Auteur Topic: ADS DAMES SCHIPPERSKWARTIER  (gelezen 135004 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline BlueDevil

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 66
    • Bekijk profiel
ADS DAMES SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #240 Gepost op: 28 februari 2021, 20:52:46 »
« Laatst bewerkt op: 28 februari 2021, 21:32:08 door BlueDevil »

Offline wire99

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 4
    • Bekijk profiel
ADS DAMES SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #241 Gepost op: 11 maart 2021, 18:39:36 »
Ontvangt Cristina van VT C soms ook thuis?
Ik ga al jaren langs bij haar in skw maar nooit haar nummer gevraagd (dacht dat ik het toch nooit nodig zou hebben). Maar nu begint de nood toch hoog te worden.  :))

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
ADS DAMES SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #242 Gepost op: 11 maart 2021, 20:13:37 »
Ontvangt Cristina van VT C soms ook thuis?
Ik ga al jaren langs bij haar in skw maar nooit haar nummer gevraagd (dacht dat ik het toch nooit nodig zou hebben). Maar nu begint de nood toch hoog te worden.  :))


Ik zou het begot niet weten, adverteren doet ze alleszins niet, maar misschien kun je best je privé berichten nu eens even checken, misschien heeft daar wel iemand op je vraag geantwoord.  ;)

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
ADS DAMES SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #243 Gepost op: 11 maart 2021, 20:18:12 »
Ontvangt Cristina van VT C soms ook thuis?
Ik ga al jaren langs bij haar in skw maar nooit haar nummer gevraagd (dacht dat ik het toch nooit nodig zou hebben). Maar nu begint de nood toch hoog te worden.  :))


Zou het kunnen dat je van die jarenlange bezoekjes hier dan nog ooit een recensie geschreven hebt?

Misschien moet je daar dan toch maar eens mee beginnen als het SKW terug open is. Informatie vragen is één ding, informatie delen is een ander. Zó zit een forum in elkaar als je begrijpt wat ik bedoel.  ;)

Offline whoremoneywaster

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 18
    • Bekijk profiel
CENSUUR
« Reactie #244 Gepost op: 1 april 2021, 20:33:44 »
Zij is terug in Antwerpen en ontvangt blijkbaar privé. Ze vraagt nu zelfs 250€/uur. Sommige dames denken echt dat het geld op onze rug groeit.

Note sm: ik heb dit bericht gecensureerd en ik geef de allerlaatste verwittiging aan de auteur ervan.
jij doet verbaasd en vraagt dat ik normaal reageer op je bericht, en ik vraag je al tig keer ten tijde van Corona het niet over dames te hebben die ontvangen.
En als je 't echt niet wil snappen, de deur staat open, trek ze achter je dicht bij het buitengaan.
En als je het verdomd durft dit nogmaals te doen, trek ik de deur voor je dicht, in 't slot ... ik heb er stilletjesaan genoeg van dat  je herhaaldelijk meiden in gevaar brengt.
Tenzij jij de boetes wil betalen als ze de dames klissen omdat ze werken tijdens deze lockdown, dan moet je het maar zeggen, uilskuiken.
Dit bericht stond in het topic van de desbetreffende dame zelf .....

Offline CrimsonGuard

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 58
    • Bekijk profiel
ADS DAMES SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #245 Gepost op: 13 augustus 2023, 01:27:43 »
Foto's van de dames niet meer zichtbaar aan de zijkant?