Auteur Topic: heropstart na corona  (gelezen 23183 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline lekkere_vent

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 23
    • Bekijk profiel
heropstart na corona
« Gepost op: 4 juli 2020, 00:05:44 »
moet zeggen dat het er zeer welvarend en verantwoordelijk aan toe ging op de twee dag na de lockdown, eerst nog wat weinig dames, kwam omdat velen nog aan het reizen waren naar ss, maar tegen 18 uur genoeg keuze, mijn favoriete lijstje was viertallig aanwezig, dus mooie eerste after lockdown neukdag gehad.  maar goed want vier meer dan vier maanden niets; is ook niets; restaurant mooi opgeknapt inkom hal mooi verandert. plexiglas in bar tussen de launchbakken genoeg mogelijkheid je handen te desinfecteren. neen ze doen er alles aan om dat beestje buiten te houden of zo goed mogelijk.  ben eens benieuwd achter twee maanden...

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
heropstart na corona
« Reactie #1 Gepost op: 4 juli 2020, 01:54:52 »
Zijn er ook sappige details te melden. Mag ook zonder sap. Dames waar mee je hebt gekamerd?  :douchen
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
heropstart na corona
« Reactie #2 Gepost op: 15 augustus 2020, 11:09:16 »
Wel, we zijn nu een anderhalve maand verder.
SixSens doet dat goed.
En ja, ze moeten onpopulaire maatregelen nemen, ze moeten dingen aanpassen, waar niet iedereen gelukkig mee is.
Maar het allerbelangrijkste is .... ze doen het toch maar en ze hebben de zaakjes goed voor mekaar.

Net na de opening stond mijn IM-box vol met onheilspellende berichten ...
'ik geef ze 2 weken'
'ze gaan de boel binnen de week sluiten'
'dat houdt SixSens nooit vol'

Als je die mensen na anderhalve maand aan hun woorden herinnert, geven ze afwezig.
Ik heb altijd gezegd .... we zien het wel, Beata en Willy weten best waar ze mee bezig zijn, en ze hebben ervaring genoeg om ook hier mee om te gaan.

Wat is gebleken? Al die onheilspellers en notstrodamusjes in spé hebben het goed fout ....
SixSens draait volle bak, en gelukkig maar, want veel mogelijkheden om saunaclubs te bezoeken in de BENEDE hebben we momenteel niet.

Van mij (persoonlijk, als hoerenloper, niet als forumbeheerder) een dikke proficiat alvast aan het management daar, en al is het niet leuk bij de H te zitten (de D vind ik leuker) .... liever bij de H dan een gesloten club.

Onze oproep is dus ook .... blijf de regels respecteren, het is niet dat ze die opleggen om ons te pesten, integendeel .... het is om de club open te kunnen houden.

gr

sm
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal