Auteur Topic: HET ZESTIENDE EI VAN DER PUFFMEISTER  (gelezen 16397 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Denbert

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 16
    • Bekijk profiel
HET ZESTIENDE EI VAN DER PUFFMEISTER
« Gepost op: 24 juni 2020, 19:36:50 »
zaterdag 4 juli ovb sixsens in de hoop dat ze echt open gaan alle contact beroepen mogen in NL weer

Ja in Nederland maar niet in Duitsland waar onze favo clubs zoals Babylon zijn.
Geloof mij maar, ze hebben onze steun hard nodig want ze staan nu echt op omvallen.
In Duitsland is er nog steeds geen enkele zicht op een datum waarop contact beroepen weer worden toegestaan.
Deze situatie is voor de clubs niet meer houdbaar.
Nogmaals, ik sprak vandaag telefonisch de manager van Golden Time.
De situatie is echt zeeeeeeeeer ernstig!!!!

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
HET ZESTIENDE EI VAN DER PUFFMEISTER
« Reactie #1 Gepost op: 24 juni 2020, 19:44:42 »
Ik wil jullie weleens ontmoeten en zien wie er achter de nicks schuil gaan.
Nog iets anders. Ik vernam vandaag via via dat nogal veel Duitse clubs in zwaar financieel noodweer zitten.
Aangezien zij jullie jarenlang financieel hebben gesteund dmv sponsoring, zou het dan nu geen goed idee zijn om hen in deze barre tijden een financieel steuntje in de rug te geven bijvoorbeeld dmv het opstarten van een crowdfunding actie?

Ik weet zeker dat zij dit zeer gaan waarderen!!

Euh, wat zeg je?
Aangezien ze ons jarenlang financieel gesteund hebben?  ;D

Crowdfunding Duitse clubs?

Wij hebben er JARENLANG veel geld achtergelaten, veel veel meer dan de sponsoring, weet jij eigenlijk wat sponsoring in houdt?
Neen, je moet niet antwoorden  ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
HET ZESTIENDE EI VAN DER PUFFMEISTER
« Reactie #2 Gepost op: 24 juni 2020, 19:49:29 »
Deze situatie is voor de clubs niet meer houdbaar.
Nogmaals, ik sprak vandaag telefonisch de manager van Golden Time.
De situatie is echt zeeeeeeeeer ernstig!!!!

De situatie is voor het forum wel houdbaar?
Ik steek iedere maand pakken geld uit eigen zak in het forum .... voor hosting en andere zaken.
Met wie heb je dan wel gesproken? Zeg het ons eens, en niet meer houdbaar?

De situatie is hetzelfde voor alle clubs, meiden zitten maanden zonder inkomen, ik ben al sinds maart economisch werkloos.

het zijn niet alleen de clubs, denbert, die lijden onder de Coronacrisis, heel de wereldeconomie ligt plat.

maar dat wij geen wandeling zouden kunnen maken en in plaats aan crowdfunding moeten doen voor de Duitse clubs.
Zeg me dan eens voor welke clubs we een crowdfunding moeten opzetten, en hoe dat aan te pakken?
Met onze 50 euro gaan ze het ook niet redden  :-\
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Denbert

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 16
    • Bekijk profiel
HET ZESTIENDE EI VAN DER PUFFMEISTER
« Reactie #3 Gepost op: 24 juni 2020, 19:53:30 »
Veel geld achtergelaten????

Ik heb contact met vele clubmanagers.
Dus ja, ik weet precies hoe de vork in de steel zit.
Die grote aantallen vrijkaartjes die jullie van de clubs kregen, de riante financiële vergoeding die jullie kregen om te mogen adverteren op jullie forum, zijn jullie dat nu al vergeten?

En VS, 'alle contact beroepen mogen weer vanaf 1 juli', maar valt daar de prostitutie ook onder?
Ik zie daarover nog niets terug in de media.
Ben je ons nu gebakken lucht aan het verkopen?
Eerst dus graag maar eens officiële links waaruit blijkt dat de prostitutie weer open kan vanaf 1 juli alvorens maar zo wat te gaan roepen.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
HET ZESTIENDE EI VAN DER PUFFMEISTER
« Reactie #4 Gepost op: 24 juni 2020, 20:09:20 »
Veel geld achtergelaten????

Ik heb contact met vele clubmanagers.
Dus ja, ik weet precies hoe de vork in de steel zit.
Die grote aantallen vrijkaartjes die jullie van de clubs kregen, de riante financiële vergoeding die jullie kregen om te mogen adverteren op jullie forum, zijn jullie dat nu al vergeten?

En VS, 'alle contact beroepen mogen weer vanaf 1 juli', maar valt daar de prostitutie ook onder?
Ik zie daarover nog niets terug in de media.
Ben je ons nu gebakken lucht aan het verkopen?
Eerst dus graag maar eens officiële links waaruit blijkt dat de prostitutie weer open kan vanaf 1 juli alvorens maar zo wat te gaan roepen.

Ja, veel geld achtergelaten ..

Jij hebt contact met de clubmanagers ....
Allee meneer denbert, vertel eens op, want ik ben erg benieuwd ....
Hoeveel vrijkaartjes krijgen wij per club, en waar gaan die vrijkaartjes naartoe
Wat is volgens jou een riante financiële vergoeding om te adverteren?

En neen, wij verkopen geen gebakken lucht.
in tegenstelling tot wat jij beweert, contacteren de clubs ons wel, en SixSens gaat open op 1 juli.
Wij staan al die maanden rechtstreeks in contact met de meeste clubeigenaars, en zodra er nieuws is, melden wij.
dat.
Beschouw het een beetje als de rode lijn tussen de USA en de USSR destijds, hebben wij nu een groene lijn (Whats(in een)App) met de clubeigenaars en verantwoordelijken.

Dus doe niet zo bekakt, en kom eens met antwoorden aub, denbert ..

Dus ga niet zo maar domme dingen roepen, kom met cijfers enz enz.

Als wij iets verkondigen is dat gewoon zo.

Ik ga je ook niet aan de oortjes hangen wat het runnen van een site kost, en wat het opbrengt, vertel jij het ons, want jij schijnt alles zo veel beter te weten ....

Kom op, vertel het ons, ik ben benieuwd ... :lol_hitting:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Denbert

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 16
    • Bekijk profiel
HET ZESTIENDE EI VAN DER PUFFMEISTER
« Reactie #5 Gepost op: 24 juni 2020, 21:00:01 »
De hoeveelheid vrijkaartjes die jullie kregen en waar die naartoe gingen dat weet jij zelf het beste Sexmachine.
Dus vraag niet naar de bekende weg.
Trouwens, of de vrijkaartjes daadwerkelijk bij die personen terecht kwamen waarvoor ze bedoeld waren is nog steeds de vraag vanuit veel Duitse clubs. Maar dat is dan weer een ander verhaal.
Feit is wel dat nu de clubs in financiële problemen zitten er vanuit jullie kant niet veel valt te verwachten. Zelfs geen kleine crowdfundingactie. Let wel, alle kleine beetjes helpen in deze barre tijden. Vanuit jullie kant was het toch altijd alleen maar pakken wat je pakken kan. Liefst op een vrijkaart de club in, daar urenlang vertoeven, maar geld besteden.....ho maar. Dat is toch wat je van veel club managers te horen krijgt als je het met hun hebt over Nederlandse pay6 fora. De term "Geier" wordt in dat opzicht nogal vaak genoemd. Tja.

Sixsens gaat open per 1 juli.
Tja, fijn voor jullie. Maar weten jullie inmiddels ook wat er dan dames technisch mogelijk is?
De 1,5 meter maatregel blijft immers ook na 1 juli gehandhaafd. Een beetje lastig lijkt mij tijdens de sex.
Dus juich niet te vroeg en verdiep je eerst eens in de materie alvorens te gaan roeptoeteren dat betaalde sex vanaf 1 juli in Nederland weer mogelijk is onder het motto "als wij iets verkondigen is dat gewoon zo".
Dat is namelijk niet gewoon zo!

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
HET ZESTIENDE EI VAN DER PUFFMEISTER
« Reactie #6 Gepost op: 24 juni 2020, 21:18:09 »

Trouwens, of de vrijkaartjes daadwerkelijk bij die personen terecht kwamen waarvoor ze bedoeld waren is nog steeds de vraag vanuit veel Duitse clubs. Maar dat is dan weer een ander verhaal.
Feit is wel dat nu de clubs in financiële problemen zitten er vanuit jullie kant niet veel valt te verwachten. Zelfs geen kleine crowdfundingactie. Let wel, alle kleine beetjes helpen in deze barre tijden. Vanuit jullie kant was het toch altijd alleen maar pakken wat je pakken kan. Liefst op een vrijkaart de club in, daar urenlang vertoeven, maar geld besteden.....ho maar. Dat is toch wat je van veel club managers te horen krijgt als je het met hun hebt over Nederlandse pay6 fora. De term "Geier" wordt in dat opzicht nogal vaak genoemd. Tja.

O NEEN, NU WEET IK WIE JE BENT.
Die achterlijke idioot die emails stuurde naar clubs dat wij dronken moderators waren en dat wij zelf de vrijkaartjes gebruikten.

Tja, VOLIDIOOT.
ik schrap je van de aanwezigheidslijst, jij verdomd mormel ha ha. Jij lijkt wel op dat vleermuisje dat steeds ellende veroorzaakt, straks laat ik MDB op je los

He is back in town, neen, hij WAS back in town, contact met clubeigenaars, wij enkel poen scheppen.


GA GEWOON VRIJWILLIG  TERUG NAAR DE GESLOTEN INSTELLING WAAR JE UIT GEVLUCHT BENT, DE WERELD ZAL JE DANKBAAR ZIJN.
En ga ergens anders aub, je was nu anderhalf jaar opgesloten, aub, weg weg weg.


Zwaai zwaai 
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Shakir

  • Schalkse Ruiter
  • Held
  • *****
  • Berichten: 730
  • Zelfs op mijn sterfbed zal ik nog aan LR denken!
    • Bekijk profiel
HET ZESTIENDE EI VAN DER PUFFMEISTER
« Reactie #7 Gepost op: 24 juni 2020, 21:21:17 »
Trouwens, of de vrijkaartjes daadwerkelijk bij die personen terecht kwamen waarvoor ze bedoeld waren is nog steeds de vraag vanuit veel Duitse clubs. Maar dat is dan weer een ander verhaal.
Der Puffmeister deel II. ;)

Ik kreeg vroeger bijna elke maand een vrijkaart, en schreef dan een verslag over de club. En ik niet alleen trouwens. Waar heb jij het over?

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
HET ZESTIENDE EI VAN DER PUFFMEISTER
« Reactie #8 Gepost op: 5 juli 2020, 15:53:30 »
Is deze ook een account van Copycat-Pooier Frankpimpy?
Ik vertrouwde hem op Hookers al niet  :bud
Neen, dat is der PuffMeister, die overal geband is, die de clubs lastig valt met mails te sturen dat Rb en ybf corrupt zijn, en die nu vrij spel heeft gekregen van frankpimpy om ybf en Rb onderuit te halen
Losers, mensen die geen leven hebben, net als die pooier van 't zevende knoopsgat.

Frankpimpy moet je niet vertrouwen, hij vertrouwt zichzelf niet, als ik hem aanspreek ik het skw loopt hij al schijtend hard weg .... en dat is hem geraden, want pooiertjes moeten wij niet.

Voor alle duidelijkheid, in België wordt iemand als pooier beschouwd als hij aanzet tot prostitutie .... en adverteren voor (in de plaats van) dames, accounts aanmaken op RL in de naam van de dames, en geld vragen voor niet-betalende diensten, ruikt redelijk hard naar pooierij.
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal