Auteur Topic: ADS DAMES SCHIPPERSKWARTIER  (gelezen 134888 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
ADS DAMES SCHIPPERSKWARTIER
« Gepost op: 29 juni 2020, 21:39:20 »
Iedereen die dames kent in het schipperskwartier die GRATIS willen adverteren zoals de dames die jullie hier rechts zien staan ....
Jullie mogen me contacteren
Of de dame mag me roepen

Wat bieden wij?
GRATIS bij de andere dames op de fotoselector rechts
GRATIS een fototopic waar eventueel ook een tekst kan en het telefoonnummer van de dames
GRATIS fotoshoot indien de dame dat wenst

Wij zijn er VOOR onze dames en het kan gratis, dus doen we het ook gratis

sm
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline CrimsonGuard

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 58
    • Bekijk profiel
ADS DAMES SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1 Gepost op: 1 juli 2020, 00:28:41 »
Top initiatief. Hopelijk volgen er nog velen,

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
ADS DAMES SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2 Gepost op: 5 juli 2020, 10:08:55 »
Nog een kleine toevoeging ....

COPYCAT-POOIER frankpimpy kon uiteraard niet achterwege blijven, en maakt nu een advertorial op hookers, met daarin de melding dat zijn dames wel legaal op de website staan met foto's.

De heer frankpimpy is voor de zoveelste keer fout, hij heeft de klok wel horen luiden maar weet de klepel niet hangen.
Uiteraard voelt hij zich bedreigd (vooral zijn portefeuille-beurs) omdat RB dit gratis doet.

Wat niet illegaal is, is links naar foto's plaatsen, wij LINKEN gewoon de foto's, niks mis mee. Die foto's staan op diverse plaatsen op 't internet, wij plaatsen een link.

Wat wel illegaal is, is aanzetten tot prostitutie in Belgiê.

Dat gezegd zijnde, gaan wij lekker door met GRATIS ADS voor de dames .... er staan hier namelijk geen foto's (als de dames daar al problemen mee zouden hebben, gratis adverteren) van de dames, enkel links naar.

"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
ADS DAMES SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3 Gepost op: 5 juli 2020, 13:34:12 »
COPYCAT-POOIER frankpimpy kon uiteraard niet achterwege blijven,
Ik heb nog niet nagekeken of het al dan niet in strijd zou zijn met de Nederlandse wet op de privacy, maar ik denk erover na om frankpimpy voor te dragen bij de makers van het Guiness Book of Records. Hij heeft volgens mij met voorsprong het grootste aantal accounts dat ooit op een forum werd vastgesteld.

 :sign0065: :sign0065: :sign0065:

Offline candyshoplifter

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 210
    • Bekijk profiel
ADS DAMES SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #4 Gepost op: 5 juli 2020, 16:14:30 »
frankpimpy hier, frankpimpy daar, frankpimpy overal ... wie is dienen tiep ?  :sign0137:

Ik ken hem nie, hoef hem ook nie te leren kennen, maar sinds ik hier lid ben heb ik zijn naam hier al meer gelezen dan die van vele lekkere  meiden zoals Anna, Axel, Beatrice, Dana, Georgia, Hera, Jana, LLana, Melissa, Nicole, Tina, Sara, Vanessa enz ...

Remember, slechte reklame is ook reklame  ....  zwijg hem gewoon dood.  Maar ' t is natuurlijk zo " ongedierde vergaat niet "  :lol_hitting:

Ik heb zijn naam hier nu voor de eerste maal vernoemd ( oei 3 x) en 't zal de laatste keer zijn ook  :dance2 :dance2

Offline CrimsonGuard

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 58
    • Bekijk profiel
ADS DAMES SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #5 Gepost op: 5 juli 2020, 16:22:28 »
Ik wilde net hetzelfde vragen. Lijkt alsof die dames hem betalen voor exposure?

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
ADS DAMES SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #6 Gepost op: 5 juli 2020, 19:54:46 »
De SKW-dames "in picture", mooi initiatief (dat meen ik).  Zo moet ik er niet naar toe om ze te zien  :lol_hitting: .  Ook chapeau voor de fotograaf  ;)   :douchen .
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
ADS DAMES SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #7 Gepost op: 5 juli 2020, 20:19:39 »
De SKW-dames "in picture", mooi initiatief (dat meen ik).  Zo moet ik er niet naar toe om ze te zien  :lol_hitting: .  Ook chapeau voor de fotograaf  ;)   :douchen .
Hey, volgens de website van frankpimpy hebben wij ruzie, heb ik je geband en heb ik al je berichten gewist .... waarom kan jij hier nog inloggen?   ;D

Oops, bedreigingen, rechtstreeks .... dat is niet de eerste keer trouwens, en die onzin ....
50  percent van RB ... in zijn natste dromen
Ik schulden? Nog nattere dromen  ;)
Volgens mij hebben de poppers, die hij ook aan de vrouw brengt, zijn hersens opgevreten .... regel 1 voor de dealer .... nooit zelf gebruiken  ;D

En uiteraard .... er wordt iets geregeld ....  ik ben haast iedere dag in 't skw, frankie, kom gerust af, zou ik zeggen.




