Auteur Topic: Kanariepiet is back in motown  (gelezen 16863 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Kanariepiet is back in motown
« Gepost op: 26 juli 2020, 10:46:50 »
Dag Pietje,

Welkom terug thuis  ;D
Ik heb het 'erelid' status weggehaald, die geven we enkel aan leden die in de strijd zijn gestorven, en aangezien jij herrezen bent, ben je terug lid.

Je hebt weer op Julia gehangen? 't Zal wel zijn, ik zag Julia in SS en ik dacht, dat moet de lokroep van een kanariepietje zijn.

Geniet ervan, en je mag schrijven, ik ga tegen niemand vertellen wie je bent  ;D ;D ;D ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Kanariepiet is back in motown
« Reactie #1 Gepost op: 27 juli 2020, 11:49:56 »
KP is niet ‘terug’ hoor. Misschien een KP light light light versie, maar die oude, fanatieke zangvogel is en blijft effectief dood en begraven.

Mijn SC bezoeken zullen de komende maanden en jaren of 1 hand te tellen zijn/ blijven en momenteel voel ik ook niet de nood om er veel over te gaan berichten.

Maar yup: heel af en toe zal je me dus wel eens terug in een clubje aantreffen. En wie weet. Heel misschien duik ik binnenkort zelfs eens op een verjaardagsfeestje op om enkele bekende gezichten de hand te kunnen drukken.
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Kanariepiet is back in motown
« Reactie #2 Gepost op: 27 juli 2020, 12:39:48 »
KP is niet ‘terug’ hoor. Misschien een KP light light light versie, maar die oude, fanatieke zangvogel is en blijft effectief dood en begraven.

Mijn SC bezoeken zullen de komende maanden en jaren of 1 hand te tellen zijn/ blijven en momenteel voel ik ook niet de nood om er veel over te gaan berichten.

Maar yup: heel af en toe zal je me dus wel eens terug in een clubje aantreffen. En wie weet. Heel misschien duik ik binnenkort zelfs eens op een verjaardagsfeestje op om enkele bekende gezichten de hand te kunnen drukken.
Je bent dus terug, maar zit nog in de ontkenningsfase ....  :lol
't Is niks, Pietje, daar moeten we allemaal door ...  ;D ;)
Welkom thuis  :08:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal