Forum > IK STEL ME EVEN VOOR

Re: Adelina

(1/2) > >>

lekkere_vent:
als iemand die berichten aan adelina doorgeeft, geef dan dit door, +drie twee vier acht vijf een vier vijf twee acht zeven en vraag dat ze een whatsapp naar dit nummer

Sjeufke:

--- Citaat van: lekkere_vent op  3 juli 2020, 23:57:20 ---als iemand die berichten aan adelina doorgeeft, geef dan dit door, +drie twee vier acht vijf een vier vijf twee acht zeven en vraag dat ze een whatsapp naar dit nummer

--- Einde van citaat ---
Volgens mij wil jij gestalkt worden door kerels met lullen van 30 cm  :-\

sexmachine:

--- Citaat van: lekkere_vent op  3 juli 2020, 23:57:20 ---als iemand die berichten aan adelina doorgeeft, geef dan dit door, +drie twee vier acht vijf een vier vijf twee acht zeven en vraag dat ze een whatsapp naar dit nummer

--- Einde van citaat ---
+32 485 14 52 87
Vrouwen adverteren hier gratis, maar venten niet (zelfs geen lekkere venten)   ;D

Ga naar SixSens (je was er) en geef haar zelf je nummer, ik snap je bedoeling niet  :o ::)
En dan ga jij er van uit dat zij haar nummer aan je gaat geven?

1+1=2   

lekkere_vent:

--- Citaat van: sexmachine op  4 juli 2020, 08:39:34 ---
--- Citaat van: lekkere_vent op  3 juli 2020, 23:57:20 ---als iemand die berichten aan adelina doorgeeft, geef dan dit door, +drie twee vier acht vijf een vier vijf twee acht zeven en vraag dat ze een whatsapp naar dit nummer

--- Einde van citaat ---
+32 485 14 52 87
Vrouwen adverteren hier gratis, maar venten niet (zelfs geen lekkere venten)   ;D

Ga naar SixSens (je was er) en geef haar zelf je nummer, ik snap je bedoeling niet  :o ::)
En dan ga jij er van uit dat zij haar nummer aan je gaat geven?

1+1=2   



--- Einde van citaat ---
ik weet dat het een fout was dat te doen maar zal het wel met haar er over hebben als ik ze nog eens zie.

lekkere_vent:

--- Citaat van: Sjeufke op  4 juli 2020, 01:51:27 ---
--- Citaat van: lekkere_vent op  3 juli 2020, 23:57:20 ---als iemand die berichten aan adelina doorgeeft, geef dan dit door, +drie twee vier acht vijf een vier vijf twee acht zeven en vraag dat ze een whatsapp naar dit nummer

--- Einde van citaat ---
Volgens mij wil jij gestalkt worden door kerels met lullen van 30 cm  :-\

--- Einde van citaat ---
, sjeufke hou dene zeiver veur dich

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie