Auteur Topic: ADS DAMES SCHIPPERSKWARTIER  (gelezen 134221 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline BlueDevil

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 66
    • Bekijk profiel
ADS DAMES SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #60 Gepost op: 20 augustus 2020, 19:51:15 »
Deze heeft een foto van op een peeskamer, misschien ook uit Antwerpen? Herkent iemand haar?
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/hello-baby-61.html

Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
ADS DAMES SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #61 Gepost op: 21 augustus 2020, 08:42:17 »
Het is precies feest op de kamer van Celina. Er loopt wat rond in dat SKW zenne  :-\.

Wel een lekker wijf !


Offline Gebl

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 14
    • Bekijk profiel
ADS DAMES SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #62 Gepost op: 22 augustus 2020, 13:59:53 »
Als het lukt...foto/tel van die Dominicaanse schone(s) (Jessica, etc) zou niet misstaan.

Offline Boy22

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 103
    • Bekijk profiel
ADS DAMES SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #63 Gepost op: 22 augustus 2020, 17:08:59 »
Deze heeft een foto van op een peeskamer, misschien ook uit Antwerpen? Herkent iemand haar?
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/hello-baby-61.html

Ik denk te weten wie het is 🤔 maar ik ben er niet zeker van ik moet op onderzoek die tattoe heb ik al eens gezien

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
ADS DAMES SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #64 Gepost op: 22 augustus 2020, 21:01:25 »
Als het lukt...foto/tel van die Dominicaanse schone(s) (Jessica, etc) zou niet misstaan.
Zorg jij ervoor? Vragen dat ze het willen en dan doe ik de rest wel  ;D ;D ;D ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Gebl

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 14
    • Bekijk profiel
ADS DAMES SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #65 Gepost op: 23 augustus 2020, 16:33:46 »
Als het lukt...foto/tel van die Dominicaanse schone(s) (Jessica, etc) zou niet misstaan.
Zorg jij ervoor? Vragen dat ze het willen en dan doe ik de rest wel  ;D ;D ;D ;D
Wil dat zeker vragen...moest ik weten waar ze zit en ook hoe ze eruitziet.  :lol_hitting:

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
ADS DAMES SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #66 Gepost op: 24 augustus 2020, 09:42:12 »
Als het lukt...foto/tel van die Dominicaanse schone(s) (Jessica, etc) zou niet misstaan.
Zorg jij ervoor? Vragen dat ze het willen en dan doe ik de rest wel  ;D ;D ;D ;D
Wil dat zeker vragen...moest ik weten waar ze zit en ook hoe ze eruitziet.  :lol_hitting:
Je kent ze niet en je weet niet hoe ze er uit ziet .... en je vraagt foto/tel ...
Is het volle maan?  ;D ;)

Jennifer (hier ook rechts) is er eentje van de Dominikaanse garde, alleen doet haar telefoon het nog altijd niet  :lol
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Gebl

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 14
    • Bekijk profiel
ADS DAMES SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #67 Gepost op: 24 augustus 2020, 16:23:54 »
Als het lukt...foto/tel van die Dominicaanse schone(s) (Jessica, etc) zou niet misstaan.
Zorg jij ervoor? Vragen dat ze het willen en dan doe ik de rest wel  ;D ;D ;D ;D
Wil dat zeker vragen...moest ik weten waar ze zit en ook hoe ze eruitziet.  :lol_hitting:
Je kent ze niet en je weet niet hoe ze er uit ziet .... en je vraagt foto/tel ...
Is het volle maan?  ;D ;)
Geen volle maan maar eerder het gevolg van recensies die tot de verbeelding spreken.  ;D :lol

Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
ADS DAMES SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #68 Gepost op: 3 september 2020, 22:00:01 »
Deze Elena van op ss18/2 heeft ook een RL pagina :

https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/elena-kinky-sexy.html

Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
ADS DAMES SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #69 Gepost op: 13 september 2020, 12:15:42 »
Dat begint hiernaast al een serieus lijstje te worden ! Goe bezig mannen !

Hier is er nog de RL pagina van Dana , VVR 26. Niet mijn meug maar een heel vriendelijke dame !

https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/classy-beautiful-fresh-charming-and-sweet.html

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
ADS DAMES SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #70 Gepost op: 13 september 2020, 17:57:24 »
Mag ik vragen aan iedereen dat ze hier de dames plaatsen waarvan foto's online staan in een of andere ad?
Foto's plaatsen is niet nodig.
Niet dat ik daarvoor niet dankbaar zou zijn, maar ik werk structureel, en heb die foto's geordend ergens, zodat er niet bij een of andere crash ergens op een "img"-site alles verdwijnt.

Uiteraard is alle hulp welkom, maar liefst in DIT topic de ad plaatsen, eventueel met de werkplaats en de naam erbij, en ik doe dan wel de rest

Dank jullie allemaal.

gr

sm
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
ADS DAMES SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #71 Gepost op: 13 september 2020, 18:03:06 »
En in het wild wegvuren is al helemaal uit den boze.
Als jullie het niet weten, dan niet.
Zoiets als .... ik herken misschien een kamer, misschien een gangetje, en dan dat profiel hier poten is een beetje vergezocht.
Ik ga me echt niet de moeite getroosten ieder profiel op RL uit te pluizen op zoek naar dames.

Trouwens, GEEN foto's hier met RL-logo, dat willen wij absoluut NIET.
Wij hebben het namelijk niet zo hoog op met de RL-beheerders, en daar hebben we onze redenen voor. Gaan we zeker niet doorverwijzen naar hen of reclame maken ervoor.
EEns alle ADS aangemaakt zijn haal ik ook alle links naar RL domweg weg


Ik herhaal, ik ben jullie allemaal dankbaar, maar zoals die info vandaag is binnengekomen, is onoverzichtelijk, en al zeker geen foto's in de topics van de dames gaan gooien ..... zie vorige post
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline BlueDevil

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 66
    • Bekijk profiel
ADS DAMES SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #72 Gepost op: 13 september 2020, 19:31:40 »
Ik postte die vermoedens zodat we als groep misschien de meisjes zouden kunnen identificeren. Ik ken lang niet elke dvp, dus ik postte gewoon de profielen die volgens mij aan het SKW gekoppeld kunnen worden. Nu je alle berichten hebt verwijderd, kunnen we al niet meer rekenen op die groepskennis. Erg jammer, toch?

De info vond ik over enkele uren heen en andere leden waren erop aan het reageren, daarom dat er veel berichten onder elkaar stonden. Zoals je zag, heb ik wel degelijk mijn posts ge-edit om zoveel mogelijk profielen in één post te stoppen. Het ging nu eenmaal om een groot aantal meisjes. Sommige posts hadden wel 5 edits...

Jammer ook dat de websiteoorlog het gebruiksgemak van de bezoekers hier treft. Door alle links naar de profielen weg te halen, kunnen mensen moeilijk nog die profielen vinden. Daar staat soms nuttige info in over dienstverlening, of soms komen er foto's bij.

Ik ben van Hookers weggevlucht door één restrictie. Nu kom ik hier en krijg ik er verschillende naar mijn hoofd. Pff, moeilijk om enthousiast te blijven, hoor.

Nu je mijn posts hebt verwijderd, kan ik zelf binnenkort ook niet meer nagaan wie ik allemaal had gevonden. Daar gaat mijn moeite. Ik zal nog eens door 114 pagina's profielen uit Antwerpen gaan om te helpen.

Dit zorgt voor het nadelige effect dat het voor leden zoals mij véél nuttiger wordt om voor mezelf een complete lijst bij te houden dan om hier te helpen en mijn werk verwijderd of gemutileerd te zien.

Ik vraag je dan ook vriendelijk om het groepsbelang voorop te stellen en een aanpassing op zijn minst te overwegen.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
ADS DAMES SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #73 Gepost op: 13 september 2020, 19:49:54 »
Ik zal me dan maar eens verduidelijken, klaarblijkelijk begrijpt niet iedereen de opzet.
Allereerst wil ik je melden dat ik het geweldig apprecieer wat je deed.
Geloof het of niet, het is zo.

MAAR .....

Zoals vandaag alles toekwam, compleet een onoverzichtelijk zooitje, met vermoedens, op basis van foto's, op basis van gangetjes, foto's die misschien wel eens in het skw zouden genomen kunnen zijn.
Wij proberen een fotoselector te maken rechts met dames die daadwerkelijk in het skw werken.
Indien alles nu eens duidelijk in één topic gebleven zou zijn, en daar het welles-nietes ging spelen, ging het nog.
Maar de topics van de dames werden erbij betrokken, met foto's met daarop watermerken, foto's waar we zelfs niet zeker van waren dat het die van de dames zijn of niet.

Ik probeer overzichtelijk een beeld te scheppen van de dames die werken in het skw, en alle hulp is welkom.
Maar dan wel in DIT topic.
Hier mag lekker naar profielen verwezen worden, en dan kijk ik nadien wel of die dame echt of niet in het skw werkt (mag best met hulp zijn van de leden)

Het is niet de bedoeling dat we gewoon alle profielen naar hier gaan kopiëren met foto's erbij, als we niet zeker zijn, en al zeker niet in de topics van de dames.

Ik begrijp dan ook dat jij er heel veel werk hebt in gestoken, heel erg veel, en nogmaals dank daarvoor.

Er is geen website-oorlog aan de gang, wij hebben gewoon iets tegen de opzet van RedLights, omdat die pooiers gewoon hun gang laten doen, en daar huiveren wij van.
Dat heeft op zich niks te maken met een oorlog, dat is gewoon onze visie.
En wat hookers is en was, laten we gewoon in het midden, wij zijn RB en zijn totaal anders dan hookers, RL, pay6 of noem maar op. Wij bestaan al 10 jaar als onafhankelijk forum en wij vechten nooit oorlogen uit, andere fora zijn daar veel beter in.


Ik stel het groepsbelang voorop, maar ik stel me de vraag wat ik moet overwegen, want die laatste paragraaf begrijp ik niet zo goed.
En wees niet bang, ik heb alle overtollige posts gewist, maar die zitten gewoon ergens waar enkel de admins nog bij kunnen.

Indien dat nu één overzichtelijk lijstje was, zonder foto's, zonder discussies, dan was er geen enkel probleem.
Nu heb ik een vijfendertig posts uit de damestopics, uit dit topic moeten weghalen wegen zooitje en onoverzichtelijk.
Ik zal je ook dan al jouw gewiste posts naar je interne mail doorsturen, zodat jij je lijstje kan bijhouden.


Dus mijn vraag aan je: wat moet ik doen in het belang van de groep en hoe stel jij voor dat dat kan ingepast worden?
Ook rekening houden met mijn werk daarbij aub (ik maak de fotoselector aan, pas die aan, plaats links naar het damestopics, poot de foto's daar neer, etc etc)
Wij staan open voor verbetering en inbreng van de leden, maar een onoverzichtelijk boeltje, daar kan ik niet mee werken, ik heb per dame een half uur werk om uiteindelijk haar AD online te krijgen)

Doe me eens een voorstel
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
ADS DAMES SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #74 Gepost op: 13 september 2020, 20:04:55 »
Ik heb de berichten teruggeplaatst naar een ander topic, dan kan jij daar je gegevens uit halen.
DISCUSSIETOPIC VERMOEDELIJKE ADS DAMES SKW, ook onder Antwerpen
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal