Auteur Topic: FKK Römerbad Casa Carintia (AT)  (gelezen 17055 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Shakir

  • Schalkse Ruiter
  • Held
  • *****
  • Berichten: 730
  • Zelfs op mijn sterfbed zal ik nog aan LR denken!
    • Bekijk profiel
FKK Römerbad Casa Carintia (AT)
« Gepost op: 12 juli 2020, 17:50:55 »
FKK Römerbad Casa Carintia
Unterrain 1
9560 Feldkirchen in Kärnten (nabij Villach)
Oostenrijk

http://www.casa-carintia-kaernten.at/

Info
- Openingstijden: dagelijks 14u30-2u30
- Entree: 60 euro
- Inbegrepen: sofdrinks, bier, jacuzzi, sauna, solarium. Geen eten?
- Dames: 30min 50€
- Line-up Range: Min |5-20| Max
- Grootte: 500 m2 (binnen), 200 m2 (buiten)
 
Bijzonderheden
- Römerbad is een keten van goedkope saunaclubs in Oostenrijk, met eerder beperkte faciliteiten.
  Er zijn nog twee andere vestigingen in Salzburg en Wels.
- De dames werken er aan NRW-prijzen.

Enkele impressies...










« Laatst bewerkt op: 12 juli 2020, 18:07:23 door Shakir »

Offline Shakir

  • Schalkse Ruiter
  • Held
  • *****
  • Berichten: 730
  • Zelfs op mijn sterfbed zal ik nog aan LR denken!
    • Bekijk profiel
FKK Römerbad Casa Carintia (AT)
« Reactie #1 Gepost op: 24 juli 2020, 08:10:50 »
Römerbad Casa Carintia op donderdag 23 juli, dag II van de saunaclubvakantie in Oostenrijk.
Römerbad is een budgetvriendelijke keten, de Oostenrijkse RTC-variant zeg maar, en heeft in totaal drie vestigingen. De club in Feldkirchen huist in een idylisch gelegen Karintisch landhuis, op een boogscheut van de Ossiacher see.
Citaat
Het plan was om per fiets van Villach naar de club te rijden langs de Ossiacher see. Tussendoor wat neuken, en dan met de fiets terug naar Villach. Kan het nog idylischer? Na de verschrikking van FKK NotWellcum gisteren had ik nu behoorlijk wat frustraties weg te neuken.
Zodoende kwam ik na een prachtige fietstocht van ongeveer 18 km aan om 14u30, het openingsuur van de club (wat een beetje te laat is naar mijn zin). Er stonden buiten enkele dames naakt een sigaret te roken, die (in tegenstelling tot FKK Wellcum) al helemaal mijn type waren. Dat begon al goed!

Vervolgens opende ik de houten deur en werd ik door de theke ontvangen achter plexiglas. Ik kon al een eerste blik werpen in de club. Op het eerste zicht leek me dit een lekkere ouderwetse puff te zijn met een karaktervolle uitstraling, zonder de chichi of tralala van Wellcum. Het ridderharnas op de foto hierbeneden staat er echt!

De theke bleek ééntalig Duits te zijn, wat doet vermoeden dat de club op hoofdzakelijk lokale stamgasten teert. Een Belg hadden ze nog nooit over de vloer gehad. Benevens de info uit de vorige post, kreeg ik nog het volgende meegedeeld:

- 15 dames aanwezig
- Animeerverbod
- PMC vanwege corona  :banghead:

Tja, einde verhaal dus. Ik vond de club al iets te duur voor de beperkte faciliteiten die ze aanbieden, bovendien moest ik om 20u al door om voor de donkere terug in Villach te zijn. PMC was de druppel, dus bedankte ik de theke voor de uitleg. Jammer, want mijn intuïtie geeft me in dat er hier wel eens goede service kan gegeven worden. PZC zullen de vaste klanten wel krijgen, maar gaan ze dit ook doen voor een wazige Belg die maar eenmalig komt? Natuurlijk niet.

Hierbij heb ik mijn laatste sprankeltje hoop op lekkere seks tijdens de vakantie moeten laten varen... Eerder viel Wellcum al uit de gratie, en nu blijkt ook FKK Andiamo in Villach gesloten te zijn. Het is me wat, zo'n saunaclubvakantie. Ik heb tot nu toe zelfs niet eens een erectie gehad, godverdomme!  :huh:

Change of plans: ik zal de (echte) wandelschoenen maar eens bovenhalen. Ook leuk natuurlijk.