Auteur Topic: Dutchlover trekt aan de bel  (gelezen 14557 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Dutchlover.ASD

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 30
    • Bekijk profiel
Dutchlover trekt aan de bel
« Gepost op: 10 juli 2020, 06:32:16 »
Hallo wandelvrienden,

Mark hier, na mijn eerdere berichten op dit forum, realiseerde ik me, dat ik mezelf nog niet had voorgesteld.

Ik ben Dutchlover in de foragangen. Mijn alias is een vette knipoog naar de Latinlovers. Volgens 'n een of andere pol, schijnt de gemiddelde Nederlander, een betere lover te zijn, dan zijn Latino tegenhangers. Asd is dan weer een afkorting voor Amsterdam. Ik heb wel eens XXX gebruikt, maar onze 3 Andreaskruizen, krijgen te vaak een verkeerde uitleg. Vooral door Yanks en onze overburen.

Zoals jullie wellicht weten, is Amsterdam (Mokum, voor de echte Amsterdammer), gezegend met een drietal raamgebieden. De Walletjes gelegen binnen de oude stadsverdedigingswallen en het Singel/Spui gebied, ook gelegen in postcode 1012, maar aan de Nieuwe Zijde. Als 3e de Ruysdaelkade, of RDK in De Pijp, in Amsterdam Zuid. Schuin tegenover mijn oude middelbare school, het Montessori Lyceum Amsterdam (MLA), leuk als je weer eens een docent, bij de meiden naar binnen zag glippen. Je moet wat in je pauzes hè. Nu ik er nagenoeg om de hoek woon, loop ik er zelf in zo'n 2 minuten heen.

Aangezien mijn voorkeuren doorgaans niet op de RDK te vinden zijn, wandel ik het meest in de 1012 gebieden, Singel en Wallen. Verder bezoek ik ook wel eens, een dvp bij haar thuis of hotel.

Gr,
Mark
« Laatst bewerkt op: 10 juli 2020, 06:38:13 door Dutchlover.ASD »
Was getekend, jullie Mokumse wandelvriend,
Mark

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Dutchlover trekt aan de bel
« Reactie #1 Gepost op: 10 juli 2020, 10:26:37 »
 :welcome:

Geweldig, een echte Mokemer er bij.
Chauvinisten pur sang, maar dat zijn Sjengen (Mestreech) ook.

Voor mijn kennismaking met de saunaclub was ik er regelmatig te vinden. Het wallengebied is wel het voorbeeld van een echt redlight district. Vooral het rondje door de Sint Annendwarstraat en Trompettersteeg, nog geen meter breed in het begin, liep ik graag. In La Vie en Rose zat een dame, die wel opviel: Anna (dacht ik), met zeer grote Silicone koplampen, tegen de 40. Daar was het gordijn vaak dicht. Daar gingen vaak mannen naar binnen met een diplomatenkoffertje. Rond de oude kerk, zat bagger vond ik zelf. Niet mijn type dames (DKC's en nog wat?! Mag niet discrimineren!!). Zelf ben ik een periode bij Georgia op bezoek geweest in de Goldbergersteeg. Een zogenaamde Italiaanse die later een Hongaarse bleek te zijn. Eentje die niet het volle pond telde voor een heel uur.
Het Singelgbied nooit ergens naar binnen geweest. Ramen erg verspreid over een paar straten. Dat gebied vond ik persoonlijk minder. Later mijn zoekgebied verlegd naar de Ruysdaalkade. Buiten het centrum en niet toeristisch. Daar een aantal leuke dates gehad. Er werd wat minder op de tijd gelet en sommige meiden wilden ook wel wat met de prijs doen bij een langer verblijf. Let wel, dit is mijn beeld van 8 jaar geleden, het zal best achterhaald zijn.

Verder was ik ook regelmatig te vinden in café De Twee Zwaantjes. Twee jaar geleden nog eens terug geweest. Een weekendje Adam met de gebreide broek.  :o en haar familie. Viel op dat daar veel Limbo's aanwezig waren  :)).

Binnenkort ga weer 3 dagen op stap, waarvan 2 dagen in Amsterdam. Een kijkje op de wallen zeker, maar binnen gaan zal het niet worden. Ik sta dan onder curatele. Doch, met die curator kom ik mijn tijd wel prettig door  ;)
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke