als zufrieden. Wenn Sie jetzt noch küssen würde....8 von 10 Punkten und das
für 80€.
Jetzt war es Zeit für das Buffet. Es ist wieder Selbstbedienung und das Essen unter der Woche
finde ich sehr, sehr lecker. Auf den Abend gibt es noch einmal Neues zur Auswahl.
Schau, die Kleine immer lächelnde, nackig rumlaufende Indira ist auch da. Sie hat mich erkannt
und war nicht böse, dass ich noch einige Zeit Pause brauche.
Zwei Stunden später ging ich frisch geduscht zu Ihr und diesmal hatte Indira nichts dagegen
dass es eine Stunde auf dem Zimmer wurde. Langes Streicheln, Massieren und dann ihr BJ,
jedesmal überlege ich ob Sie bis zum Ende blasen soll, doch Indira gibt irgendwann von sich
aus das Signal wenn Sie Sex möchte. Und das alles fliesend so wie ich es mag.
Küsst leider auch nicht, aber dieser BJ. 8 von 10 Punkten.
Danach noch mit ein paar Kumpels dort den Abend ausklingen lassen. Das Penelope ist für
mich einer der wenigen Clubs wo ich mich rundum wohl fühle.
Bis bald!
vanKees
vanKees:
Citaat TAFKAP:
" De kerel die bijvult deed een scheutje water in de warmhoudbakken bij het vlees. Toch maar een bord opgeschept maar het bewateren kwam de kwaliteit zeker niet ten goede."
De plons in de warmhoudkom... zit het haar in de soep? :huh:
vanKees
TAFKAP:
Mijn maatje flyinglow was volgens eigen zeggen toe aan relaxen op een plek waar je erotisch kunt eten waarbij gewenst grensoverschrijdend gedrag de normaalste zaak van de wereld is. Dus afgelopen zaterdag hebben we koers gezet naar Castrop-Rauxel om aan deze behoefte te voorzien. Hij was de designated driver en ondanks dat hij in de chillax modus was ergerde hij zich (net als ik twee weken geleden) groen en geel aan de ontbrekende rijkunsten bij een deel van de weggebruik(st)ers. De parkeerplaats aan de overzijde van het door ons uitgekozen etablissement had nog één vrije plek. Ontvangst van de theke was echt top. Supervriendelijk en klantgericht wat me het idee geeft om bij de miss ijsbeerverkiezing de categorie theke van het jaar toe te voegen.
Nadat we ons in gemakkelijke kledij hadden gestoken eerst maar eens met een drankje het rookhok opgezocht om rustig te acclimatiseren. Er zat een dame waarmee ik twee weken terug al kort had gedold. Ongevraagd werd me medegedeeld dat mijn schatje nog niet aanwezig was. Deed natuurlijk alsof ik niet wist over wie ze het had en ze zei Ramona. Blijkt maar weer eens dat de dames alles in de gaten houden met hun klapeksterogen. Ook één van de twee kale koppen kletsters kwam een sigaretje roken en hoewel ze zeker een optie zou zijn verpestte ze het voor zichzelf met het door het rokershok "ich fick dich Heute" te roepen.
Daarna eerst maar eens de innerlijke mens verzorgt met een hapje eten. De kerel die bijvult deed een scheutje water in de warmhoudbakken bij het vlees. Toch maar een bord opgeschept maar het bewateren kwam de kwaliteit zeker niet ten goede. Inmiddels was Reagen ook bij ons aangeschoven. Hij vroeg of we de Duitse erotische variant van Irene Wüst al hadden gezien. Hij wilde graag zijn eigen gemengde gouden race rijden met haar. Aangezien we nog geen uitgebreide toer du hoer door de club hadden gemaakt konden we hem geen uitsluitsel geven over haar aanwezigheid.
Het feit dat de dames niet mogen animeren en daardoor als ademende etalagepoppen op de banken en barkrukken verblijven zorgden ervoor dat we probleemloos konden uitbuiken. De enigste die levendiger was dan de andere dames was de zotte doos die Dorina bleek te heten. Telkens liet ze overduidelijk blijken dat ik zeer hoog op haar lijstje stond voor het plegen van gewenste erotische gedragingen waarbij ze deze een aantal keer kracht bijzette door wat nu onder de noemer grensoverschrijdend gedrag valt.
Een SC blijft een theater of broken dreams and lost souls en we waren als alles kijkers toeschouwer van alles wat zich daarin afspeelt. Het zorgde weer voor de nodige taferelen die we van commentaar voorzagen. Opvallend dat sommige dames vaker van outfit wisselden dan van bedpartner, het kapsel een make over kreeg en op een gegeven moment het voorbeeld van één dame om in een fluoriserend geel outfitje rond te paraderen "goed" deed volgen. We werden getrakteerd op een fluoriserende gele badpakken en bikini parade door vijf dames.
De tijd tikte door en aangezien ik weiger om op een etalagepop af te stappen die tot leven komt zodra je haar aantikt ging het er steeds meer op lijken dat het een sexloos uitje ging worden. We besloten om een kleine snack te eten. Ditmaal beduidend beter dan eerder op de dag. Ramona kwam ook eten en natuurlijk kwam ze even hallo zeggen en kussen. Na het eten met een colaatje richting rokershok gelopen. Ik liep voorbij de dolle draaideur Dorina. Ze zei dat ik bij een volgend bezoekje er echt aan moest geloven omdat ik nu waarschijnlijk met Ramona zou gaan. Ik liet mijn handen zien als teken dat er geen ring aan mijn vingers zat en liep lachend weg.
Een klein uurtje later zaten we in de buurt van de bar en Dorina deed in gebarentaal een nieuwe poging om mijn aandacht te trekken. Na enkele minuten stapte ik op haar af en besloot mij gewonnen te geven. Als een dame zo volhardend is dan moet dat wel bijna op zeker een goede kamer opleveren. Nadat ik haar een massage had gegeven vond zij dat ik recht had op een mondelinge massage van een bepaald deel van mijn lichaam. Haar BJ was spot on en vanaf de eerste seconde precies zoals ik het het liefste heb. Ze nam er de tijd voor en mijn troepen aantal bouwde zich in gestaag tempo op. Telkens als er een mogelijke invasie plaats zou vinden wist ze deze vakkundig te onderdrukken. Ze pakte de olie en nu ging ze het gevecht handmatig aan. Niks geen gesjor om zo snel mogelijk het gevecht ten einde te brengen maar met veel gevoel. Een kansloze missie van mijn kant om dit te winnen en heb dan maar mijn troepen een vroege dood ingestuurd. Nadat the casualties of war opgeruimd waren nog even rustig bijgekomen. Zij wilde nog wel een tweede strijd aangaan maar gezien het tijdstip en de lange reis voor flyinglow afgesproken met haar om het vervolg bij een volgend bezoekje te laten plaatsvinden.
Nadat ik mij opgefrist had flyinglow opgezocht. Hij wilde nog eten alvorens we terug zouden rijden. Na een hapje en een drankje de kleedkamer opgezocht om de toepasselijke kledij voor buiten weer aan te trekken. Sleuteltje ingeleverd en ditmaal op de terugweg gelukkig geen potentiële kandidaten voor de slechtste chauffeur van Duitsland tegengekomen.
vanKees:
Wieder mal im Penelope am 04.02.2022!
Nachdem ich zum Einen gelesen habe, dass Elena die ‚Griechin‘ wieder im Club ist und nach
telefonischer Nachfrage auch die Anwesenheit von Aurora mir bestätigt wurde machte ich mich
mit meinem Puffesel auf den Weg nach Castrop-Rauxel in „Penelope de Luxe“.
Gegen 14.00 Uhr eingetroffen, kontrolliert, mit Clubdress versorgt worden und ab unter die
Dusche.
War ich zu langsam, gerade als ich in den Clubraum kam wurde mir Aurora vor der Nase weg-
Geschnappt. Da ich tagelang sexlos dahinlebte war es mit recht, dass Elena an der
Theke war und mich lieb anlächelte.
Planänderung und für das Appetithäppchen ist Sie für mich genau richtig. Hoch aufs Zimmer,
da macht Elena keine Gefangene und ohne viel Palaver widmete Sie sich meinem besten
Stück. Auch lasse ich Sie bestimmen wenn es zum Sex übergehen soll und nach 3 verschiedenen
Stellungen wurde der Präservativ gefüllt, was mit Stolz von Ihr registriert wurde. Das passiert
bei mir innerhalb einer halben Stunde selten.
Nach unten und ihr den mehr als verdienten Liebeslohn überreicht. Sie ist schon eine gute und
dazu noch sehr hübsch und sexy.
Zu der Zeit war das Buffet schon aufgebaut und nach meiner Frischmachung füllte ich mir meinen
knurrenden Magen mit dem gewohnten Grillgut am Fr. + Sa.
Mich beim Essen mit Aurora für nach dem Essen verabredet, was Sie mit einem erfreuten ‚Da‘ erwiderte.
Ca. 30 Minuten später bin ich zu ihr und fragte ob Sie Zeit für mich hat. Ohne viel
Worte steuerte Aurora die Theke an wo die Zimmerschlüssel mit Liste sich befindet.
Was soll ich noch zu dieser Frau sagen? Sie weiß was mir gefällt, will aber auch spaß dabei haben
und kommuniziert das auch deutlich. Eine herrliche Stunde mit einer tollen Frau.
Im Clubraum traf ich dann noch einige Bekannte, sodaß auch die Unterhaltung nicht zu kurz kam.
Viel später als gewollt verließ ich den Club mit der Option, am Sonntag nochmal vorbeizuschauen.
Mitternacht gab ich meinen Schlüssel ab und verließ einen gut besuchten Club.
vanKees
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie