Auteur Topic: Belgradostraat 35 (Bar Eden), Yasmina  (gelezen 16122 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Shakir

  • Schalkse Ruiter
  • Held
  • *****
  • Berichten: 730
  • Zelfs op mijn sterfbed zal ik nog aan LR denken!
    • Bekijk profiel
Belgradostraat 35 (Bar Eden), Yasmina
« Gepost op: 19 juli 2020, 21:00:43 »

 
[box title=Yasmina]
Land:             HONGARIJE
Taal:              Duits (goed), Engels (moeizaam maar doenbaar), Hongaars
Leeftijd:        Geschat op 30
[/box]

[box title=UITERLIJK]
Lengte:          1,70m
Model:            Normaal (vroeger was ze molliger)
BH:                 B cup (vroeger: C cup)
Kontje:           Lekker
Haarkleur:      Blond
Haarlengte:    Lang
Tattoo:           Ja, helaas.
[/box]

[box title=DIENSTEN]
PMC NMC CIM (met condoom)
[/box]

[box title=pro en contra]
+ Vriendelijk
+ Neemt haar tijd
+ Relaxed

- Communicatie
[/box]

[box title=extra info]
Dagshift
Yasmina had al eerder gewerkt in Gent (periode 2013-2016 ongeveer), ook in de Belgradostraat
Ze werkte vervolgens meer dan drie jaar in Duitsland
WELKOM TERUG!
[/box]


Offline Shakir

  • Schalkse Ruiter
  • Held
  • *****
  • Berichten: 730
  • Zelfs op mijn sterfbed zal ik nog aan LR denken!
    • Bekijk profiel
Belgradostraat 35 (Bar Eden), Yasmina
« Reactie #1 Gepost op: 19 juli 2020, 22:07:58 »
Ik had het zelfs niet meer durven hopen, maar Yasmina (Hongarije) is terug na bijna 4 jaar afwezigheid! Ze had al die tijd in Duitsland gewerkt, maar omdat het er niet naar uitziet dat Duitsland de seksindustrie binnen afzienbare tijd terug gaat vrijgeven, werkt ze nu dus terug in Gent.

Ik ken ze al vanaf 2013, en had ze sindsdien regelmatig bezocht. Ze is inmiddels wel wat vermagerd, vroeger zat ze goed in het vlees. De borsten zijn jammer genoeg van een stevige C-cup naar een iets minder stevige B-cup gegaan. Maar goed, een vrouw is natuurlijk meer dan een paar borsten.

De service ervaarde ik wel als beduidend beter dan vroeger. Er werd voldoende tijd gemaakt om elkaars lichaam te verkennen en nog wat te spelen alvorens met de grote werkzaamheden te beginnen. Van het serieuze werk is er onverwacht niets in huis gekomen want ik was al zodanig hitsig geworden dat ik tijdens het pijpen al klaarkwam.

De tijd werd moeiteloos uitgemaakt, en we hebben nog een tijdje nagepraat in een grappige mix van Duits en kolen-Engels. Ze is echt wel een relaxte dame zonder haast, helemaal geen Roemeense stresskip.

Samengevat was het een korte maar krachtige sessie met een spetterende CIM (mijn favoriet speeltje). Wel met condoom weliswaar. Jammer dat CIM zonder condoom nauwelijks te vinden is bij de ramen, daarvoor ga ik maar naar de Duitse saunaclubs.

Vroeger vond ik haar service maar zozo, nu zou ik ze kunnen aanraden.