Auteur Topic: Schepenenvijverstraat 6, Link, La Séduction - Isabelle E-cup, 24 jaar  (gelezen 37748 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline tuftuffer

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 35
  • Utrum vir ille iuvenis an senex est?
    • Bekijk profiel
Voormiddagshift tot 16u.
Prachtmeid, 24 jaar, zeer mooie borsten, een grote E-cup, 100% naturel, almost no gravity yet... en dat kom je niet veel tegen!
Ongeveer 1,70+ groot, als ze niet op hakken staat, tenminste.  Donker haar.  Roemenië, maar perfect engelstalig. Hogere studies, die ze nu al studerende aan het betalen is.
Ziet er zeer streng uit, maar eenmaal binnen is ze zeer vriendelijk en lief.  Kan goed pijpen, jawadde.  Ik betaalde €60.
Een aanrader, meer dan een aanwinst, die gaat nog de hele straat werkloos maken, denk ik.
Als je iets van een vergelijking wil, heeft volgens mij zéér veel weg van Alison Taylor (maar deze Isabelle is dus wel 100% naturel):

http://www.boobpedia.com/boobs/Alison_Tyler
Amori inter virum ac mulierem, qui non ex cogitatione nascitur neque ex sola voluntate verum certo quodam modo homini imponitur, Graecia antiqua nomen tribuit eros...

Offline ADNOH

  • Held
  • *****
  • Berichten: 640
    • Bekijk profiel
Schepenenvijverstraat 6, Link, La Séduction - Isabelle E-cup, 24 jaar
« Reactie #1 Gepost op: 20 augustus 2020, 17:55:44 »
Voila, heb ze dinsdag ook es getest!

Wat een neukdier inderdaad!
En ja, het zijn ook het soort tits waar ik ook voor val.

Moet zeggen, van wat ik achter het raam zag, in die witte body van haar, zou ik er niet direct voor gegaan zijn....
Haar tieten leken mij hangers te zijn.
Maar met een kans dat het mijn type tits zou zijn. En ja, mooie tieten uiteindelijk!

Wat twijfel, maar door bovenstaande collega zijn ervaring, toch doorgezet en zeker geen spijt van gehad!

Mooie natuurlijke relatief grote en vooral volle tieten!
Hangend vind ik wel, maar hangend op de goeie natuurlijke manier

Wat ik vooral onthoud, is dat ze gewoon een mega service aflevert
Ze neukt goed!
Ze bereed mij gelijk een echte geile hoer....en pijpen is van het betere werk!
Doggy was niets memorabels, maar dan heb ik ze naast het bed in staande missionaris houding geneukt en ze liet zich lekker penetreren en stoten!

Zal zowaar nog es terugkomen, zeer te spreken over haar tieten, fuckability en karakter!
En ze mag er ook nog wezen ook, mooi velletje en relatief slank.

Offline tuftuffer

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 35
  • Utrum vir ille iuvenis an senex est?
    • Bekijk profiel
Schepenenvijverstraat 6, Link, La Séduction - Isabelle E-cup, 24 jaar
« Reactie #2 Gepost op: 30 september 2020, 00:15:26 »
Ik vrees dat ze alweer vertrokken is, al enkele weken niet meer gezien ondertussen...
Amori inter virum ac mulierem, qui non ex cogitatione nascitur neque ex sola voluntate verum certo quodam modo homini imponitur, Graecia antiqua nomen tribuit eros...

Offline tuftuffer

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 35
  • Utrum vir ille iuvenis an senex est?
    • Bekijk profiel
Schepenenvijverstraat 6, Link, La Séduction - Isabelle E-cup, 24 jaar
« Reactie #3 Gepost op: 5 oktober 2020, 21:29:16 »
Ik vrees dat ze alweer vertrokken is, al enkele weken niet meer gezien ondertussen...

Fout: niks aan de hand, ze is al terug.  Yes !
Amori inter virum ac mulierem, qui non ex cogitatione nascitur neque ex sola voluntate verum certo quodam modo homini imponitur, Graecia antiqua nomen tribuit eros...