Auteur Topic: Schippersstraat 36/2, Andrea (Nacht)  (gelezen 21076 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline BlueDevil

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 66
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 36/2, Andrea (Nacht)
« Gepost op: 12 juli 2020, 23:29:05 »
Zeer knappe blondine met een prachtige, dikke kont. Doet de nachtshift. Ze staat er voortdurend mee te pronken. Helaas blijkt uit alle recensies dat je er bedrogen buiten komt.

Een bloemlezing:

Deze vrouw is te mijden, na amper 10min in 69, draait ze zich weg uit deze positie en vraagt ze vals om bij te betalen..?
Ze deed ook geen enkele moeite om te pijpen of af te trekken of zelfs maar te strelen.. m’n proper lid in het jasje werd amper aangeraakt, alleen wat fake kreunen bij het likken van haar clit.., Slechte service, ripe off gewoon.
50€ betaald , zeker geen 20 min zoals in dit kwartier de gang van zaken is en dus ook geen kans tot intiem...?
vriendelijk binnengelokt en dan onheus behandeld.. niet binnen gaan heren want ze zet geen wekker correct op en ipv voorspel met goed pijpen lag haar Gsm tss m’n knieën... valselijke klokkenkijkster..., pffff ?
bedriegliike geldpakster, wees gewaarschuwd.

***

Ik heb deze dame ook al eens bezocht. Ook binnen gegaan vanwege haar knappe kont. Toen stond ze in de verversrui nummer weet ik niet meer. Ze Deet niks uit pijpte 2 min en zei toen dat m'n time up was ik was razend ! Zeker mijden deze dame!

***

deze andrea begon meteen ook over bijbetalen en tijd. was meteen condoom aan nog voor ik een volle erectie had. dan wel enkele minuten 69 gedaan, wat wel geil was met haar dikke kont. maar dan was het plots gedaan. ik wou nog enkele minuten doggy maar wou ze niet. mocht niet eens zelf met mijn hand afwerken.

***

Vanmiddag bij Andrea naar binnen gegaan. Zag er goed uit. Mooi lichaam. Afgesproken aan de deur 100 euro voor massage en pijpen en neuken. Voor 40 minuten. Maar wat een afknapper. Ze heeft me welgeteld 8 minuten wat rugmassage gegeven. En zei toen je tijd is bijna om. Ik was zo verbaasd dat ik niet goed wist hoe te reageren. Ik dacht eerst nog dat ze een grapje maakte maar ze zei je hebt nog 5 minuten om je aan te kleden. Dit heb ik nog nooit meegemaakt. Heb me aangekleed en haar gezegd dat ik hier een recensie zou schrijven als waarschuwing voor anderen. Bij deze dus.

***

Ik ben vandaag ook bij deze geblondeerde Andrea binnengestapt en heb haar beloofd een slechte recensie te schrijven. Dat was geen probleem, zei ze. Een knappe verschijning en aan het raam lijkt ze heel relaxed en staat ze constant sensueel met haar kont te draaien.

Maar eens binnen werd ze zeer zakelijk en zaagde al direct om meer dan 50 € te betalen en langer te blijven. Ze legde er ook de nadruk op dat ik maar 20 minuten mocht binnen blijven, waarvan 5 minuten voor aan- en uitkleden, en zogezegd 15 minuten voor de sex. Ze deed geen wasje vooraf, dus daar werden dan toch geen kostbare minuten aan verspild. Ze kleedde zich ook niet helemaal uit, dus daar ook weer kostbare seconden gewonnen.
Dan op bed gaan liggen, en ik voelde dat het vooruit moest gaan. Ze deed direct het condoom over het nog slappe gereedschap en begon wat te zuigen. Als ik zeg dat ik denk dat dat 3 minuten geduurd heeft, heb ik het nog ruim geschat. Na deze 3 minuten beweerde ze dat de tijd om was. Ik moest bijbetalen voor meer tijd of ophoepelen. Ik was zo verbaasd dat de tijd zo snel om was dat ik dacht dat ze een grapje maakte. Are you serious??? zei ik. Jaja, ze bleek toch wel serious te zijn, en ze deed verder met haar bla-bla van bijbetalen en dat mijn tijd om was. Ze heeft meer gezaagd om meer geld en dat mijn tijd om was, dan dat er "actie" was. Ik was compleet verbouwereerd van deze ultra-korte sessie. Slechtste ervaring ooit, zei ik haar. En het was geen probleem voor haar dat ik een negatieve recensie zou schrijven, zo arrogant is ze dan ook nog. Dan wees ze nog op de camera die in de kamer hing. Dat zal wel nodig zijn, want vroeg of laat kan ze wel eens motten krijgen voor haar oplichterspraktijken.

U weze gewaarschuwd voor deze mooie, maar te mijden meid.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 36/2, Andrea (Nacht)
« Reactie #1 Gepost op: 13 juli 2020, 13:13:04 »
Dan wees ze nog op de camera die in de kamer hing. Dat zal wel nodig zijn, want vroeg of laat kan ze wel eens motten krijgen voor haar oplichterspraktijken.

U weze gewaarschuwd voor deze mooie, maar te mijden meid.
Het 'probleem' is dat dit mooie meisje ook nog eens vriendelijk overkomt als je er aan het raam of bij de deur contact mee zoekt. Ik ken haar van ziens, en zij weet wat ik daar zo vaak kom doen. We praten wel eens, maar mij lokt ze dus niet binnen. Ik moet eerlijk zijn, mocht ik haar reputatie niet kennen, was ik er ook al over de vloer geweest want ik vind haar best wel mooi.

Heel in het begin heb ik een tijd getwijfeld of dit een meisje dan wel een shemale was, omdat ze zodanig met haar kont in het raam stond te wiebelen dat je zelden haar onderbuik te zien kreeg. Alsof ze wat te verbergen had. Typerend is, dat ik eens twee mannen, die blijkbaar samen wandelden, voor haar raam zag staan. Ik hoorde de ene tegen de andere zeggen: sinds de deze mij eens een keer goed opgelicht heeft, ben ik veel voorzichtiger geworden om rap ergens binnen te gaan.

Het is jammer dat zulke oplichtinerspraktijken in ons SKW voorkomen, maar het is dan goed dat er hier melding van gemaakt wordt. Zulke gevallen maken de reputatie kapot, ook van serieuze meisjes.

Een camera in de kamer komt bij mijn weten echter niet voor. Tenzij zij zelf iets heeft neergepoot. Er zijn wel camera's in de ruimte aan de ramen. Als je aan de deur of het raam een praatje maakt, wordt je gezien. Op de kamer zelf voor zover ik weet nergens.

Offline Vandekasseien

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 6
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 36/2, Andrea (Nacht)
« Reactie #2 Gepost op: 13 augustus 2021, 13:38:54 »
Gisteren in de namiddag deze te mijden meid gespot op VT 7. Jullie wezen gewaarschuwd.

Offline hbl

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 17
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 36/2, Andrea (Nacht)
« Reactie #3 Gepost op: 14 augustus 2021, 01:49:27 »
Gisteren in de namiddag deze te mijden meid gespot op VT 7. Jullie wezen gewaarschuwd.
Vorige week zaterdag heb ik haar daar op gespot op VT 7. Er ging net een klant binnen en dacht van die is ook aan voor de moeite. Ze stond toen in de avond nachtdienst. Mms combineert ze de 2 schiften wel soms.

Offline watcher64

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 9
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 36/2, Andrea (Nacht)
« Reactie #4 Gepost op: 14 augustus 2021, 05:24:20 »
ze stond gister en vandaag idd in de VT7 in de avond , mooi om te zien, maar te mijden als de pest. We kennen haar al jaren, overal zo al een beetje gestaan in SS , ook in VVR in 26 dacht ik. De meeste ervaren wandelaars zullen haar ondertussen al wel kennen, maar de nieuwe toevallige passanten en diegenen die geen fora lezen , zullen zeker in haar val trappen dus daarom vindt zij het niet erg dat er negatief over haar geschreven wordt. Benieuwd hoe lang zij daar nu zal werken in VT ??  Ik vind het trouwens raar dat zo een oplichtster daar mag werken want ze willen en dulden daar toch normaal geen problemen met de meisjes. Ze zullen het nog niet weten dan......

Offline bule

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 61
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 36/2, Andrea (Nacht)
« Reactie #5 Gepost op: 14 augustus 2021, 11:52:41 »
Deze dame staat inderdaad de laatste tijd dikwijls thv VT 7 (avondshift).
Mij zal ze niet liggen hebben: ze is totaal mijn type niet en dankzij dit forum was ik verwittigd ;)
Heb er ooit eens een kerel knalrood van woede zien buitenstappen (voor 2de lockdown). ze lijkt me geen vaste kamer te hebben en dwarrelt regelmatig van kamer tot kamer.
Haar 'truc' is om steeds met haar volle kont omgedraaid aan het raam te plakken haar hoofd zo sexy mogelijk draaiend.

Thv SS32/3 zit er blijkbaar ook zo eentje met een waardeloze service (eveneens avondshift), een zekere Isabelle. Weet niet meer welke wandelaar(s) negatief schreef over haar.
Voor mij reeds lang de allermooiste die je kan vinden in skw (persoonlijke voorkeur uiteraard). Meerdere malen wil ik er (nog steeds) eens binnenstappen als ik wandel doch de reviews lezend in het achterhoofd stap ik toch steeds een andere deur binnen. Ooit eens een kort babbeltje mee gedaan aan de deur. Ze kwam me toen desondanks zeer sociaal en sympathiek over.
SS32 is het pand dat verbonden is met VT D (en waar blijkbaar haar vriendinnen werken). Soms verhuisd ze eens tot daar.
Heb mezelf voorgenomen: ooit stap ik er wel eens binnen. Valt het tegen? so be it...
Indien er toch iemand een positieve ervaring mee had, laat het me weten, dan heb ik toch een reden om mijn broek binnen eens te laten zakken :lol
Zo'n mooie sexy uitziende dame :movingtits

Soit, dit topic ging over Andrea...



Offline Vandekasseien

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 6
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 36/2, Andrea (Nacht)
« Reactie #6 Gepost op: 14 augustus 2021, 14:31:15 »
Hey Bule,

Isabelle van de SS 32/3, steeds met schots rokje aan, geeft ook geen goede service. Ik ben er ooit eens uit curieuzeteit binnengeweest. Inderdaad heel knap en ziet er zowat het ideale girl next-door type uit. Zoo slecht als Andrea is ze niet (slechter kan ook niet) en moest ik punten op 10 geven voor service, dan krijgt Andrea een 0/10 en Isabelle een 2/10. Voor 50 euro kreeg ik alleen wat mond- en handspel. Geen 69 (kost 50 euro extra) en ik had het handspel blijkbaar wat te lang laten duren, want om te schieten in de goal was plots geen tijd meer en we moesten het dan maar gauw verder afwerken met de hand. Aanraken van haar ruw geschoren kutje liet ze toe, maar binnengaan mocht absoluut niet.
Het enige positieve puntje was dat ik wel een orgasme heb gehad, waar je bij Andrea geen schijn van kans bij maakt.