"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
ADS DAMES SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #8 Gepost op: 5 juli 2020, 20:43:24 »
Omdat je me niet geband hebt zeker  :lol .  Woordenwisselingen zijn toch van het menselijke.  Maar goed, ik heb mijne rust weer gevonden, in Oostenrijk.  Dus als het de gemoederen kan bedaren, je zal me niet veel meer opmerken bij het SKW (hier en irl)  :douchen .
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
ADS DAMES SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #9 Gepost op: 5 juli 2020, 20:45:22 »
Omdat je me niet geband hebt zeker  :lol .  Woordenwisselingen zijn toch van het menselijke.  Maar goed, ik heb mijne rust weer gevonden, in Oostenrijk.  Dus als het de gemoederen kan bedaren, je zal me niet veel meer opmerken bij het SKW (hier en irl)  :douchen .

Je mag gerust af en toe eens naar de ADS komen kijken, dat kost niks en die zijn Corona-vrij  ;D ;D ;D ;D
En verder je verhaaltjes blijven posten, altijd genieten ....
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
ADS DAMES SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #10 Gepost op: 5 juli 2020, 20:48:03 »
De SKW-dames "in picture", mooi initiatief (dat meen ik).  Zo moet ik er niet naar toe om ze te zien  :lol_hitting: .  Ook chapeau voor de fotograaf  ;)   :douchen .
Hey, volgens de website van frankpimpy hebben wij ruzie, heb ik je geband en heb ik al je berichten gewist .... waarom kan jij hier nog inloggen?   ;D

Oops, bedreigingen, rechtstreeks .... dat is niet de eerste keer trouwens, en die onzin ....
50  percent van RB ... in zijn natste dromen
Ik schulden? Nog nattere dromen  ;)
Volgens mij hebben de poppers, die hij ook aan de vrouw brengt, zijn hersens opgevreten .... regel 1 voor de dealer .... nooit zelf gebruiken  ;D

En uiteraard .... er wordt iets geregeld ....  ik ben haast iedere dag in 't skw, frankie, kom gerust af, zou ik zeggen.
Hopelijk komt Jan-Willem Pooiermans dan VDB niet tegen, want dan rest hem nog enkel de keuze van in welke pisbak hij ondersteboven wil terechtkomen  :lol 

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
ADS DAMES SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #11 Gepost op: 6 juli 2020, 00:48:08 »
volgens de website van frankpimpy
De website van frankpimpy... Een forum dat vooral volgeschreven wordt door 1 persoon die daarbij onvoorstelbaar veel verschillende namen hanteert. De uit de lucht gegrepen veronderstellingen worden er tot waarheid verheven. De praatjes die je daar kan lezen getuigen niet alleen van weinig verstand, maar de leugens doen mij onwillekeurig terugdenken aan een andere website, gekoppeld aan een oplichterij, die enkele jaren geleden uitgeroeid werd door mijn toedoen. Laten we ons daar dus niet verder druk om maken. Doodzwijgen die handel.

Offline CrimsonGuard

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 58
    • Bekijk profiel
ADS DAMES SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #12 Gepost op: 11 juli 2020, 12:57:05 »
Zijn er nog meer foto's van dames? Wel handig vind ik dat.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
ADS DAMES SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #13 Gepost op: 22 juli 2020, 20:45:10 »
Zijn er nog meer foto's van dames? Wel handig vind ik dat.
Enkel van dames die met foto's online willen he.
Aan de leden om dames daarvoor warm te krijgen, want de meesten willen allemaal wel, tot het zover is.
Wij doen van A tot Z gratis, foto's nemen, tieten goedleggen voor de camera, publicatie, reclame

En ja, gratis bestaat hier nog wel. Die service kost hen nada, en als ze het slim aanpakken brengt het wel op.
Maar ook dat mogen de dames zelf beslissen.
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
ADS DAMES SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #14 Gepost op: 26 juli 2020, 10:57:00 »
Volgende week komen er zeker 2, misschien 3 dames bij met en fotoshoot en dus ook een gratis AD hier.
En niet van de minste, ik heb er nu al zin in om op dat 'ontspanknopje' te drukken.

Namen? Ach, (gewoon wat) geduld (uitoefenen) is een schone deugd  ;D

Hint ....


Uiteraard de verkeerde hint, maar als ik schrijf - Maria, Maria, ik hou van jou, voor jou sta ik uren in de kou - zou het te makkelijk geweest zijn  :shakekontje
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal