Auteur Topic: MABUHAY La historia de Latina  (gelezen 31659 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
MABUHAY La historia de Latina
« Gepost op: 26 juli 2020, 20:57:48 »
Zondag 26 juli

Door het enthousiasme van noglangnietuitgewandeld ben ik afgereisd naar het mooie Vlaanderen om deze club in Houthalen een keer te bezoeken.
Van onze brombeerzuid ook al wat info mogen ontvangen, die er afgelopen week was.

Ik zag dat er nog geen topic bestond van deze privéclub. Meteen een topic aangemaakt in de lijst met privéhuizen. Dus BBZ je kan je ervaring nu ook hier kwijt!

Daar ga je dan op weg om net over twee uur te parkeren op een kleine parkeerplaats. NLNU stond te wachten. Samen naar binnen. De club opent op zondag om 14 uur.
In een saunaclub ben ik gewend om eerst een tijdje te acclimatiseren. Bakkie koffie, wat ouwehoeren, meiden observeren en zo meerl
Even social talk met NLNU. Althans, zo had ik dat in gedachten. Dat liep helemaal anders.
Bij binnenkomst stond er een legbatterij aan latino's gereed om je van een volle zak af te helpen.
Het is dat je zelf nog een keuze mag maken uit de dames, anders zou je aan je oren mee naar boven worden gesleurd. Moet wel zeggen, dat alle meiden de binnenkomende gasten met een (glim)lach welkom heetten.

Totaal onbekend met welke meid dan ook, koos ik er maar een uit. Haar naam ben ik vergeten. Het zijn allen geen meiden met een 'Globe' figuur en dunne bovenarmpjes. Nee, allen zijn van een degelijke constructie, met een fundering waarop je een flatgebouw kan neerzetten. Nee, zeker geen deketmeiden  ;D

Enfin, naar de 1e etage. Ik wist al van BBZ dat je je schoenen moet uitrekken alvorens je naar boven gaat.
Wat ik er van heb begrepen zijn er slechts 4 kamers op boven. Ik had het 'geluk' dat ik de laatst beschikbare kamer kon binnengaan. Eerst een 'wasje', zoals je dat bij de ramen wel kent. Met een 'kouwe start' meteen op hoog toerental aan de gang. Het had even tijd nodig, maar het lukte uiteindelijk toch om het plafond te witten.

In de bar met NLNU bijgekletst, De Latina's zullen het niet laten om je zo nu je tot een kamer te verleiden. Ik ken mezelf, ik heb best wel wat recuperatietijd nodig, doch na anderhalf uur ging het weer 'upstairs'! Met Victoria! Een meer 'belegen' Latina, met de nodige ervaring! Dat bleek wel, want ik had vooraf niet bedacht dat die er op zo'n korte tijd nog iets uit zou persen. En hoe!  :xrated.
Totale schade €75,-- voor dit bezoek!

Voor herhaling vatbaar zeker, al zal het zeker niet elke maand worden. Om een acute nood te verhelpen, een prima mogelijkheid.
Het viel op dat er een aantal Duitse bezoekers waren die ik ken van Sixsens.

En nu weer over tot de orde van de dag......

Illusion Plopp!
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline brombeerzuid

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 366
    • Bekijk profiel
MABUHAY La historia de Latina
« Reactie #1 Gepost op: 27 juli 2020, 00:11:33 »
Afgelopen zaterdag ff de aardappelen laten afschudden in deze club.
Deze club deed me denken aan een club vlakbij in Rohtenbach(die al dicht was).
Bij binnenkomst stonden de dames in rij, ik zeg eerst een bak leut!
Want zonder koffie gebeurt er niks!!
Aan bar zittend met een Duitser uit Dortmund.
Hij kende Luderlounge goed.
Al die meiden keken ons hongerig aan, kijkte die donkere meid aan en zei kom we gaan naar kamer.
Het was Sol gewoon een fijn uurtje gfe.
Mooie grote borsten en een goede bj.
En zo eindigde het ook!

Weer terug naar de bar nadat ik me wat had opgefrist, is wat behelpen daar!
Zeg tegen die Duitser Sol is goed en hij ging zich er gelijk naast zitten.
Dacht nog jonge toch het is geen sc hier.
Sol kreeg nog niet de kans om haar drankje op te drinken,want hij zat haar overal te betasten. :-\
Dat was ook te merken aan de andere dames, afin ff later was hij weg met haar.

Een grote meid gaf wat commentaar erop, ik zeg werk jij gewoonlijk in sky en ja.
Het was Micaela, ff wat gesproken over ditjes en datjes en zeg kom we gaan ook naar de kamer, maar was nog geen half uur geleden met sol van de kamer af!
Haar dat wel ff medegedeeld, komt goed zegt ze.
Het was vol tz en een stevige bj waar de juwelen het zwaar te voorduren kregen :o
Wees haar naar mijn gevoelige plekken en ja alles stond in mum van tijd scherp!
Het is geen dame wat je met fluwelen handschoen aan pakt.
Ze is vrij grof gebouwd niet dik maar echt grof.
Pak haar bij de middel en gooi haar in duikvlucht positie!
Die duikvlucht was voor haar het teken alle remmen los, ja ik heb het geweten!!!!
Geen seconde  rust meer gehad, geen taboe's(ga niet tot in details). :censored
On top, bj ,duikvlucht doggy, reverse 69 en toen wat ik het liefste doe kwa neukwerk!
Alla sabrina h7, wat dat was zoek het maar op in die rubriek!
Wat heeft die meid een drive en na een dik half uur was er ook geen houden aan bij mij!!!!
Op sky special het afgemaakt op haar aan dringen!!! :xrated
Wilde de beurs nog trekken ,want het waren volgens bbz zijn horloge tegen de 40 minuten,maar daar wilde ze niks van weten
Rustig alles afgeruimd en ze had al gelijk een cola in de bar voor mij staan, voor haar ga ik zeker in Augustus nog een terug, meer eerst ff naar de sportschool een spoed cursus fit worden,pffffffffffffffffff!!!

De plussen en de minnen:

Kamers veroudert maar op zich netjes.
gratis entree met wat koffie en frisdrank.
Vlaai.
Service net als in Sky gewoon top!!!

De minnen:

Is aan onderhoud toe, maarja met deze prijzen is dat lastig.
Voor de bv Deket beren geen keuze!
Maar voor de bbz beren gewoon top

Dan hoe werkt het daar.

entree vrij, dames staan je op te wachten!
Je geeft aan wil eerst wat drinken.
In je gewone kloffie.
Ze wachten af en geeft aan met jouw wil ik, dus geen presales of een gewoon gesprekje naast de dame!
Wordt niet echt gewaardeerd.
Schoenen uit als je naar boven gaat met de dame.
Belangrijk je betaald vooraf voor half of heel uur.
Verlengen kan maar dan betalen na bv half uur dame gaat geld wegbrengen.(althans bij Sol)
Er een een badkamer waar je vooraf en achteraf kan opfrissen ,handdoeken liggen achter de lamellen bij raam.
Echt een hele tijd vertoeven is niet echt te doen in mijn geval dan, maar voor eens je zak te leggen, zit je er goed!!!
Was er om 11.15 vertrok om ongeveer 14.00. en als de vliegende brandweer naar huis,oh oh Micaela!!!!!!!!!!!!!!!!

Offline noglangnietuitgewandeld

  • Held
  • *****
  • Berichten: 681
    • Bekijk profiel
MABUHAY La historia de Latina
« Reactie #2 Gepost op: 27 juli 2020, 11:49:49 »
Nu er weer legaal geneukt kan worden, moest het er dan toch maar van komen. Zonder de passie van de verboden vrucht. Een vrije zondag in Keulen, zou me onder normalere omstandigheden naar Babylon gevoerd hebben. Nu de scene zich grotendeels op Vaals concentreert was dat wel een mogelijkheid. Mooie club, niks mis mee, maar ik ben daar niet bekend en hou toch van de zekerheid van een goede date. Om optiek geef ik dan wat minder. Dan is er nog Mabuhay. Jaren geleden was ik er al eens geweest. En zusterclub Sky staat bij mij goed aangeschreven. Sjeufke had al heel wat keren verlekkerd van de Sky verslagen zitten smullen en kon een alibi regelen. Met een bekende is het toch gezelliger. We troffen elkaar op de parking en stapten samen naar binnen.

Het is inderdaad even wat anders dan we gewend zijn. Een groepje meiden van Zuid-Amerikaanse origine stond ons hongerend naar seks op te wachten. Eerst maar even gevraagd hoe ze heetten. Vuestras nombres? De namen werden genoemd, en zodoende wist ik meteen wie Sol was. Daar had ik goede dingen over gelezen, zij werd het. Best een knappe meid, iets donkerder dan de anderen, mooie rondingen. Geen Sky verleden, maar ze wist wel hoe het heurt. Heerlijk gepijpt, met die grote zachte borsten tegen de zak aangedrukt. Alleen wat moeite met de anaconda. Maak het dan maar af met de mond. Dat eindigde met een nogal ranzig cumshot all over the girl. Ziezo, we zitten weer in een onvervalste Zuid-Amerikaanse hoerenkeet.

Terug beneden had den Sjeuf ook zijn eerste kamertje erop zitten. Aan de bar de laatste ontwikkelingen doorgenomen, koffie, watertje erbij. Af en toe heimelijk betast worden door een op seks beluste Latina en je bent zo een uur verder. Een meid die ik samen met Sol als de twee mooiste reken, liet zich maar al te graag even vangen voor een babbeltje. Jessica uit Brazil. Ook een goed figuur en niet te gezet. Mooie ronde billen en borsten. Ze ging eens kijken voor een kamer. Dat duurde wel een kwartier, want de tent was aardig volgelopen. Opvallend veel Duitsers. Uiteindelijk toch met haar naar boven. De eerste zoen ging zo lekker diep dat ik wel zin kreeg in een uur met haar. Maar dat ging helaas niet. Er zijn maar vier kamers en dan lopen de wachttijden snel op. Geen gelegenheid voor pannenkoekers dus. Met Jessica werd het helemaal een feest, vooral door het diepe lange tongzoenen. Daar had ik graag nog een half uur langer van willen genieten, maar dat komt allicht nog wel.

Sjeuf bleek ook een tweede schot gelost te hebben. Zijn alibi liep af, en ik had nog een ritje van anderhalf uur voor de wielen. Dus gingen we ieder ons weegs. We weten in ieder geval weer waar we terecht kunnen. Voor wie niet te veel om een luxe ambiance en superstrakke meiden geeft, maar wel gesteld is op spetterende seks zonder flauwekul, is Mabuhay echt the place to be. Ik ben er dan ook noglangnietuitgewandeld.
Echtgenote is verleden tijd van echt genieten.
Copulare necesse est.

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
MABUHAY La historia de Latina
« Reactie #3 Gepost op: 10 maart 2021, 19:26:05 »
LineUp Di 09.03.2021: Andrea, Carla, Esperanza, Jessica, Lorena, Susi

Carla aus Peru ist seit Donnerstag zurück. Hat durch Corona zugelegt.
Jessica aus Brasilien ist seit Samstag zurück. Figur wie immer.
(Infos von einem Forum-Kollegen).

vanKees

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
MABUHAY La historia de Latina
« Reactie #4 Gepost op: 18 maart 2021, 10:02:31 »
Line up vom Mi 17.3.2021: Andrea, Carla, Esperanza, Jessica, Lorena, Susi
Sandra ist wohl im 'Anflug'.
(Infos von einem Club-Kollegen)

vanKees

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
MABUHAY La historia de Latina
« Reactie #5 Gepost op: 18 maart 2021, 10:04:47 »
Die belgische Telefon-Nr. ist jetzt neu: +32 (0)11727029.
Die deutsche Nummer ist geblieben wie zuvor: +49 (0)152 52466104

vanKees

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
MABUHAY La historia de Latina
« Reactie #6 Gepost op: 17 april 2021, 14:49:12 »
Hatte ich nicht ein Näschen?!?!



(Habe ich wo anders stiebitzt)

vanKees