Auteur Topic: Vlagkleuren  (gelezen 23717 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Dutchlover.ASD

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 30
    • Bekijk profiel
Vlagkleuren
« Gepost op: 18 augustus 2020, 03:16:50 »
Lieve mensen van Sixsens willen jullie bij de taalinstellingen, er wel even op letten, dat jullie in het vervolg, de Nederlandse, of Belgische vlag gebruiken en niet die van Luxemburg?! Voor de duidelijkheid de Luxemburgse 3kleur, heeft een lichtblauwe baan, de Nederlandse een donkerblauwe. Voor de volledigheid, de Belgische 3kleur is verticaal, de Duitse horizontaal. Met daarin wel dezelfde kleuren. Als de tint afwijkt, hoor ik het graag.
Was getekend, jullie Mokumse wandelvriend,
Mark

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Vlagkleuren
« Reactie #1 Gepost op: 18 augustus 2020, 08:52:55 »
Lieve mensen van Sixsens willen jullie bij de taalinstellingen, er wel even op letten, dat jullie in het vervolg, de Nederlandse, of Belgische vlag gebruiken en niet die van Luxemburg?! Voor de duidelijkheid de Luxemburgse 3kleur, heeft een lichtblauwe baan, de Nederlandse een donkerblauwe. Voor de volledigheid, de Belgische 3kleur is verticaal, de Duitse horizontaal. Met daarin wel dezelfde kleuren. Als de tint afwijkt, hoor ik het graag.
De vlagkleuren zijn me wel bekend. Ik mis het verband met de taalinstellingen.
Kan je een voorbeeld geven? Is dat alleen van toepassing op Sixsens of ook op andere topics?
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Vlagkleuren
« Reactie #2 Gepost op: 18 augustus 2020, 12:24:50 »
Dutchlover,

Ik vermoed dat je doelt op de taalkeuze op de website van SixSens.
Daar staan volgens mij toch de juiste vlaggetjes bij
Zowel Engels, Nederlands als Duits, met de correcte vlagjes ervoor   ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Vlagkleuren
« Reactie #3 Gepost op: 18 augustus 2020, 13:33:27 »
Waarom zijn de strepen op de Nederlandse vlag horizontaal? Dan kunnen ze die vlag gebruiken tot ze helemaal uitgerafeld is.

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Vlagkleuren
« Reactie #4 Gepost op: 20 augustus 2020, 14:44:10 »
De Belse vlag is z/g/r en de Duitse z/r/g, Dutchlover .....
Maar we hebben nog steeds geen antwoord gekregen op onze vragen over die "foutieve" vlag(gen) van je ....
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Dutchlover.ASD

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 30
    • Bekijk profiel
Vlagkleuren
« Reactie #5 Gepost op: 21 augustus 2020, 20:28:09 »
Heren,

Het gaat bij nader inzien niet om de vlaggetjes bij de taalkeuze. Dat zijn de juiste. Het Luxemburgse vlaggetje, staat bij de aankondiging, dat reserveren niet meer mogelijk is. Ik ben ook maar een mens, dus als ik ruim na 3u snachts wat neertik, loop ik geheid met mijn kop tegen de muur.

Op kinky.NL hebben ze er met de vlaggetjes, er dus wel een grote teringzooi van gemaakt. Inloggen op mobiel, tablet of lap/desktop en het rood, wit, licht/donkerblauw en geel,rood zwart staat elke keer in een willekeurige volgorde en horizontaal, of verticaal. Wie het weet mag het zeggen, maar welk land vlagt met een verticale wit, blauw, rode vlag? Ik zal er niet raar van op kijken, maar zwart, blauw, wit, heb ik nog niet gezien.
Was getekend, jullie Mokumse wandelvriend,
Mark

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Vlagkleuren
« Reactie #6 Gepost op: 21 augustus 2020, 20:59:35 »
Heren,


..., maar zwart, blauw, wit, heb ik nog niet gezien.

Zijn de kleuren van Club Brugge.  :lol_hitting:

Offline Dutchlover.ASD

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 30
    • Bekijk profiel
Vlagkleuren
« Reactie #7 Gepost op: 21 augustus 2020, 23:15:18 »
Heren,


..., maar zwart, blauw, wit, heb ik nog niet gezien.

Zijn de kleuren van Club Brugge.  :lol_hitting:

Ik had het dus wel over nationale vlaggen hè! Of gaan we een Bruxit krijgen. Leuk idee wel hoor, nog een stadstaatje erbij.
Was getekend, jullie Mokumse wandelvriend,
Mark

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Vlagkleuren
« Reactie #8 Gepost op: 22 augustus 2020, 10:29:14 »
Heren,

Het gaat bij nader inzien niet om de vlaggetjes bij de taalkeuze. Dat zijn de juiste. Het Luxemburgse vlaggetje, staat bij de aankondiging, dat reserveren niet meer mogelijk is. Ik ben ook maar een mens, dus als ik ruim na 3u snachts wat neertik, loop ik geheid met mijn kop tegen de muur.

Op kinky.NL hebben ze er met de vlaggetjes, er dus wel een grote teringzooi van gemaakt. Inloggen op mobiel, tablet of lap/desktop en het rood, wit, licht/donkerblauw en geel,rood zwart staat elke keer in een willekeurige volgorde en horizontaal, of verticaal. Wie het weet mag het zeggen, maar welk land vlagt met een verticale wit, blauw, rode vlag? Ik zal er niet raar van op kijken, maar zwart, blauw, wit, heb ik nog niet gezien.
Waar zijn we toch mee bezig, Dutchlover?
Pas gewoon het kleurschema van je scherm aan ...   :lol ;D  (grapje he)

Ik ga dit toch maar uit het subforum van SixSens weghalen en bij Algemeen plaatsen, het belangrijkste is dat SixSens open is, niet dat er ergens in een banner van hen een lichte blauwe kleur staat.
En ik begrijp al helemaal niet wat kinky.nl met SixSens heeft te maken.
Straks ga je nog zeggen dat Gabriella Maria is of omgekeerd  ;D ;) ;) ;)   

Dutchlover heeft geen lange teentje, dus die kan de ernst van vlaggetjeskleuren wel inschatten ...  :adult :censored :lol_hitting:

"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Vlagkleuren
« Reactie #9 Gepost op: 22 augustus 2020, 10:37:46 »
Kijk eens goed, welke is de Nederlandse?

"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Dutchlover.ASD

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 30
    • Bekijk profiel
Vlagkleuren
« Reactie #10 Gepost op: 23 augustus 2020, 02:39:05 »
Kijk eens goed, welke is de Nederlandse?



Ik zie vlnr de vlaggen van België, Duitsland en Nederland. De vlag die voor de Luxemburgse moet doorgaan, heeft volgens mij een te donkere blauwe baan, waardoor NL & LUX nauwelijks van elkaar te onderscheiden zijn.
« Laatst bewerkt op: 23 augustus 2020, 02:44:47 door Dutchlover.ASD »
Was getekend, jullie Mokumse wandelvriend,
Mark

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Vlagkleuren
« Reactie #11 Gepost op: 23 augustus 2020, 02:53:11 »
Is helemaal juist.

Nog een weetje : de allereerste Belgische vlag had ook horizontale strepen...

https://www.hln.be/wetenschap-planeet/dit-was-de-allereerste-belgische-vlag~a1efde50/

Offline Dutchlover.ASD

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 30
    • Bekijk profiel
Vlagkleuren
« Reactie #12 Gepost op: 23 augustus 2020, 02:57:32 »
Heren,

Het gaat bij nader inzien niet om de vlaggetjes bij de taalkeuze. Dat zijn de juiste. Het Luxemburgse vlaggetje, staat bij de aankondiging, dat reserveren niet meer mogelijk is. Ik ben ook maar een mens, dus als ik ruim na 3u snachts wat neertik, loop ik geheid met mijn kop tegen de muur.

Op kinky.NL hebben ze er met de vlaggetjes, er dus wel een grote teringzooi van gemaakt. Inloggen op mobiel, tablet of lap/desktop en het rood, wit, licht/donkerblauw en geel,rood zwart staat elke keer in een willekeurige volgorde en horizontaal, of verticaal. Wie het weet mag het zeggen, maar welk land vlagt met een verticale wit, blauw, rode vlag? Ik zal er niet raar van op kijken, maar zwart, blauw, wit, heb ik nog niet gezien.
Waar zijn we toch mee bezig, Dutchlover?
Pas gewoon het kleurschema van je scherm aan ...   :lol ;D  (grapje he)

Ik ga dit toch maar uit het subforum van SixSens weghalen en bij Algemeen plaatsen, het belangrijkste is dat SixSens open is, niet dat er ergens in een banner van hen een lichte blauwe kleur staat.
En ik begrijp al helemaal niet wat kinky.nl met SixSens heeft te maken.
Straks ga je nog zeggen dat Gabriella Maria is of omgekeerd  ;D ;) ;) ;)   

Dutchlover heeft geen lange teentje, dus die kan de ernst van vlaggetjeskleuren wel inschatten ...  :adult :censored :lol_hitting:

Voor lange tenen, moet je bij mijn moeder zijn. Gelukkig is dat wijf in de fik gestoken. Van mijn brede schouders, kan inderdaad heel wat afglijden.

De site van kinky, haalde ik alleen als voorbeeld aan, hoe taalinstellingen volledig de plank mis kunnen slaan. Eigenlijk wil ik voor Nederlands gewoon een Rood, Zwart, Wit vlaggetje. U begrijpt wel waarom. :))

Of Gabriella Maria is, of andersom, ligt geheel aan het onderling uitwisselen van de simkaart, als een van beide weer huiswaarts keert. Dit gebeurt vaker dan je denkt. De gemiddelde wandelaar, zal vervolgens inderdaad denken met het verkeerde meisje van doen te hebben.

PS Vlaggetjesdag, is in Nederland een nationale feestdag. Helaas is dit altijd een zaterdag, dus geen extra verlof.

PS² Overigens ben ik er ook niet zo van gecharmeerd, als een site, voor de taalkeuze, de Amerikaanse vlag gebruikt ipv de Britse, de Braziliaanse ipv de Portugese, dan wel een willekeurig Zuid-Amerikaanse vlag ipv de Spaanse.
« Laatst bewerkt op: 23 augustus 2020, 03:31:30 door Dutchlover.ASD »
Was getekend, jullie Mokumse wandelvriend,
Mark

Offline Dutchlover.ASD

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 30
    • Bekijk profiel
Vlagkleuren
« Reactie #13 Gepost op: 23 augustus 2020, 03:12:17 »
Is helemaal juist.

Nog een weetje : de allereerste Belgische vlag had ook horizontale strepen...

https://www.hln.be/wetenschap-planeet/dit-was-de-allereerste-belgische-vlag~a1efde50/

Nog twee leuke weetjes. Toen Tsaar Peter de Grote, in Nederland zich het timmermansvak, eigen probeerde te maken, heeft hij gelijk de Nederlandse vlag, zij het in andere volgorde als Russische vlag geadopteerd. Na de val van de USSR, is de Tsaristische vlag, als Russische vlag, in zwang geraakt.

Ook de Franse vlag, van na de val van Nappie, heeft de Nederlandse, als lichtend voorbeeld. Zij het in omgekeerde kleurvolgorde en verticaal. Koppige Fransozen. 🤣
Was getekend, jullie Mokumse wandelvriend,
Mark

Offline noglangnietuitgewandeld

  • Held
  • *****
  • Berichten: 681
    • Bekijk profiel
Vlagkleuren
« Reactie #14 Gepost op: 23 augustus 2020, 08:34:46 »
Nederlanders waren al vroeg in Thailand aanwezig. Nlnu was geenszins de eerste. Toen de Thai het tijd vonden worden voor een eigen vlag, hebben ze een Nederlandse vlag met een scheermesje aan de rode bovenkant voorzichtig open gesneden tot aan de blauwe onderkant. En het dundoek vervolgens open geklapt. Vandaar dat de blauwe baan in het midden van de Thaise vlag dubbel zo breed is als de witte en de rode boven en beneden. Per saldo zit er evenveel rood als wit als blauw in.
Echtgenote is verleden tijd van echt genieten.
Copulare necesse est.