Auteur Topic: Villa Tinto 48 , Rosa (dagshift )  (gelezen 19693 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline candyshoplifter

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 210
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 48 , Rosa (dagshift )
« Gepost op: 29 juni 2020, 20:09:59 »
bezoek jan 2020

De eerste ontgoocheling van het jaar voor mij in het SKW. .
Rosa spreekt goed Nederlands maar komt uit Brazillië. Zag ze de laatste maanden vaak op dit adres, meestal gekleed in zwarte lingerie.

Ik vroeg aan de deur om inlichtingen. Ik wou niet neuken, enkel dat er wat gespeeld werd met mijn fluit en pijpen en mss beffen. Ze kon me niet snel genoeg naar boven krijgen ( haar werkkamer ligt op het 1° verdiep) alles was mogelijk.
Boven een wasje gedaan. Zij verdween in een zijkamer en kwam er terug uit zoals ze vertrok, met kleren aan. Had toen al besloten dat ik de kut niet zou likken. Het zou ook niet gelukt zijn want de kleren bleven aan. Het kon allemaal niet snel genoeg gaan.

Voor het spelen met mijn beste vriend probeerde ze er een latex handschoen rond te binden. Dit lukte uiteraard niet. Daarna heeft ze nog een beetje van alles geprobeerd om me te plezieren maar het was niet veel soeps.. Opeens vroeg ze of ik voor 50 EUR-extra, wat langer wou blijven. Ja Jef, daar doe ik niet aan mee. Dat de vrouwen eerst maar laten zien wat ze kunnen voor 50 EUR en dan een volgende keer mss ok om meer te betalen. IK heb dus vriendelijk bedankt .

Ik zei dat het niet ging lukken om mijn lading kwijt te geraken. Ze zei dat ze wel nog enkele minuutjes wou doorgaan. Daar zag ik echt het nut niet van in. Wat haar niet lukte in 15 minuten zou zeker niet lukken in enkele minuutjes …

Heb me terug wat gewassen en vriendelijk afscheid genomen. Ze bleef wel vriendelijk en ze spreekt goed Nederlands, maar het is echt mijn ding niet. Ik ga zeker niet terug.

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 48 , Rosa (dagshift )
« Reactie #1 Gepost op: 29 juni 2020, 20:56:55 »
bezoek jan 2020

De eerste ontgoocheling van het jaar voor mij in het SKW. .
Rosa spreekt goed Nederlands maar komt uit Brazillië. Zag ze de laatste maanden vaak op dit adres, meestal gekleed in zwarte lingerie.

Ik vroeg aan de deur om inlichtingen. Ik wou niet neuken, enkel dat er wat gespeeld werd met mijn fluit en pijpen en mss beffen. Ze kon me niet snel genoeg naar boven krijgen ( haar werkkamer ligt op het 1° verdiep) alles was mogelijk.
Boven een wasje gedaan. Zij verdween in een zijkamer en kwam er terug uit zoals ze vertrok, met kleren aan. Had toen al besloten dat ik de kut niet zou likken. Het zou ook niet gelukt zijn want de kleren bleven aan. Het kon allemaal niet snel genoeg gaan.

Voor het spelen met mijn beste vriend probeerde ze er een latex handschoen rond te binden. Dit lukte uiteraard niet. Daarna heeft ze nog een beetje van alles geprobeerd om me te plezieren maar het was niet veel soeps.. Opeens vroeg ze of ik voor 50 EUR-extra, wat langer wou blijven. Ja Jef, daar doe ik niet aan mee. Dat de vrouwen eerst maar laten zien wat ze kunnen voor 50 EUR en dan een volgende keer mss ok om meer te betalen. IK heb dus vriendelijk bedankt .

Ik zei dat het niet ging lukken om mijn lading kwijt te geraken. Ze zei dat ze wel nog enkele minuutjes wou doorgaan. Daar zag ik echt het nut niet van in. Wat haar niet lukte in 15 minuten zou zeker niet lukken in enkele minuutjes …

Heb me terug wat gewassen en vriendelijk afscheid genomen. Ze bleef wel vriendelijk en ze spreekt goed Nederlands, maar het is echt mijn ding niet. Ik ga zeker niet terug.

Oh ja, hier heeft de dame van Villa Tinto 48 plots wel een naam  :-\

Offline val049

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 4
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 48 , Rosa (dagshift )
« Reactie #2 Gepost op: 16 september 2021, 07:21:04 »
Hallo,

Ik hoop dat het overdezelfde Rosa gaat, lang geleden dat ik haar nog gespot heb.

vroeger had ze altijd dezelfde stek op VT1, lang geleden, daarna altijd op verschillende nummers.

een leuke tijd gehad, is vriendelijk, goed nederlands, sexy latina uitstraling en kan je kontgaatje lekker verwennen.

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 48 , Rosa (dagshift )
« Reactie #3 Gepost op: 27 september 2021, 18:38:33 »
Het is al van voor de eerste lockdown - nu 1,5 jaar- geleden dat ik Rosa nog gezien heb; heb wel vernomen van een vaste klant, die haar ergens in de koekenstad was tegen gekomen, dat ze serieus vermagerd is; iets dat naar mijn smaak helemaal niet nodig was...
Die klant insinueerde zelfs dat ze misschien wel met covid-19 te maken had gehad....
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...