Auteur Topic: IDEEËNBUS  (gelezen 14742 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
IDEEËNBUS
« Gepost op: 30 juni 2020, 10:17:25 »
Aangezien we geregeld vragen krijgen van leden over ditjes en datjes.
En  we open staan voor verbeteringen, aanpassingen, het leuker maken voor iedereen kwam het volgende bij ons op ....


Laten we eens een ideeënbus openen, waar eenieder zijn voorstellen kan in droppen om er een nog leuker, aantrekkelijker, mooier en gezelliger forum van te maken.

Niets moet, alles kan.

Als er mensen zijn die denken dat ze een goed idee hebben, drop het hier maar neer.
Wij vinden weinig te gek en wie weet wat komt er uit deze bus.



Dus heren, de bus is open en we lichten deze op geregelde tijdstippen  ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
IDEEËNBUS
« Reactie #1 Gepost op: 30 juni 2020, 13:28:29 »
Geen wild idee, maar een kleine bedenking. Gelet op het vele schrijven in SKW en de kans dit forum daarover te laten groeien...

Misschien bij community de raambuurten (en dus skw) bovenaan plaatsen en pas daaronder de saunaclub?
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
IDEEËNBUS
« Reactie #2 Gepost op: 30 juni 2020, 13:35:06 »
Geen wild idee, maar een kleine bedenking. Gelet op het vele schrijven in SKW en de kans dit forum daarover te laten groeien...

Misschien bij community de raambuurten (en dus skw) bovenaan plaatsen en pas daaronder de saunaclub?
Bedoel je zoals het nu staat?
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
IDEEËNBUS
« Reactie #3 Gepost op: 30 juni 2020, 21:43:15 »
Geweldig!

Geen wild idee, maar een kleine bedenking. Gelet op het vele schrijven in SKW en de kans dit forum daarover te laten groeien...

Misschien bij community de raambuurten (en dus skw) bovenaan plaatsen en pas daaronder de saunaclub?
Bedoel je zoals het nu staat?
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
IDEEËNBUS
« Reactie #4 Gepost op: 1 juli 2020, 00:01:51 »
Zelf denk ik er aan het onderdeel Algemeen, Sport en Cultuur een wat meer prominente plek te geven. Deze zit nu verstopt helemaal onderin de communitypagina en wordt niet gevonden door leden. Er zijn best wel wat algemene onderwerpen die nu in recensie- of algemene topics binnen de raambuurten worden gevoerd, waar het mijns inziens niet thuis hoort. Het is maar een idee! Brand los!  ;)
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
IDEEËNBUS
« Reactie #5 Gepost op: 1 juli 2020, 09:04:03 »
Zelf denk ik er aan het onderdeel Algemeen, Sport en Cultuur een wat meer prominente plek te geven. Deze zit nu verstopt helemaal onderin de communitypagina en wordt niet gevonden door leden. Er zijn best wel wat algemene onderwerpen die nu in recensie- of algemene topics binnen de raambuurten worden gevoerd, waar het mijns inziens niet thuis hoort. Het is maar een idee! Brand los!  ;)
Goed idee, en hoe zou jij het inpassen?
Gans dat "forum" bovenaan? Of een gedeelte afsplitsen en dat naar boven sleuren?
Je mag het ook zelf doen, geen enkel probleem mee ....
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Blaren

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 102
    • Bekijk profiel
IDEEËNBUS
« Reactie #6 Gepost op: 2 juli 2020, 14:48:36 »
ik ben wel geintresseerd in teksten van belgische liedjes met een dubbele bodem, die door iedereen met een biertje op
lekker mee kan zingen'
De engelsen  en schotten  zijn er gek op. Bij voorbeeld:My bonny is over the ocean en in het nederlands: ketelbinkie.

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
IDEEËNBUS
« Reactie #7 Gepost op: 2 juli 2020, 23:14:10 »
ik ben wel geintresseerd in teksten van belgische liedjes met een dubbele bodem, die door iedereen met een biertje op
lekker mee kan zingen'
De engelsen  en schotten  zijn er gek op. Bij voorbeeld:My bonny is over the ocean en in het nederlands: ketelbinkie.
Ik ben een 'Ollander'. "Teksten van Belgische liedjes met dubbele bodem". Smachtlappen ook?

Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke