Auteur Topic: Schepenenvijverstraat 21 (Bar Vogue), Stella  (gelezen 13764 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Shakir

  • Schalkse Ruiter
  • Held
  • *****
  • Berichten: 730
  • Zelfs op mijn sterfbed zal ik nog aan LR denken!
    • Bekijk profiel
Schepenenvijverstraat 21 (Bar Vogue), Stella
« Gepost op: 14 juni 2020, 13:22:04 »

 
[box title=STELLA]
Land:             Italië
Taal:              Engels, Italiaans, ook een heel klein beetje Nederlands
Leeftijd:         22 - 25
[/box]

[box title=UITERLIJK]
Lengte:         1,60m
Model:           Normaal
BH:                B cup
Kontje:          Lekker
Haarkleur:     Blonde krullen
Haarlengte:   Lang
Piercing :       Neen
Tatoe :          Neen
[/box]

[box title=DIENSTEN]
 PMC, NMC, GFE, massage
[/box]

[box title=pro en contra]
+ Service is goed
+ Vriendelijk, praat gemakkelijk
+ Ontspannen, neemt haar tijd
[/box]

[box title=extra info]
Tweede raam, vanaf links
Dagshift

Girl-Next-Door type
Naturel
Nogal blanke huid
[/box]

Offline Shakir

  • Schalkse Ruiter
  • Held
  • *****
  • Berichten: 730
  • Zelfs op mijn sterfbed zal ik nog aan LR denken!
    • Bekijk profiel
Schepenenvijverstraat 21 (Bar Vogue), Stella
« Reactie #1 Gepost op: 14 juni 2020, 15:05:22 »
Stella heeft de "eer" gekregen om als eerste geneukt te worden in het post-coronatijdperk. Ze werkt al een tweetal jaar in Gent, maar ik was nog nooit eerder bij haar over de vloer geweest. Aanvankelijk voelde ik me aangetrokken tot haar frisse naturelle uitstraling, wat heden ten dage helaas een zeldzaamheid is geworden in de wondere wereld van de betaalseks. Ze heeft geen tattoo's, geen opgespoten lippen, geen valse wimpers, geen siliconen, geen zonnebankbruin maar een lekker wit velletje.

Ook in de omgang is ze erg ongedwongen, ze praat gemakkelijk over vanalles en nog wat, en voelt de klant goed aan.

Tijdens het omkleden kwam er een prachtig lichaam tevoorschijn. Alhoewel ik een voorkeur heb voor grote borsten (liefst koeienuiers), kon haar mooi bescheiden B-cupje me wel bekoren.

De service dan. Naar vitrine-normen gerekend was dit erg goed te noemen. Het verloop van de sessie ging vrij spontaan en je krijgt veel bewegingsruimte. Het is dus NIET zoals bij veel raam-dames: "Jij moet daar liggen, met je hoofd op dat kussen, en jij mag hier niet aankomen", etc... Let wel: het is zoals gebruikelijk PMC en zonder tongkussen (we zijn immers bij de ramen). Hoe dan ook pijpte ze lekker goed door, zolang ik maar wou.

Aangezien ik aanvankelijk nogal gespannen was had ik wat meer tijd nodig om te acclimatiseren, dus besliste ik om de sessie na mijn eerste schot te verlengen. Uiteindelijk kwam ik voor de tweede keer knallend in doggy klaar.

De sessie werd afgesloten met een massage die, laat ons eerlijk zijn, nou niet onmiddelijk professioneel te noemen was, maar goed, het is het gebaar dat telt.

Schade: 100 euro voor ongeveer 40 minuten in totaal.

Omdat ik pas volgende maand terug fysiek op het werk aanwezig moet zijn, denk ik eraan om haar tot dan elke ochtend te komen opzoeken, bij wijze van ochtendgymnastiek. :pompe