Auteur Topic: Het ei van Seksenfun en deket  (gelezen 16377 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Het ei van Seksenfun en deket
« Gepost op: 23 juli 2020, 21:22:46 »
Begint da gezever van deket hier nu ook al.  Dan ben ik weg hoor.  Een dief van een muziekcollectie bij me thuis, gratis met iedereen meerijden en niet betalen, hem thuis niet mogen afzetten maar in de buurt (waarom?) en ruzie maken met een clubbaas over een redbull te veel aangerekend.  Lijkt me niet echt iemand om te eren  :douchen.
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Het ei van Seksenfun en deket
« Reactie #1 Gepost op: 23 juli 2020, 21:41:13 »
Jij  blijft lekker hier, schat  :-P ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Het ei van Seksenfun en deket
« Reactie #2 Gepost op: 23 juli 2020, 22:04:31 »
Ja, maar niet in het weekend  :lol_hitting:.  Dan ben ik een topfaciliteitenclub en topfacilitietenclub Wellcum in Oostenrijk.  Jammer dat als ik voor meer dan 48 uur ga, de Belgische overheid moet weten waar ik zat in Oostenrijk.  Dat is dan maar zo  :sex  :lol  :040:  :douchen.
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline deket

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 490
    • Bekijk profiel
Het ei van Seksenfun en deket
« Reactie #3 Gepost op: 24 juli 2020, 01:09:22 »
Dus de grootste heimelijke fantast van alle wandelaars,niet mijn woorden maar van iedereen die hem goed kent mag hier de grofste leugens vertellen op een forum waar geen ruzie mag gemaakt worden.
Ik leg altijd mee voor de benzine wanneer ik.met iemand meerijd, ik rij niet meer graag alleen snachts en degene waar ik met meerijd, zet me telkens netjes voor de deur af. Noem mij een iemand waar ik niet voor de benzine betaalde. Altijd met Vazkor,maar die blijft altijd mee de deuren sluiten in de club kan niet.naar huis gaan dus rij ik meestal zelf om niet afhankelijk te zijn. Ben in tegenstelling tot jou opa en jarenlang nachtleven in Antwerpen en Brussel eisen hun tol
Toen jij niet meer met Dupke mocht meerijden ging je te voet van station Roermond naar YY en van Aken naar Sixsens om maximaal enkele euro's voor een bus te besparen
Misschien dat je daarom zo mager blijft ondanks dat de clubs leegvreet,bij Sixsens ben je niet meer ,welkom en uit goede bron weet ik ook in PSR niet omdat je daar op een dag 8 porties bestellen bleef en ze daarom die porties hebben kleiner gemaakt
Hoe kom je erbij dat ik ruzie maakte om een RedBull.? Weer een fantasietje? Ik kom met alle clubeigenaren goed overeen in tegenstelling tot jou en een clubeigenaar is zelf een vriend geworden,iets wat jij niet hebt en dat.ligt alleen aan jezelf
Al deze onzin schreef sex&fantast ooit in een IM naar verschillende wandelaars die hij zelf nooit gezien had en weten jullie waarom? Uit nijd en jaloezie.  Hij zei vaak tegen mij en Dupke dat het zijn droom is om met een dvp samen te leven,gene zever echt waar en was smoorverliefd op een bomma uit de PHG. Ik moest naar zijn verliefdheid komen luisteren maar toen er een jonge en mooie dvp bij mij introk kwam de jaloezie,afgunst en nijd bij dex&fantast boven te komen en begon hij over.mij te roddelen als een viswijf
Nou hij houdt ook.meer van ballet en snit en naar en haat voetbal dus de benaming viswijf is hier wel op zijn plaats
Deze lasterlijke post heeft hier de hele dag blijkbaar mogen staan dus ik hoop dat de mod zo correct is mijn verweer ook niet weg te vegen

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Het ei van Seksenfun en deket
« Reactie #4 Gepost op: 24 juli 2020, 01:24:37 »
Ik laat veel toe, maar ik ben niet zo soepel als sexmachine soms, als het gaat over elkaar van alles uitmaken. Ouwe koeien uit de sloot halen is erg gemakkelijk.
Zeker als het gaat over diefstal, meerijden voor nop en nog meer. Dat hoort hier niet op het forum thuis.

Het is me wel duidelijk dat seksenfun en deket elkaar niet zo liggen.  :lol :bud
Er is een mogelijkheid, ja zelfs op dit miniforum, om in een prive bericht naar elkaar te reageren. Ga daar lekker los samen.  :014: Maar niet in het openbaar. En al zeker niet in een clubtopic. Daar hebben we een ander topic voor: mijn ei! https://relaxxxboard.com/index.php/board,90.0.html



Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline noglangnietuitgewandeld

  • Held
  • *****
  • Berichten: 681
    • Bekijk profiel
Het ei van Seksenfun en deket
« Reactie #5 Gepost op: 24 juli 2020, 07:19:43 »
Sjeuf, geef ze toch de ruimte. Eventueel in een eigen hoekje. Dit is amusement pur sang  :lol

 'De lotgevallen van Bulletje en Bonenstaak in Saunaland', feuilleton in dagelijkse afleveringen ;D ;D  :lol
Echtgenote is verleden tijd van echt genieten.
Copulare necesse est.

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Het ei van SeksenFun en deket
« Reactie #6 Gepost op: 24 juli 2020, 09:20:29 »
Zo heren, hier kunnen jullie je gang gaan.  :mistress :040: :bud
Heb enkele berichten overgehaald van sixsens naar hier.


Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke