Auteur Topic: massageworld Antwerpen  (gelezen 16512 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
massageworld Antwerpen
« Gepost op: 24 juli 2020, 22:21:22 »
https://www.massagewereld.com/massagewereld-antwerpen

Lisa.

Niet zo ver van het schipperskwartier, op het gemoderniseerde Eilandje.  Eigenlijk vlak achter de hoek van mijn vorig werk.  Maar toen waren zij daar nog niet gehuisvest.  Gelukkig maar of ik was altijd te laat thuis geweest, elke werkdag  :)) .

Ik was zeer tevreden.  Het huis is volledig Corona-proef.  Da's toch een extra geruststelling.  Zeker met de huidig exponentieel stijgende besmetting alweer. 

Je dient een masker te dragen vanaf dat je binnenkomt tot dat je buitengaat.  Je dient je handen te ontsmetten.
Vooreerst wordt je er erg vriendelijk welkom geheten.
Daarna komen de aanwezige vrije dames zich voorstellen.  (Reserveren is niet verplicht; dat deed ik nooit.)
Niettegenstaande daar mooie poppetjes paradeerden, ging ik de eerste keer met Lisa.  Mooie dame, niet de slankste.  Weelderige prachtige boezem.  Eigenlijk me veel te groot maar hier kom je niet voor seks maar voor massage met (mannelijk) orgasme.  Twee redenen dat ik de mooie Thaise en de poppemiekes liet varen.  Ten eerste was het weeral heel lang geleden dat ik nog eens een erotische massage gekregen had en als er geen seks (en zoenen, al zeker niet in Corona-tijdperk) bij komt kijken, weet ik dat de rest toch van hoogstaand niveau moet zijn om er heerlijk geil van te worden.  De vooroordelen laat ik meestal voor wat ze zijn maar dit keer dus niet.  Je weet wel, het vooroordeel dat zegt dat de mooiste niet de beste zijn.  Ik ging voor een body-to-body massage dus kunnen flinke borsten alleen maar ten goede komen.
Bij aankomst in de kamer gingen we samen douchen.  Eigenlijk begon de erotiek en een soort van massage hier al.  Van kop tot teen werd ik zorgvuldig ingesopt, gewassen, afgesproeid en afgedroogd.  Herboren!  Fris!  Ik heb hier ook even gewerkt en haar ook ingesopt, gewassen, gestreeld, afgesproeid en afgedroogd.
Voor mij zat de arbeid er al op.  Nu restte er enkel nog genot en plezier.  Het was een heel mooi opgebouwde massage, de body-to-body massage was dubbel en dik zijn naam waard.  Tijdens de massage houden we wel ons masker op.  Dit maakt dat je best close tot mekaar kan komen.  Al in de douche en dan weer nog voor de body-to-body massage groeide mijn lul al aardig.  Tijdens de body-to-body massage kreeg ik het zelfs moeilijk maar kan het happy end toch tot het einde bewaren  :)) .  Al gebeurde tijdens de body-to-body massage maar dus geen zoenen en geen lul die er in floept.  Ik mocht haar gerust vingeren en met de poes spelen.  Ik mocht eigenlijk overal aanzitten en dus niet enkel de massage (ondergaan) genieten. 
Na het happy end weer samen heerlijk douchen.  Weer fris!
Nog voor je de kamer verlaat, kan je zelf zien dat het beddengoed afgedaan wordt en dat alles ontsmet wordt (bedrand, doucheknoppen...).

Omdat Wellcum Oostenrijk toch wel heel erg ver weg is, zal dit voor mij zo tussendoor een gebruikt alternatief worden.  De tweede keer toch weer Lisa genomen.  Het was zo goed.  Het ging zeker niet vervelen.  De tweede keer was nog intenser en met nog meer inzet van haar.  Mooi zo!  Volgende keer zal het toch de Thaise worden en als dat evengoed verloopt, wil ik men kans wel eens wagen bij een poppemieke.

Het was een tweetal weken geleden ongeveer, toevallig (echt waar), op het internet, m'n oog viel erop.  Nog nooit eerder van gehoord.  Nochtans hebben ze heel wat zaken in Nederland en ook één in Duitsland (die ze maar weer mogen openen op 01/09/20)  :douchen . 
   

« Laatst bewerkt op: 24 juli 2020, 22:40:50 door seksenfun »
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man