Auteur Topic: Prostitutie NRW weer toegestaan.  (gelezen 30676 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Prostitutie NRW weer toegestaan.
« Reactie #1 Gepost op: 15 september 2020, 23:32:20 »
Inmiddels is vandaag 15/9 bekend geworden hoe er gewipt mag worden in NRW.

Zie: https://www.land.nrw/sites/default/files/asset/document/2020-09-15_anlage_zur_coronaschvo_ab_16.09.2020_lesefassung.pdf

Paragraaf XIV is belangrijk.
Hoe het in de praktijk zal uitpakken, is nog even afwachten. Dat hopen we uit ervaring van de leden hier terug te horen  ;D

Pijpen met een gat in het mondkapje? Beflapje?

Succes voor de leden die binnenkort afreizen naar NRW.
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline Shakir

  • Schalkse Ruiter
  • Held
  • *****
  • Berichten: 730
  • Zelfs op mijn sterfbed zal ik nog aan LR denken!
    • Bekijk profiel
Prostitutie NRW weer toegestaan.
« Reactie #2 Gepost op: 15 september 2020, 23:54:52 »
- Punt 1 houdt in dat trio's niet meer zijn toegestaan. Voor mij geen probleem, ik ben niet zo voor trio's. Wat wel minder is, is dat openbare actie zoals in Babylon tot het verleden zal behoren.
- Punt 7 vereist een ventilatietijd van 15 minuten. Dat kan een probleem vormen voor clubs met relatief weinig kamers, denk maar aan Living Room.

Al de rest lijkt me redelijk. Ik maak me veel meer zorgen over eventuele inreisverboden en veranderende kleurencodes. Als de cijfers in Nederland en België nog veel meer de hoogte ingaan, zijn we dan nog welkom in de club?


Offline lovemachine

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 114
    • Bekijk profiel
Prostitutie NRW weer toegestaan.
« Reactie #3 Gepost op: 16 september 2020, 08:14:47 »
Lees ik het goed?

- (3) mondkapje verplicht tijdens de daad;
- (5) naam, adres en telefoonnummer.

Lijkt me een dubbele afknapper.......

Met enige creative omgang met de regels zal het mondkapje nog meevallen, maar het achterlaten van de contactgegevens heb ik behoorlijk wat moeite als "anonieme ijsbeer". Benieuwd hoe hier mee omgegaan wordt door de clubs én de overheid. We zullen zien wat er bij een controle gebeurt als de gegevens niet helemaal correct worden ingevuld door de ijsberen.
"Een dag niet geneukt, is een dag niet geleefd"

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Prostitutie NRW weer toegestaan.
« Reactie #4 Gepost op: 16 september 2020, 08:18:53 »
Lees ik het goed?

- (3) mondkapje verplicht tijdens de daad;
- (5) naam, adres en telefoonnummer.

Lijkt me een dubbele afknapper.......

Met enige creative omgang met de regels zal het mondkapje nog meevallen, maar het achterlaten van de contactgegevens heb ik behoorlijk wat moeite als "anonieme ijsbeer". Benieuwd hoe hier mee omgegaan wordt door de clubs én de overheid. We zullen zien wat er bij een controle gebeurt als de gegevens niet helemaal correct worden ingevuld door de ijsberen.
Wat is het probleem?
Die gegevens mogen nooit gebruikt worden voor andere doeleinden dan contactopsporing bij een besmetting.
Ik snap de paniek niet.
Ze gaan heus je privacy niet schenden.

Als je daar niet mee kan leven, thuis blijven en aan je pietje trekken  ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Shakir

  • Schalkse Ruiter
  • Held
  • *****
  • Berichten: 730
  • Zelfs op mijn sterfbed zal ik nog aan LR denken!
    • Bekijk profiel
Prostitutie NRW weer toegestaan.
« Reactie #5 Gepost op: 16 september 2020, 08:48:42 »
(3) mondkapje verplicht tijdens de daad;
Polizei im zimmer!  C:-)
In België heb ik ook al met een mondkapje geneukt. Dat viel goed mee! Het begint een nieuwe fetisj te worden.

Ik blijf het herhalen: wil je naar de club, doe het dan nu want volgende maand krijgen we (misschien) code rood.

Offline brombeerzuid

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 366
    • Bekijk profiel
Prostitutie NRW weer toegestaan.
« Reactie #6 Gepost op: 16 september 2020, 08:51:31 »
Lees ik het goed?

- (3) mondkapje verplicht tijdens de daad;
- (5) naam, adres en telefoonnummer.

Lijkt me een dubbele afknapper.......

Met enige creative omgang met de regels zal het mondkapje nog meevallen, maar het achterlaten van de contactgegevens heb ik behoorlijk wat moeite als "anonieme ijsbeer". Benieuwd hoe hier mee omgegaan wordt door de clubs én de overheid. We zullen zien wat er bij een controle gebeurt als de gegevens niet helemaal correct worden ingevuld door de ijsberen.


Ik snap niet dat vele rakkers zich zorgen maken om de registratie!
Het is gewoon een nu een normale zaak.
Denk je nu echt in Duitsland waar prive erg hoog aangeschreven staat, iedere instantie (ordnunsamt) de prive gegevens gaat verzamelen, over iets wat nu legaal is.
Of dat een club dat gaat doen,geloof mij dan kunnen direct de zaak sluiten, daar zijn ze in Duitsland erg steng in.
Ja als je de thuisfront niet weet dat je in Duitsland was en er is een besmetting, ik heb de afgelopen weken zoveel adres gegevens moeten afstaan in DE.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Prostitutie NRW weer toegestaan.
« Reactie #7 Gepost op: 16 september 2020, 08:52:48 »
(3) mondkapje verplicht tijdens de daad;
Polizei im zimmer!  C:-)
In België heb ik ook al met een mondkapje geneukt. Dat viel goed mee! Het begint een nieuwe fetisj te worden.

Ik blijf het herhalen: wil je naar de club, doe het dan nu want volgende maand krijgen we (misschien) code rood.
Ja ja Van Ranst  :-\ :-\ :-\ :-\ :-\ :-\
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Prostitutie NRW weer toegestaan.
« Reactie #8 Gepost op: 16 september 2020, 09:19:57 »
(3) mondkapje verplicht tijdens de daad;
Polizei im zimmer!  C:-)
In België heb ik ook al met een mondkapje geneukt. Dat viel goed mee! Het begint een nieuwe fetisj te worden.

Ik blijf het herhalen: wil je naar de club, doe het dan nu want volgende maand krijgen we (misschien) code rood.
Ja ja Van Ranst  :-\ :-\ :-\ :-\ :-\ :-\
D'n Eddy zal wel voldoende mondkapjes in de kamers leggen voor het geval er op de deur wordt geklopt. Óf, hij komt zelf controleren of iedereen zich aan de regels houdt.  :lol
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Prostitutie NRW weer toegestaan.
« Reactie #9 Gepost op: 16 september 2020, 09:24:19 »
D'n Eddy zal wel voldoende mondkapjes in de kamers leggen voor het geval er op de deur wordt geklopt. Óf, hij komt zelf controleren of iedereen zich aan de regels houdt.  :lol
Daar wordt op de deur geklopt, zacht geklopt, hard geklopt ....
Bij den Ed is dat:
da wird in den arsch gefickt, hart gefickt, weich gefickt
dort in den Arsch gefickt, wer würde das sein?  ;D ;D ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Prostitutie NRW weer toegestaan.
« Reactie #10 Gepost op: 16 september 2020, 14:33:48 »


Sex nur mit Maske: Die Corona-Regeln für Prostitution
Seit heute gelten in NRW neue, strenge Corona-Regeln für den Bordell-Besuch. Worauf Prostituierte und ihre Kunden achten müssen: ein Überblick.


Hände waschen, Maske tragen und Sex nur zu zweit: Seit heute sind die neuen Corona-Regeln für Bordelle und Prostituierte in Nordrhein-Westfalen in Kraft. Nachdem das Oberverwaltungsgericht Münster vor einer Woche das Prostitutionsverbot gekippt hatte, hat die Landesregierung mit der neuen Hygiene-Anlage zur Corona-Schutzverordnung für Sexarbeiter und ihre Kunden jetzt strenge Auflagen erlassen.

https://www1.wdr.de/mediathek/audio/nrw-studios/audio-ab-heute-wieder-prostitution-100.html

Welche Regeln müssen Kunden von Prostituierten beachten?

Kontaktdaten angeben: Wer sexuelle Dienstleistungen in Anspruch nehmen will, muss persönliche Daten hinterlassen: Zeitpunkt des Kontaktes, Name, Adresse und Telefonnummer. Diese müssen von den Prostituierten oder Bordellbetreibern vier Wochen lang aufgehoben werden.

Mindestabstand einhalten: Außer "während der Erbringung der sexuellen Dienstleistung" müssen Kunden, Prostituierte und andere Bordellzugehörige den Mindestabstand von eineinhalb Metern einhalten.

Nur Einzelkontakt: Kunden dürfen nur alleine Sex mit Prostituierten haben. Mehr als diese zwei Personen dürfen sich derweil nicht im Raum befinden.

Hände waschen: Kunden und Prostituierte müssen sich vor und nach der sexuellen Dienstleistung die Hände waschen beziehungsweise desinfizieren. Die Bordelle und Prostituierten müssen für entsprechende Möglichkeiten sorgen.

Sex nur mit Maske: Das Tragen von Mund-Nasen-Bedeckungen im Kontakt zwischen Kunden und Prostituierten ist "ab der Kontaktaufnahme zwingend und konsequent geboten".

Keine Getränke beim Sex: Nicht nur auf Champagner, sondern auch auf Wasser müssen Kunden beim Sex verzichten. Der "Konsum von Lebensmitteln, Getränken und stimulierenden Substanzen" ist für Kunden in den Räumen der sexuellen Handlungen verboten. In den Bars und Gaststätten, die zu den Bordells gehören, ist das jedoch erlaubt.

Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke