Forum > IDEEËNBUS - HANDLEIDING - ONTSTAAN

IDEEËNBUS

<< < (2/2)

sexmachine:

--- Citaat van: Sjeufke op  1 juli 2020, 00:01:51 ---Zelf denk ik er aan het onderdeel Algemeen, Sport en Cultuur een wat meer prominente plek te geven. Deze zit nu verstopt helemaal onderin de communitypagina en wordt niet gevonden door leden. Er zijn best wel wat algemene onderwerpen die nu in recensie- of algemene topics binnen de raambuurten worden gevoerd, waar het mijns inziens niet thuis hoort. Het is maar een idee! Brand los!  ;)

--- Einde van citaat ---
Goed idee, en hoe zou jij het inpassen?
Gans dat "forum" bovenaan? Of een gedeelte afsplitsen en dat naar boven sleuren?
Je mag het ook zelf doen, geen enkel probleem mee ....

Blaren:
ik ben wel geintresseerd in teksten van belgische liedjes met een dubbele bodem, die door iedereen met een biertje op
lekker mee kan zingen'
De engelsen  en schotten  zijn er gek op. Bij voorbeeld:My bonny is over the ocean en in het nederlands: ketelbinkie.

Sjeufke:

--- Citaat van: Blaren op  2 juli 2020, 14:48:36 ---ik ben wel geintresseerd in teksten van belgische liedjes met een dubbele bodem, die door iedereen met een biertje op
lekker mee kan zingen'
De engelsen  en schotten  zijn er gek op. Bij voorbeeld:My bonny is over the ocean en in het nederlands: ketelbinkie.

--- Einde van citaat ---
Ik ben een 'Ollander'. "Teksten van Belgische liedjes met dubbele bodem". Smachtlappen ook?

Navigatie

[0] Berichtenindex

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie